"בשמת"- מזקקת בוטיק לשמנים ומים ארומטיים- לכיש

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
מושב לכיש 24
מושב לכיש
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
בתיאום מראש
טלפון: 
08-6600518 ,052-4371487

אם תהיתם איך מייצרים שמנים ארומטיים ומים ארומטיים, אך חשבתם שתצטרכו להרחיק עד צרפת כדי להשכיל בעניין זה, אז טעיתם. אין צורך בכמה שעות טיסה על מנת להכיר תעשיה זו, כאן במרחק נסיעה קצרה מתל אביב נמצא מושב לכיש, בו תמצאו את "בשמת" של משפחת שריג.

שדות צמחי הבשם, המרפא והתבלין שנגלים לעיני המבקרים, מדהימים בריחם וצבעם. המשפחה מתמחה בגידול הורד הדמשקאית-ורד בושם מיוחד של המזרח התיכון, גידול שיחי גרניום בורבון, ולבנדין מזנים שונים, רוזמרין, גרניום רפואי, זוטה לבנה ואחרים.כאן משתמשים בשיטות עיבוד אורגניות ודוגלים בהקטיף ידני. זיקוק השמן מתבצע בשיטות מסורתיות-במזקקות נחושת ענקיות (אלמביק), ובמזקקת נירוסטה שהובאה מחו"ל.

השמן והמים הארומטיים מהמשק משמשים לא רק לתעשיית הבשמים והקוסמטיקה, אלא גם לרפואה ולבישול.
הסיור ב"בשמת" כולל: סיור בין ערוגות הבשם, שתיית תה מחליטות הצמחים הגדלים במקום וכיבוד במיני מאכלים בהם משתמשים בשמנים והמים המיוצרים המזקקה. האורחים יראו את המזקקות השונות בהם מיוצרים השמנים (בעונת הקטיף ניתן גם לראות את הזיקוק לשלביו) ונסיים את הסיור החנות המזקקה בו תוכלו לראות את כל מלאי השמנים ואף לרכוש אותם.

ניתן לשלב פעילות לכל המשפחה של הכנת חליטות ושמנים ארומטיים ושקיות ריחניות. כמו- כן אפשר לקחת חלק בעבודות הקטיף, הזיקוק והכנת המוצרים בעונתם.

בשמת מזקקת שמנים ארומטיים
דרוגים ומקומות קרובים
גן לאומי בית גוברין
0
עדיין אין דרוגים

לינת שטח לקבוצות בלבד

למידע נוסף...
הארחה בקיבוץ גלאון
0
עדיין אין דרוגים

מחפשים מקום לאירוח בשפלת יהודה? קיבוץ גלאון יכול להתאים לכם בול!

למידע נוסף...
אירוח בעוזה
0
עדיין אין דרוגים

בית לאירוח זוגות ומשפחות בעוזה

למידע נוסף...