מלון אחוזת יערות הכרמל

דרוג הגולשים: 
4.857145
ממוצע: 4.9 (7 דרוגים)
כתובת: 
יערות הכרמל
חיפה
טלפון: 
04-8307888
סוג מקום הלינה:
שעות: 
ללא הגבלה
אומדן מחיר ללילה:

אחוזת יערות הכרמל היא הדובדבן שבקצפת של רשת מלונות ישרוטל. כל כך דובדבן עד כדי שברשת ישרוטל בחרו שלא להצמיד לשם המקום את שם הרשת, וכנראה שבצדק.
האחוזה, מציעה לנופשים בה נופש - ספא מפנק להתרגעות מושלמת לגוף ולנפש, והאירוח במקום הוא רק מעל גיל 16.
אחוזת יערות הכרמל אינה מתאימה למשפחות או אנשי עסקים, אלא בעיקר לזוגות ואנשים המעוניינים לצאת מהשגרה ולהתרכז בעצמם לכמה ימים.
במקום שפע של טיפולי ספא של בריאות ויופי, ופעילויות לגוף ולנפש.
סדנאות, ארוחות גורמה בשריות ושפע פינוקים.
השירות - מצויין,
החדרים - מאוד מפנקים, בנויים ומרוהטים בסטנדרט ורמת הקפדה וטיפוח מאוד גבוהים.
לסיכום: יקר מאוד, מפנק מאוד, ולמי שרוצה בפינוק המושלם - מומלץ מאוד.

מלון אחוזת יערות הכרמל
מלון אחוזת יערות הכרמל
חדר זוגי במלון אחוזת יערות הכרמל

דרוגי-גולשים

5
מקום מקסים, ממוקם במעין מובלעת ביערות הכרמל. למרות השריפה שהתחוללה שם ומרבית מהאיזור שעדיין לא השתקם בצורה מלאה, המקום נראה יפיפיה עם נוף ירקרק ושקט מוחלט. יערות הכרמל ידועים בעיקר בשל העיסויים המפנקים, כך שאם אתם שם ליום או יומיים וכבר שילמתם את הסכום המגוחך, תוסיפו עוד קצת ותתפנקו לכם באיזשהו עיסוי מרגיע. מומלץ בחום.

5
מהרגע שנכנסים בשערי האחוזה מבינים שהמקום מאוד ייחודי ומשרד קלאסה, אלגנטיות, שלווה,ואיכות. אמנם מאוד מאוד יקר אבל התמורה מפנקת ואיכותית ביותר. בריכות מקורה וחיצונית נקיות ונעימות. ספא עם מסאג'ים מצוינם, מעסים אדיבים ומקצועיים ביותר. האוכל, אין מילים כמה מגוון, בריאותי, איכותי וטעים!!! החדרים מרווחים ונוחים מאוד. העובדה שלא מרשים להביא ילדים או לדבר בפלאפונים מקנה תחושה שנמצאים במין בועה סטייליסטית ביותר. אם יש לכם כסף- אל תוותרו על החוויה לפחות פעם אחת.

5
סה״כ הייתה חופשה מהנה מאוד. הבריכה טובה ויש מקומות רבים אולם מומלץ להגיע מוקדם אחרת אין מיטות שיזוף שירות החדרים היה מהיר בפעם שהשתמשתי בו ונערי הבריכה והמלצרים שבה היו מצויינים. האוכל בארוחת הבוקר היה טוב ומספק. החנייה של המלון גדולה ונוחה. מעליות המלון מהירות ונוחות.

5
מומלץ למי שבאמת רוצה להתפנק..המחיר יקר אבל שחופשה היא חלומית, פשוט פינוק. אין הרבה מקומו טובים שמשתווים למקום הזה בארץ, מלון ברמה גבוהה אבל מי ששם חייב ללכת לספא -פשוט ספא מעולה..

5
לא לילדים.בסופשבוע אחד מתרכזים בגוף:בטיפולי ספא,פעילויות ספורט .בהשתתפות בסדנאות,ובתזונה נכונה .התנתקות מחיי השיגרה וחידוש מצברים.
התמונה של carmela

4
המחיר ללילה יקר מאוד אך מפנק בהתאם, מקום מקסים עם נוף מהמם הממוקם בלב יערות הכרמל, שקט ורגוע, חדרים גדולים יפים ונקיים, ללא ספק אחד המלונות הטובים בארץ!

5
אחד המקומות הטובים ביותר! פשוט גן עדן . אוכל מעולה ופינוק מושלם.

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
ספא לזוגות, ספא בוטיק, ספא בצפון, יום כיף, ספא בחיפה, עיסוי.
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)

אנו מתמחים בנתינת חוויה זוגית מעצימה אנו מאמינים שמגע אוהב, זמן איכות זוגי ונתינה, מעניקים לקשר מימד חדש ומאפשר בסיס יציב למערכת יחסים. הספא כולו מכוון זוגיות - מתחמי ספא פרטיים המאפשרים זמן איכות זוגי, עיסויים זוגיים והרבה אהבה.

למידע נוסף...
עין אלון. התמונה באדיבות דר' יואב פלמה
0
עדיין אין דרוגים

המים - המגיעים בערך לגובה ברכיים, מים צלולים ונקיים מאוד. במקום יש הרבה מקום לשבת בצל, יש מבנה נטוש בסמוך, והוא מוקף בשיחים פורחים של הרדוף הנחלים

למידע נוסף...
5
ממוצע: 5 (3 דרוגים)

הנחלים כלח וגלים יורידם מהכרמל לעבור חופו של הים התיכון. למטיילים בהם מספר אפשרויות טיול.

למידע נוסף...
0
עדיין אין דרוגים

מסלול רגלי קליל בסימן ירידה המתאים לכל המשפחה בכל עונה ובכל מזג אוויר, המסלול כולו הינו חלק משביל ישראל.

למידע נוסף...