אירוח כפרי צרעה

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
קיבוץ צרעה
צרעה
אזור בארץ:
טלפון: 
02-9908562 ,050-7272059
סוג מקום הלינה:
שעות: 
יציאה עד שעה 11:00
אומדן מחיר ללילה:

חדרי האירוח בקיבוץ צרעה נמצאים בפינה שלווה, ירוקה ופורחת. המיקום הנוח של הקיבוץ מאפשר הגעה נוחה ומהירה אליו מכל מקום – 30 דקות מירושלים, 50 דקות מתל אביב. שפלת יהודה בה ממוקם הקיבוץ היא לא רק מרכז הארץ, אלא גם איזור עשיר באתרי טבע ונוף בהם ניתן לטייל רלית או לעשות טיולי אופניים או ג'יפים, איזור יין מלא יקבי בוטיק פרטיים, שישמחו לארח אתכם לטעימות וסיור ביקב וגם איזור עם תרבות אוכל כפרי ממנה תוכלו להנות בביקורכם כאן.
במתחם האירוח 18 חדרי אירוח הממוקמים ב-3 בנינים בעלי שתי קומות. כל חדר הינו בעל מרפסת מרוהטת בה נוכלו להנות מהנוף והאויר הנקי של מקום. מכיוון שמדובר בהארחה בקיבוץ, כל החדרים ערוכים לאירוח משפחות, ולכן בכל חדר תמצאו מיטה זוגית ועוד 2 כורסאות נפתחות או מיטת קומתיים לילדים. במטבחון ובו מקרר, מיקרוגל, קומקום חשמלי, כלי אוכל, קפה, תה, חלב וסוכר, ובפינת אוכל ימתין לכם שולחן ו-4 כסאות.
לכל חדר יש שירותים ומקלחת מאובזרים וכן טלויזיה (yes) ומזגן.
ליד כל בניין מתקן 'מנגל' גדול וכן שולחנות וספסלים לישיבה בחוץ.
אם חשקה נפשכם בפעילות ספורטיבית, אז בטווח הליכה תמצאו בקיבוץ מגרשי כדורגל, כדורסל וטניס, ובעונת הקיץ האורחים יוכלו ליהנות גם מבריכת השחייה של הקיבוץ.

אירוח כפרי צרעה
דרוגים ומקומות קרובים
חומוס אליהו בית שמש

חומוס אליהו בית שמש

3
ממוצע: 3 (דרוג 1)

חומוס אליהו בבית שמש נמצא בתחנת דלק פז בכניסה לעיר בית שמש, ומציע את התפריט הרגיל של חומוס אליהו.

למידע נוסף...

110 בורגר בית שמש

5
ממוצע: 5 (דרוג 1)

המבורגר 110 בבית שמש הוא נציגות של רשת אגאדיר, בגרסא העממית שלה, ואפשר להרגיש את זה בטעם.

למידע נוסף...
פלאפל בר שלום בית שמש

פלאפל בר שלום

2.5
ממוצע: 2.5 (2 דרוגים)

פלאפל בר שלום נמצא בקניון ביג החדש בבית שמש - מעל לחנות רמי לוי, ומופעל על ידי מי שנראים כבני משפחה אחת, המציעים תמיד שירות אדיב וחייכני, לצד מנות פלאפל וחומוס באיכות שלא נראתה כמוה בבית שמש.

למידע נוסף...
ארומה בית שמש

ארומה בית שמש

3.5
ממוצע: 3.5 (4 דרוגים)

לאחר ייסורי לידה קשים, וכמה חודשים של שירות איטי ומהוסס, קם סניף ארומה בית שמש על רגליו, והסועדים במקום יכולים ליהנות מאחד מהסניפים המוצלחים של הרשת הכל כך ישראלית הזאת.

למידע נוסף...