בלאק בר אנד בורגר פולג

דרוג הגולשים: 
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)
כתובת: 
יכין סנטר גיבורי ישראל
עיר: 
נתניה
אזור בארץ:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
ללא הגבלה
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
09-865-1333

אזור התעשייה פולג בנתניה כמו איזורי תעשיה רבים ברחבי ארץ כבר מזמן הפך להיות מרכז קניות ובילוי. במקום יש מבחר גדול של עסקים מכל סוג כמעט החל מאיקיאה הענקית , מתחם ביג ובו כל המותגים המובילים וכלה בעסקים פרטיים קטנים יותר.

לפני כשלוש שנים נפתח בפולג מתחם הבילויים . " אלכסנדרה " (יכין ) סנטר. שבו נמצאים בתי קולנוע, בתי קפה מסעדות ועוד. אחת המסעדות במקום היא מסעדת ההמבורגרים בלאק (black ) השייכת לרשת הארצית שהקים השף צחי בוקשסטר. למי שלא מכיר אציין שהרשת מתמחה בהכנת המבורגרים מעולים ושאר מיני בשרים אך היא מגישה גם מנות צמחוניות ומנות בריאותיות. כל האוכל המוגש נעשה במקום ומחומרי גלם טריים ואיכותיים.

הגענו למסעדה, המשפחה בהרכב מלא (זוג + שלושה) באחר צהרים חם של חופש הגדול. את פנינו קיבלה מארחת נחמדה שהושיבה אותנו בשולחן שהוזמן מראש אמנם אך ללא צורך. לא עברה דקה ואל השולחן הגיעו חוברות צביעה ותשבצים של בוב ספוג ו צבעים. בינגו, יש תעסוקה לילדים ולנו יש המון זמן להתעמק בתפריט המפתה. האוירה במקום היתה מאוד נעימה. הרבה בזכות המוזיקה הטובה שהייתה בווליום סביר ומסכי הטלויזיה ששדרו בשקט את תחרות האטלטיקה שהיתה באותו השבוע. שלוש מנות ילדים הוזמנו, (49 ש"ח לארוחה) אחת עם המבורגר וצ'יפס ושתיים נוספות של נחשי שניצל פריכים, צ'יפס וקלח תירס טרי . מנות הילדים כוללות גם שתיה לפי בחירה וקינוח שווה של ארטיק בובו ספוג או מזרק שוקולד.

אנחנו הלכנו על העסקית לשניים הכוללת מנה ראשונה שתי עיקריות פלוס תוספות וקינוח.( 179 ש"ח ) למנה ראשונה לקחנו את שלושת הטאקוס. מנה נהדרת שיכלה להיות מנה עירית בכיף הכוללת שלושה טאקוס ממולאים ב: האחד בתערובת צ'ילי ובשר, השני בפטריות פורטבלו והשלישי בעוף וגוואקמולי. למנה עיקרית לקחתי את ההמבורגר הברזילאי (פיקנייה) נפלא! ואשתי עוף בווק . עוף מוקפץ המוגש על פיתה דרוזית דקיקה ומוגש עם ירקות וטחינה מעולה. כתוספת בחרנו בצ'יפס מתובל שהיה לא רע. לקינוח התפנקנו בסורבה תות מרענן ובקסטה וניל העשויה מגבינת מסקרופונה וטובלת בים של שוקולד .. כן, זה טעים כמו שזה נשמע. גם הקפה שהזמנו (לא כלול בעסקית) היה מעולה .

סה"כ שילמנו 360 ש"ח כולל בירות, וקפה. לא זול, אבל בהחלט הוגן לאור איכות וגודל המנות . והכי חשוב שהילדים (וגם אנחנו) נהנינו מאוד . במקום יש חדר וי אי פי לאירועים ובו מסך טלויזיה גדול ופרטיות מקסימלית, תפריט לילה מיוחד וכמובן מנות עסקיות לשעות הצהרים.

מנה ראשונה, שלושה טאקוס

דרוגי-גולשים

5
מסעדת בשרים איכותית, מנות מעולות וגדולות, ידידותית לילדים ונגישה לנכים. במקום גם תפריט צמחוני ותפריט בריאות דל קלוריות . מומלץ ביותר.
דרוגים ומקומות קרובים

5
מסעדת בשרים איכותית, מנות מעולות וגדולות, ידידותית לילדים ונגישה לנכים. במקום גם תפריט צמחוני ותפריט בריאות דל קלוריות . מומלץ ביותר.