אנה לולו בר حانة انا لؤلؤ תל אביב

דרוג הגולשים: 
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)
כתובת: 
הפנינים 1 , פינת רחוב יפת 17
תל אביב יפו
אזור בארץ:
סוג הפעילות:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
מידי ערב 21:00 ועד השעות הקטנות של הלילה

עוד הרבה לפני שהמציאו את חיי הלילה של תל אביב היו כבר חיי לילה ביפו, ועוד הרבה לפני שקראו למקומות בארים או פאבים ושתו בהם אלכוהול קראו להם חמארות, ותתפלאו - אבל כבר אז היו כאלו והרבה בארץ.
אומרים שאין כמו יפו בלילות.. אנה לולו היפואית היא חמארה מזרח תיכונית מודרנית אורינטאלית למהדרין. כאן עושים שמח!

הבר הזה הוא בר קטן באופן יחסי עם חדר הסבה אחורי שקט יותר. אם תיקלעו לרחוב הפנינים מבלי שיגדו לכם מראש שכאן נמצא מקום בילוי תחשבו שטעיתם והתבלבלתם בדרך - עצרו! בר אנה לולו אכן מסתתר במקום.

הבר עצמו קטן למדי וממוקם במבנה יפואי אסלי עם הרבה קשתות ולבני כורכר מתפוררות, מעוצב בסגנון קיטש מעודן היוצר סגנון מעורב ומעניין של מזרח ומערב. וכמתחייב מכך המקום מציע עירוב אקלקטי של מוזיקה משלל סוגים שבאמת קשה להגדירה, אתם יכולים ליפול על ערב דיסקו או ערב ניו יורקי או ערב מוזיקה ערבית מודרנית (יש דבר כזה) ובכלל, אווירה מאד קוסמופוליטית.

המקום ממוקם בסמיכות למתחם שוק הפשפשים אבל מעט מרוחק ממנו מעבר לפרוייקט הרובע ורחוב יפת. המקום עצמו ידידותי מאד למעשנים, מנות האלכוהול נדיבות, מחירים סבירים באופן יחסי והשרות קשוב וחביב בצורה יוצאת דופן. מגוון האלכוהול במקום מגוון אף הוא וכולל גם ערק מראמאללה למשל שהאמת ממש לא ברור ממה הוא עשוי אבל בהחלט עושה את העבודה.

הקהל הנוכח במקום מגוון בהחלט וכולל צעירים תושבי האזור, בליינים בוגרים יותר ובכלל, מאד שמח במקום. הערבים היותר עמוסים במקום הם שני, שלישי, ורביעי, נפתח ב 21:00 מתחמם לקראת 23:00 ומשם הכל כבר אפשרי...

מומלץ ביותר! פתוח מידי ערב עד השעות הקטנות של הלילה

הכניסה לאנה לולה בר

דרוגי-גולשים

התמונה של Itzhak Moreno

4
מקום ממש נחמד עם אווירה מצויינת. לא שגרתי אבל מהנה ביותר. המיקום והמבנה עצמו ביפו מעצימים את החוויה. מומלץ לברר מראש מה התוכנית לאותו ערב. כיף אמיתי.

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
בית קנדינוף - סדנה

בית קנדינוף

0
עדיין אין דרוגים

המקום - יפה כשהיה, נמצא בקרדו שהיא חצר המחברת בין כמה מבנים יפואיים עתיקים, ובמבנים עצמם, ומוקפת בסדנאות אומנים ויוצרים.

למידע נוסף...
מסעדת קורדיליה

מסעדת קורדיליה

0
עדיין אין דרוגים

מסעדה צרפתית מבית היוצר של השף ניר צוק, המגישה אוכל צרפתי מסורתי - עם טוויסט ישראלי.

למידע נוסף...

נועה ביסטרו-מתחם השף ניר צוק

0
עדיין אין דרוגים

אילו מישהו במסעדת "נועה ביסטרו" היה לוקח את העקרונות הבסיסים של מסעדת בת הרשומים כאן למעלה ובאמת מיישם אותם, יתכן שחווית האכילה בנועה ביסטרו הייתה יכולה להיות סבירה.

למידע נוסף...
מסעדת סושה ביפו

מסעדת סושה ביפו

1
ממוצע: 1 (דרוג 1)

הסניף היפואי של רשת הסושיות סושה המתמחה בהגשת סושי טרי ויפה לצד אווירה צעירה וחיונית

למידע נוסף...