מבשלת הבירה שחר - מבשרת ציון

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
מבשרת ציון
מבשרת ציון
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
בתיאום מראש
טלפון: 
054-4311330 ,052-3594779

מבשלת בוטיק שמייצרת בירות מסוג אייל מחומרים טבעיים בלבד ללא פסטור וללא סינון, בה כל התהליכים מבוצעים בעבודת יד. הבירות של המקום משווקת לפאבים ומסעדות באזור וניתנות לרכישה במבשלה. הטעמים המיוחדים של הבירה נוצרים משילובים שונים של סוגי שעורה, חיטה או שיבולת שועל ללא תוספות תבלינים או כל חומר אחר.

מבשלת השחר מייצרת כמות מאוד קטנה של בירה - כ-100 ליטר בחודש (כ 300 בקבוקי 330 מ"ל). איזה בירות מייצרים כאן: בירת תמרה: בירת טריפל בסגנון בלגי בחוזק של כ 7%. הבירה מיוצרת משעורה בלבד בהתססה כפולה לפני התססה שלישית בבקבוק. את הטעם הייחודי מקבלת הבירה משילוב של סוגי שעורה שונים ברמות קלייה שונות, משני סוגי כשות ומשמרי בירה טריים ואיכותיים במיוחד. הבירה מאופיינת בטעם מעט מתקתק ופירותי עם ניגודיות מרירה וסיום ארוך.

בירת אלון: בירה בסגנון בראון אייל בחוזק של כ 6%. הבירה מיוצרת משעורה ולתת בהתססה כפולה לפני התססה שלישית בבקבוק. את הטעם הייחודי מקבלת הבירה משילוב מיוחד של סוגי שעורה שונים ברמות קלייה שונות ועד לרמה של קלייה מקסימאלית ובתוספת לתת כהה איכותי, משני סוגי כשות ומשמרי בירה טריים. היא מאופיינת בחמיצות מעודנת ובטעמי קליה ועישון קלים.

בירת עומר: בירה בסגנון "סטאוט" בחוזק של כ 6.5%. הבירה מיוצרת משעורה ולתת בהתססה כפולה לפני התססה שלישית בבקבוק. את הטעם הייחודי מקבלת הבירה משילוב מיוחד של כמה סוגי שעורה ברמות קלייה שונות הכוללים שעורה בקלייה מקסימאלית ושעורה בטעם שוקולד, משני סוגי כשות מרירים במיוחד ומשמרי בירה טריים ואיכותיים. הבירה מתאפיינת בטעמי קליה של שוקולד וקפה לצד מרירות גבוהה ומעט מתיקות.

בירת איתן: בירת IPA, בירה מרעננת ומרה עם סיומת מפתיעה בחוזק של כ 6%. הבירה מיוצרת משעורה קלויה במספר דרגות, משיבולת שועל ושבבי אלון. את הטעם הייחודי מקבלת הבירה מארבעה סוגי כשות שאחד מהם מועבר למיכל התסיסה לשבוע נוסף בצורה של "דריי הופינג" על מנת לקבל ארומה מקסימה של פרחוניות, טעמי פירות יער ומתיקות פירותית לצד מרירות גבוהה וטעמי עישון של חביות אלון.

בירת יוסף: בירת חיטה בחוזק של כ 6%. הבירה מיוצרת מחיטה ושעורה בהתססה כפולה. ארומות פרחוניות ופירותיות לצד מעט יובש ומרירות נעימה וחמיצות קלה.

מבשלת השחר
דרוגים ומקומות קרובים