אגמון החולה

דרוג הגולשים: 
4.444445
ממוצע: 4.4 (9 דרוגים)
כתובת: 
החולה
החולה
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
בימים א' – ה' מ 09:00 כניסה אחרונה לאתר עד 16:30 השהייה באתר עד 18:00
טלפון: 
04-6817137

אגמון החולה הנו אחד מהמקומות הבודדים בהם ניתן לראות את הטבע כמו שהוא - על ציפוריו וחיות הבר שבו, על פרחיו והמים הזורמים בו.
זוהי שמורת טבע, המרכזת בה מגוון רב של בעלי חיים בעונות השנה השונות, ואשר גולת הכותרת שלה הן הציפורים הנודדות השוכנות באיזור בעונות המעבר. בין העופות המבקרים באגמון ניתן למנות את העגוריים, האגמית, הקורמורנים, השקנאים והבזים. בין היונקים המצויים כאן ניתן למנות את הנוטריה הימית, את הלוטרה ואת התאו. צמחייה מיוחדת הגדלה כאן היא הנימפאה הלבנה.
בכניסה לאגמון ישנו מרכז מבקרים ובו תצוגות במגוון נושאים, דוכני מכירה, שרותי הסעדה ושירותים. כמו כן מאחורי מרכז המבקרים מגרש משחקים לילדים.
לאחר הכניסה לאגמון - תוכלו לבחור באיזה כלי רכב אתם מעוניינים לטייל. המעוניינים לחסוך את עלות כלי הרכב, יוכלו להשתמש בשאטל, או ללכת ברגל בכוחות עצמם. ראו אפשרויות תחבורה בסוף המידע.
במהלך הסיור באגמון, ישנן מגוון נקודות עצירה בהן נופים ובעלי חיים שונים.
אפשרויות תחבורה
"שאטל" - רכב שירות אשר מספק הסעה בפארק במחיר 24 ₪ לאדם. ניתן לרדת ולעלות בנקודות שונות בדרך. המחיר כולל 1 ₪ דמי השתתפות בפרויקט הזנת העגורים.
סיור באופניים ובעגלות גולף: ניתן לשכור אופניים ליחידים (ילד/מבוגר) במחיר של 40-50 שקלים, או כלי רכב חשמלי קטן שמתאים ל- 6-4 נוסעים במחיר של 235-140 שקל, תלוי במספר הנוסעים. יש גם אופניים עם 8 מושבים!.
אופניים פרטיים: כניסת אופניים פרטיים בסופי שבוע וחגים תותר בתאום מראש בלבד.
רכב חשמלי: יש כלי רכב לזוג, לארבעה אנשים, לקבוצה של שישה וגם רכבת, שבה יוכלו לנוע עד 16 איש.
עגלת מסתור: עגלה חקלאית מוסווית מביאה את המטייל קרוב ביותא אל העופות בשטחי האגמון השונים. העגלה יכולה להכיל עד 50 איש. המחיר 46 ₪ לאדם.
ציוד נדרש: משקפות לצפייה בציפורים. ניתן לשכור במבואת הכניסה משקפות בעלות של 15 ₪ למשקפת.

אגמון החולה
אגמון החולה
אגמון החולה

דרוגי-גולשים

התמונה של Olga Pulisman

4
אגמון החולה, הוא אטרקציה נחמדה לכל גיל, במיוחד אם אתם לא מיטיבי לכת, ולא בא לכם לטייל בשמורות ליד. אך תתכוננו להוציא לפחות 200 ש"ח על שעתיים של ביקור במקום, כי כל אופציות הטיול באגמון - אפניים משפחתיות די ישנות, קרון הסיור או גולף קאר עולים כ-200 ש"ח למשפחה של 4 אנשים ויש הגבלה של זמן, אך שלא ניתן לבלות במקום חצי יום. מומלץ להגיע מוקדם גם בגלל החום, וגם בגלל שהמקום עמוס מאוד בסופ"ש וחגים.
התמונה של Yuval Aviel

4
האתר מסודר ומשולט היטב. קל למצוא אינפורמציה. עשוי להיות חם מאוד בקיץ, רצוי לבוא כשיש 25 מעלות או פחות ... בקיץ, אם מגיעים אחה"צ, רצוי להביא גם אלתוש ...

4
בסך הכל חוויה נעימה. מסכימה עם מי שאמר כאן שעלות העגלות מוגזמת. אנחנו היהינו שעתיים והיה נחמד מאוד. הכי מרשים היה לראות את להקות הקורמורנים. מומלץ להגיע בעונת נדידית הציפורים
התמונה של arik520

5
המקום מקסים עלות עגלות המיסתור מופרז ביותר

4
מסלול מדהים. יש המון חיות בדרך. אפשר להשכיר אופניים עגולות, אופניים לזוג או סתם ברגל ואופניים רגילות. כיף ממש

5
מקום מקסים עם מגוון פעילויות, לבילוי יום שלם לכל הגילאים. מגוון של כלי רכב, החל מאופניים מסוגים שונים, ליחד, שניים, שלושה, ארבעה וכו', כולל אטרקציה של אופניים עגולים, ועד לרכבים ממונעים מסוגים שונים. מגוון של צמחיה והעיקר- בעלי כנף רבים ומגוונים. מומלץ בעיקר בעונת נדידת הציפורים.
התמונה של carmela

5
פשוט גן עדן!! מקום מרשים ביופיו, נוף מדהיםם, חוויה מאתגרת וכיפית במקום יש אלפי ציפורים וחיות בר המסתובבות חופשי. המקום כולל תצפיות, פינות ישיבה, הדרכה ועוד.. פשוט מקום מושלם לטיול עם משפחות..
התמונה של shelley10

5
צריך לדעת מתי להגיע. חשובה עונת השנה(אביב/סתיו) וזריחה או שקיעה. ואז..... פשוט מהפנט. המוני ציפורים מגיעות לאגם מתכוננות לשינה. בלי קשר יש שם חיות נוספות אם רק מחפשים. ממש מהנה.
התמונה של Itzhak Moreno

4
מתאים לכל המשפחה, לחובבי הצפרות, רוכבי האופניים ובעצם מי לא? שפע אמיתי של חיות בר, צמחיה, ועופות מים וציפורים נודדות. יפה מאד. מומלץ להקדיש חצי יום בערך לביקור במקום.
דרוגים ומקומות קרובים
סביוני הגליל

מסעדת המלון

0
עדיין אין דרוגים

מסעדה כשרה בצומת יסוד המעלה

למידע נוסף...