שיפודי ציפורה במרכז יכין סנטר בפתח תקווה

דרוג הגולשים: 
1
ממוצע: 1 (דרוג 1)
כתובת: 
דרך יצחק רבין 17
עיר: 
מרכז יכין סנטר פתח תקוה
אזור בארץ:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א - ה 12:00 - 24:00
כשרות: 
כשר
טלפון: 
03-9472020

שיפודי ציפורה לקחו את האהבה הבלתי מעורערת של הישראלים לאכילה פשוטה של "על האש" הלבישו אותה יפה במיוחד ברשת של סניפים מעוצבים והשאירו את התפריט עממי ומוכר.
מי שאוכל במקומות כמו בשכונת התקווה לאורך שנים לא יכול שלא להתרשם מהרעיון הסטארטפיסטי הפשוט והקל הזה. אנחנו הרי הכי אוהבים על האש, אז למה שלא יתנו לנו את זה במחירים סבירים ובמקומות שקצת יותר נעים לשבת בהם?
את עניין הנעים לשבת בהם, כל רשת המסעדות הזו עושה בהצלחה.
גם כאן, במרכז יכין, הסניף נראה מעוצב למשעי ויושב במיקום טוב בתוך מרכז יכין עצמו. יש חניה בשפע, גם אם מוגבלת בזמן אבל התחושה היא של סניף גדול שעובד.
אליה וקוץ בה, נכנסתי לאכול עסקית, יש שלושה תמחורים שונים כאלו והלכתי על הזולה. חמישים ותשעה שקלים, לא כולל שתיה. שני שיפודים פלוס תוספות.
אם יש קלישאה שקובעת שמשהו בדרך להפוך לרשת הורג את נושא האותנטיות של המזון המוגש, הסניף הזה מיטיב להרוג את חלום "על האש" הכל כך פשוט והלא מתוחכם עד הסוף.
אולי זו הייתה השעה, שעת כמעט אחר צהריים מנומנמת במיוחד, ואולי זו עייפות החומר. בכל מקרה זו היתה עסקית נטולת השראה. מלצר עייף במיוחד שעושה טובה עד שהוא מגיע.
אחראי משמרת שמגיע עם מנה שלא אתה הזמנת ונותן בך מבט מאיים בסגנון לא מאמין לך עד שהוא מחזיר את המנה למטבח ומוציא את המנה הנכונה שאתה מבקש.
למנה הראשונה בחרתי לקחת חומוס פטריות. החומוס היה במרקם מביך ונוזלי במיוחד של שפר עליו גורלו כאשר שפכו עליו את פטריות השמפניון [מקופסא, זה בטוח] הענקיות והמלאות מיים, התוצאה הייתה חומוס רע במיוחד עם מרקם טחון דייסתי. לא מוצלח במיוחד.
לא הייתה כמעט שום אפשרות לבחור מתוך התוספות, וגם מה שבחרתי הוחלף בשרירותיות על ידי המלצר, "נגמר השעועית הירוקה אז הבאתי לך סלט חצילים, זה מעולה".(נהוג לתת ללקוח לבחור במסעדות, זה העקרון לא?)
הבשר, זוג שיפודי קבב במקרה שלי, הגיע גם הוא עייף כמו כל שאר החוויה ולא הצליח להמריא למחוזות של טעם מאובחן מדוייק. אבל זו הרי מעולם לא הייתה החוויה בשיפודי ציפורה.
לסיכום, חווית האכילה בשיפודי ציפורה במרכז יכין, הייתה טרחנית משהו, חסרת השראה ובינונית. כמעט בהתאמה המושלמת לקחת את רעיון אכילת השיפודים בשכונה ולהלביש אותו יפה יותר, אבל לרוקן אותו מתוכן.
יש במתחם מרכז יכין ובסביבתו ברחוב הסיבים, מסעדות רבות ועסקיות אחרות משתלמות למדי בסביבה, שיפודי ציפורה במרכז יכין צריכים להתאמץ יותר על מנת למשוך לקוחות שיחזור לשם בפעם השנייה בסביבה תחרותית שכזו, וזה לא אמור להיות מאמץ גדול במיוחד מבחינתם. הקונספט מנצח, המסעדה הזו לא.

דרוגי-גולשים

התמונה של Eli Moreno

1
אוכל שאמור להיות פשוט וטעים לא מצליח להמריא אפילו לא בקושי עקב ביצוע רשלני במיוחד של המטבח, שירות מאולץ ולא חביב במיוחד. יש חוויות סעודה טובות יותר ברדיוס קרוב.

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
הבית האורבני בפתח תקווה
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)

מתחם מושלם לאירועים פרטיים עד 150 איש המציע גם מתחם לינה, מקלחות מפנקות, ג'אקוזי ובריכה מפנקת במיוחד, והכל באווירה פרטית ואינטימית במיוחד.

למידע נוסף...
אכסניית יד לבנים פתח תקווה בית הארחה
0
עדיין אין דרוגים

בלב גן יהונתן המקסים, נמצאת אכסניית הנועד יד לבנים פתח תקוה. האכסנייה - טובלת בירוק, ומציעה 31 חדרים ממוזגים במבנים חד קומתיים, עם נגישות מלאה לקווי אוטובוסים.

למידע נוסף...
לאונרדו בוטיק תל אביב
5
ממוצע: 5 (2 דרוגים)

מלון ליאונרדו בוטיק ברמת החייל בתל אביב הוא מלון בוטיק מרשת מלונות פתאל, אשר הוקם בליבו של מרכז העסקים וההיי טק של רמת החייל.

למידע נוסף...
הבריכה במלון רימונים אופטימה רמת גן
2
ממוצע: 2 (דרוג 1)

רימונים אופטימה רמת גן, מלון העסקים של רשת מלונות רימונים במרכז העיר, מלון הממוקם במרחק דקות ספורות ממתחם העסקים של הבורסה ומרכז תל-אביב.

למידע נוסף...