קמפינג חניון ירוק בית הלל

דרוג הגולשים: 
4.4
ממוצע: 4.4 (5 דרוגים)
כתובת: 
בכניסה הצפונית לבית הלל
בית הלל
טלפון: 
054-9506445
סוג מקום הלינה:
שעות: 
אפשר להכנס בכל שעה
אומדן מחיר ללילה:

אם חשקה נפשכם בקמפינג על גדות נחל שניר הצונן (חצבאני) - חניון ירוק בבית הלל הוא המקום בשבילכם.

זהו אתר קמפינג הנמצא ליד הישוב התיירותי בית הלל, ואשר פתוח לשהיית יום או לינת לילה - באוהל משלכם או באוהל אינדיאני המתאים למשפחה עם מזרונים נוחים (בתוספת תשלום).

במקום יש שפע של צל ושולחנות פיקניק, וכמיטב המסורת באתרי הקמפינג הצפוניים - מבנה טרומי של שירותים ומקלחות, עם מים חמים ונעימים לשירות האורחים במקום. בחניון חניה מוצלת, תאורת לילה ופחי אשפה, כמו גם נקודות חשמל לשימוש האורחים.

לצערנו - אי אפשר להתקשר מראש ולהזמין, אפשר רק להגיע על בסיס מקום פנוי. אם הגעתםך ראשונים ואחריכם חבורה גדולה - תוכלו לשמור להם מקום לכשיגיעו, התנאי שיתפנו מספיק משפחות מהמקום בזמן.

לתשומת לבכם: במקום לא ניתן להשמיע מוזיקה, דבר העושה אותו למאוד נעים ושקט. כמו כן אסור להכניס בעלי חיים.

מחירון שנתי:

לינה: (עד 16:00 אחה``צ ביום שלמחרת) 70 ₪ לאדם מגיל 3

שהות למשך היום: 40 ש``ח לאדם (מבוגר/ילד)

* יציאה במוצ"ש כרוכה בתוספת של 15 ש"ח לאדם

מחירון להשכרת אוהל אינדיאני (בנוסף לכניסה): אוהל גדול עד 8 אנשים - 120 ש"ח

אוהל בינוני עד 5 אנשים - 80 ש"ח

*האוהלים כוללים מחצלת ומזרונים!

קמפינג חניון ירוק בית הלל

דרוגי-גולשים

4
<p>נחמד מאוד ומומלץ לכל משפחה לתכנון לפני טיול או אפילו בעיצומו יש אפשרות לינה באוהל מהבית או לשכור לינה באוהל אינדיני במקום.</p> <p>שירותים מיקלחות נקיות ומסודרות במיוחד. רמת הניקיון באתר ברמה גבוהה</p>

רחל מורנו

5
יופי של מקום. שקט מאד, נקי מאד, והאווירה ממש רגועה ומשפחתית. המחיר מעט יקר מידי אך הסטנדרטים הגבוהים של החניון הזה עושים את ההבדל. מומלץ מאד לחודשי הקיץ החמים, צל בשפע ומים קרים קרים בחצבאני הסמוך.

4
בילינו בחניון כמה ימים. היה מצויין! צוות של המקום דואג לניקיון וריקון הפחים באופן קבוע לאורך על היום. יש שמירה בלילה. המחיר הוגן תמורת הרמה של החניון. המון דשא וצל לרוב. בחופש הגדול לא היה עמוס מידי. יש שירותים ומקלחות נקיים יחסית. מאוד מומלץ.

4
חזרנו משהות מהנה של 3 לילות בחניון ירוק המקום שקט ומסודר, קרוב לשפת הירדן (אך לא מספיק בשביל שהמים יפריעו לישון...) בעלי הקמפינג שמים דגש מיוחד בנושא הניקיון וניכרת השקעה רבה בעניין. עניין נוסף ממנו חששתי הוא מסע הפילים עם הציוד למקום הלינה ובחזרה... בעלי המקום מעמידים לרשות המתארחים עגלות מטען שמאפשרות פריקה וטעינה נוחים וקלים. בקיצור, ממליץ בחום!
התמונה של Itzhak Moreno

5
הייתי כבר בכמה וכמה אתרי קמפינג. חניון ירוק בבית הלל הוא הטוב ביותר בארץ - ובהפרש ניכר. נקי, שקט, ירוק, צוות אדיב ומיקום מנצח על גדות החצבאני - נחל שניר. מקלחות ושירותים מבריקים, תאורה בשפע, עמדות לטעינת טלפונים, וגישה נוחה לנחל. מומלץ מאד גם למי שאינו חיית שטח - נעים ומהנה במיוחד, מתאים מאד למשפחות

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים

מסעדת פוקצ'ה במעין ברוך

5
ממוצע: 5 (4 דרוגים)

מסעדת פוקצ'ה היא מסעדה הממוקמת באצבע הגליל, ליד קיבוץ מעיין ברוך. המסעדה אינה כשרה אך מספקת שפע קולינרי וטעמים יחודיים שלא יתביישו להתחרות במסעדות הטובות ביותר במרכז הארץ.

למידע נוסף...
מסעדת דגי דפנה

מסעדת דגי דפנה

0
עדיין אין דרוגים

מסעדת דגים בסמוך לבריכת פורלים בדפנה

למידע נוסף...
קפה לנדוור בקריית שמונה

לנדוור קרית שמונה - קפה מסעדה

0
עדיין אין דרוגים

בית קפה מסעדה בקניון נחמיה בקרית שמונה, שני תפריטים כשרים חלבי ובשרי

למידע נוסף...
מסעדת פוקצ'ה - גן הצפון

מסעדת "פוקצ'ה"

0
עדיין אין דרוגים

מסעדה איטלקית איכותית בגן הצפון בגליל

למידע נוסף...