פרג'י-מסעדה טריפוליטאית בשוק הפשפשים יפו

שים לב! המקום סגור ואינו פעיל יותר

דרג את המקום
חייג מפה וייז
דרוג הגולשים: 
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)
כתובת: 
פנחס בן יאיר 8
עיר: 
תל אביב יפו
אזור בארץ:
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א'-ה': 08:30-18:30 ו': 08:30- שעת לפני כניסת שבת
כשרות: 
כשר
טלפון: 
03-5188052

דודו פרג'י למד מאביו את רזי הבישול הטריפוליטאי ומאז הוא מבשל מדי בוקר סירים של מיטב המעדנים הטריפוליטאים,המתחממים על גבי פתיליות.

המסעדה ממוקמת באחת מהסמטאות של שוק הפשפשים, בחלל משופץ יפיפיה. אבל זה לא המיקום כמו הקוסקוס במרקם עננים שמלווה את המנות.

השקשוקה הביתית מגיעה לוהטת בתוך מחבת עם שתי ביצים ולחם שחור לניגוב הרוטב עד הטיפה האחרונה. מרק הירקות עם העוף והבשר עשיר ומהביל וכיף לטבול את הקוסקוס כף אחרי כף. בנוסף מגיש דודו סלטים טריפוליטאים כמו סלט הדלעת המסורתי טורשי,סלט ירקות כבושים פריכים וכמובן ממרח פלפל צ'ומה תוצרת בית.

ניתן לבחור בין תבשיל שעועית לבנה עם תרד וקוקלה,עוף עם אפונה ירוקה,מרק שעועית אדומה עם אורז או דג ברוטב חריימה עשיר בכמון ובמיטב התבלינים הטריפוליטאים.

לא לפספס מנה גדושה של הקוסקוס ,מפורר לפירורים דקיקים שדודו מכין מדי בוקר לפני פתיחת המסעדה. לא להתבייש ולבקש להציץ בסירים המתחממים על גבי הפתיליות ולראות כיצד מטבח פועלים נראה.

למי שדרכו אצה,יכול לבקש מדודו לקבל את המנה שלו טייק אווי בתוך חצי כיכר לחם שחור שהבצק הוצא מתוכה ונשאר רק הקרום הפריך. לתוך החלל שנוצר דודו שופך שקשוקה מהבילה ואולי גם טחינה וסלט כרוב והטעם קרוב לגן עדן. מומלץ בחום

ניתן למצוא במקום מגוון מנות טוניסאיות משובחות - במחירים לא גבוהים בכלל ביחס לסביבה: 45 ש"ח לארוחה בשרית ו 35 ש"ח לארוחה צמחונית.

המסעדה פעילה מזה 2 דורות, בתחילה במקום אחר ביפו (היו פעם ליד דוקטור שקשוקה) וכעת בשוק היווני.

השירות, האווירה והאוכל המבקום היו מאוד מוצלחים, בחרנו 4 מנות שונות, ולכל אחת מהן היה טעם ייחודי משל עצמה.

כמצופה - הקוסקוס היה נהדר, וגם המנות הבשריות לא אכזבו כלל.

מסעדת פרג'י
מסעדת פרג'י ביפו - כשר
מסעדת פרג'י ביפו - כשר
קוסקוס ביתי אמיתי בפרג'י
מסעדת פרג'י ביפו - כשר

דרוגי-גולשים

התמונה של imoreno

4
מסעדה ביתית מצויינת. תמורה טובה מאד לכסף. אוכל ביתי טעים ולא יקר במיוחד. מסעדת פועלים אמיתית שממנה אתה יוצא שבע. מסעדה אמיתית של פעם
דרוגים ומקומות קרובים
התמונה של imoreno

4
מסעדה ביתית מצויינת. תמורה טובה מאד לכסף. אוכל ביתי טעים ולא יקר במיוחד. מסעדת פועלים אמיתית שממנה אתה יוצא שבע. מסעדה אמיתית של פעם