מוזיאון חדר ראשונים ברעננה

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
אחוזה 174
רעננה
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
א'-ה' 08:30-12:30
טלפון: 
09-7414110

באפריל 1922 עלו המתיישבים הראשונים למושבה רענניה, שאחר כך שונה שמה לרעננה. המושבה הוקמה על ידי חברת אחוזה מניו יורק ורחובה הראשון, רחוב אחוזה, נקרא על שמה. בלבה של העיר, ברחוב אחוזה 101-103, שוכן המתחם ההיסטורי של העיר ובו מרוכזים מבניה הציבוריים הראשונים. המרכז ללימודי תולדות רעננה יחד עם מוזיאון "חדר ראשונים" מציעים סיורים חוויתיים במתחם ההיסטורי בין המבנים הראשונים של העיר.

מה באתר: בית העם – יסודותיו הונחו בשנת 1925, והמבנה שימש לכל צרכי הציבור וכלל מזכירות, מרפאה, בית כנסת, בית ספר, גן ילדים, דואר, אולם אסיפות, חדר תרבות וכן כמקום התכנסות לוועד המושבה; בית הכנסת נחנך בסוף שנות ה-30 ומשמש את תושבי רעננה עד היום; בריכות המים ומגדל השמירה; בית הספר העממי הוקם בראשית שנות ה-30 והחל לפעול כבית ספר בשנת 1933. כיום משמש המבנה כבית הספר היסודי ממלכתי "מגד"; המרפאה – מבנה מאמצע שנות ה-30 שבו ניתן בתחילה שירות רפואי חינם וששירת לאורך שנים רבות את המושבה. כיום המבנה משמש את משרדי העירייה.

לקהל הרחב: סיורים רגליים מרתקים וסיורים ממונעים במבניה הראשונים של המושבה, מסע בזמן אל האנשים, הסיפורים, המבנים והאתרים בשילוב מפגש תיאטרלי עם דמויות ססגוניות מן העבר.

לילדים: הדרכה פעילה, הדרכה מומחזת ודפי פעילות.

מוזיאון חדר ראשונים ברעננה
דרוגים ומקומות קרובים
סקיי ג'אמפ רעננה - הטרמפולינות
0
עדיין אין דרוגים

לסקיי ג'אמפ הגענו בעקבות המלצה חמה של חבר שאת דעתו אנחנו מעריכים. החבר - העיד בהמלצתו כי המקום מאוד מתאים לבילוי של כשעה עם ילדים בגיל 8-9.

אנחנו הגענו עם טווח רחב של גילאים (7-12), ומצאנו מקום נקי, מתופעל כהלכה, אבל טיפה צפוף מדי, כנראה כי מדובר בימי סוף החופש הגדול.

למידע נוסף...
הולמס פלייס ספא רעננה
1
ממוצע: 1 (דרוג 1)

ספא מתקדם במועדון הולמס פלייס פרימיום רעננה. ג'קוזי, סאונה, טיפולים, עיסויים, מכון שיזוף ועוד 

למידע נוסף...
פארק רעננה
4.666665
ממוצע: 4.7 (9 דרוגים)

פארק רעננה הריאה הירוקה הגדולה בשרון,הפנינה שבכתר בין עשרות הגינות גני שעשועים ופינות הירק המעטרות את העיר רעננה.

למידע נוסף...
ספא בהוד השרון
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)

בלב השרון הכפרי, נמצא ספא קסום שניבנה תוכנן ועוצב במיוחד בשבילך מעולם התוכן וההשראה של המעצבת מיכל נגרין.

למידע נוסף...