בייקרי קפה doublespresso ביפו

דרוג הגולשים: 
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)
כתובת: 
יהודה הימית פינת שדרות ירושלים
עיר: 
יפו
אזור בארץ:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
ללא הגבלה
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
03-6007265

אתם לא טועים אם אתה מתחילים להבין שיש זליגה של מסעדות אוכל מכיוון שוק הפשפשים אל עבר מקומות הנחשבים ותיקים ומסורתיים יותר ביפו.
בפינת יהודה הימית ורחוב שדרות ירושלים צמח לו ממש עכשיו המקום הזה בייקרי קפהdoublespresso שהוא סוג של בית קפה עם סגנון אירוח מזרחי בעטיפה תל אביבית, וזהו בגדול הייחוד שלו.
גם אם לא המציאו כאן מחדש את תפריט המסעדות וארוחות הבוקר, יש להם תפריט נעים ומגוון והמנות יוצאות מהר.
הם משתדלים במיוחד שתצאו מבסוטים וגזרת המחירים שלהם מזכירה משהו שפוי, כלומר מזכירה לכם שמדובר ביפו ולא בתל אביב.
האירוח, מזרחי, המלצרים, מיזוג גלויות של ממש וזו הישראל שכיף לנו לפחות להיות בה. איך אומרים, פיוזן ולא רק באוכל.
אנחנו הלכנו על שתי ארוחות בוקר שונות, האחת זוג ביצי שקשוקה לא רעה, שהגם שהרוטב שלה היה תעשייתי, הוגשה יפה וטעמה היה חמצמץ ונעים בפה עם כיכר לחם קטנה משובחת וארוחת בוקר מהזן המשלב עלים בחביתה שגם היא הוגשה יפה והייתה טעימה.
טווח המחירים סביר בהחלט, רוב הארוחות עלו פחות מחמישים שקלים בתוספת שתיה חמה וקרה. בלבול קטן שהיה בחשבון נפתר באדיבות ואפילו קיבלנו [עוד לפני הבלבול בחשבון] יוגורט עם סילן וגרנולה כהפתעה על חשבון הבית.
יש בתפריט גם מנות פסטה ומגוון מקובל במקומות מהסוג הזה. והעיקר, הם ממש ממש נחמדים, זו אולי העובדה שהם רק פתחו עכשיו וזו אולי אווירת העיר המשכרת הזו יפו.
הצומת הקרובה סואנת מאד, אבל באופן מפתיע, בית הקפה הבייקרי הזה מציע דווקא אווירה נעימה ומסוגרת. אפשר לשבת בחוץ וגם בפנים. טולרנטיות בחוץ כלפי מעשנים תמיד מתקבלת כאן בברכה.

דרוגי-גולשים

התמונה של Eli Moreno

4
שירות מקסים ואדיב במיוחד ותחושה של השתדלות של הבעלים. ארוחות הבוקר היו מצויינות, הגיעו מהיר והמנות היו נדיבות במיוחד. עצירה נחמדה ומרעננת באמצע יפו הגועשת. אני ממליץ.
דרוגים ומקומות קרובים
התמונה של Eli Moreno

4
שירות מקסים ואדיב במיוחד ותחושה של השתדלות של הבעלים. ארוחות הבוקר היו מצויינות, הגיעו מהיר והמנות היו נדיבות במיוחד. עצירה נחמדה ומרעננת באמצע יפו הגועשת. אני ממליץ.