מועדון הקומפורט 13 תל אביב

דרוג הגולשים: 
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)
כתובת: 
קומפורט 13
תל אביב יפו
אזור בארץ:
סוג הפעילות:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
חצות וצפונה, בהתאם לתוכנית באותו ערב
טלפון: 
03-518-8282

מועדון הקומפורט 13 הממוקם בשולי שכונת פלורנטין הוא מהותיק שבמועדוני תל אביב וללא ספק טוען לכתר הטוב מביניהם. המועדון הזה מנוהל ביעילות וביד רמה והבילוי בו מוצלח מאד.

הכניסה למקום נוחה ויעילה וצוות האבטחה במקום עושה את עבודתו נאמנה, למעשה זהו המועדון עם האבטחה הגלויה הרבה ביותר מה שתורם רבות לאופי הבילוי ומונע הפרות סדר מיותרות.

השירותים במקום נוחים ונקיים לרוב, ומדיניות העישון של המועדון פרוגרסיבית למדי: מעשנים רק במרפסת העישון עד השעות 24:00 - 01:00 ואז המועדון נשאר עם אוויר נקי וממוזג באופן יחסי, ואילו בשעות הלילה הקטנות העישון מותר רק בתוך המועדון עצמו. נחמד יהיה אם פינת העישון תהיה מטופחת ורחבה יותר ויסירו ממנה את הבריכה הריקה והמטופשת שתופסת מקום לחינם.

שירותי הבר במקום יעילים, והמחירים גבוהים למדי אך עם זאת בצד הנמוך יותר של סקאלת המחירים המקובלת בבארים ובמועדונים בתל אביב. לרוב פועלים במקום כל שלושת הברים במקביל בכל הרחבות השונות מה שמבטיח שירות יעיל ומהיר.

הסאונד במקום מעולה, למעשה הכי טוב מבין המועדונים בתל אביב ובאופן בולט, המוזיקה נשמעת היטב בכל המועדון ובווליום סביר, וישנם מספר פינות הסבה בודדות המאפשרות גם להתרווח ולנוח מעט. גם הצד הוויזואלי אינו מוזנח והאפקטים והתאורה במקום מודרניים ומרהיבים במיוחד ומותאמים היטב למוסיקה המתנגנת ברקע.

סוגי ההופעות במקום מגוונים למדי ולמעשה הדבר תלוי ביום הספציפי\במסיבה אליה תגיעו. ניתן לראות במקום הופעות חיות של להקות שונות מהארץ ומחול, ליין מסיבות של יחצ"נים שונים, מסיבות אלקטרוניות, ועוד סוגים שונים של בילוי שעושה שמח..

יופי של מועדון בליבה של תל אביב, כן ירבו. מומלץ בחום לבילוי פרוע לתוך הלילה...

מסיבה בקומפורט 13 תל אביב

דרוגי-גולשים

התמונה של Itzhak Moreno

5
המקום הזה ממש מוצלח. אבטחה טובה, מחירים הוגנים לרוב ומוסיקה משובחת. יופי של מועדון לבילוי לילי בליבה של שכונת פלורנטין בתל אביב, מומלץ.
דרוגים ומקומות קרובים
התמונה של Itzhak Moreno

5
המקום הזה ממש מוצלח. אבטחה טובה, מחירים הוגנים לרוב ומוסיקה משובחת. יופי של מועדון לבילוי לילי בליבה של שכונת פלורנטין בתל אביב, מומלץ.