מסעדת צ'ינה האוס - איטליה האוס קניון חוצות אלונים

דרוג הגולשים: 
3
ממוצע: 3 (דרוג 1)
כתובת: 
קניון חוצות אלונים
עיר: 
בית לחם הגלילית
אזור בארץ:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
ללא הגבלה
כשרות: 
כשר
טלפון: 
04-9536136

מסעדת צינה האוס היא מסעדה סינית בנוסח עדות פיקנסין. אוכל סיני המותאם לחיך הישראלי ושכמותו תמצאו רק בישראל ובטח שלא בסין. כאן נדמה כאילו הזמן קפא מלכת וכאילו אגרולים שמנים ורוטב אדמדם ודביק מעולם לא יצאו מהאופנה.

המסעדה ממוקמת על אם הדרך בקניון חוצות אלונים הסמוך לבית לחם הגלילית. המסעדה הזו מגישה אורז, נודלס, שניצלונים ושלל מנות בשריות אחרות. כולן מזכירות זו את זו וטעימות למדי כאשר אתם רעבים מאד או ממהרים מאד, לא בטוח שזה שווה נסיעה במיוחד אבל ללא ספק יעיל ומשביע.

מנות הבקר שטעמנו היו טעימות, הנודלס והאורז קצת פחות, והילדים אהבו מאד את העוף בצורותיו השונות. השרות היה יעיל ואדיב, המקום נקי, והמחירים הוגנים - בסה"כ תמורה הוגנת לכסף.

הצד האיטלקי של המסעדה נראה נטוש למדי ובכל מקרה לא היה מזמין במיוחד, ונראה כי רוב הסועדים במקום באים בשביל האוכל הסיני ולא האיטלקי. לחובבי הז'אנר בלבד, מסעדת גורמה זה לא.

מסעדת צ'ינה האוס - איטליה האוס קניון חוצות אלונים

דרוגי-גולשים

התמונה של Itzhak Moreno

3
מסעדה שכאילו נלקחה ממנהרת הזמן של שנות השמונים. פעם היו המון מסעדות כאלו בארץ. האוכל לא טעים במיוחד אבל עושה את העבודה. רק אם אתם על הדרך וממש רעבים. מנות הבקר והשניצלונים הן מהמנות היותר טעימות במקום. אכיל, סיני זה לא.

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
באר טבעון עין שרקרק
0
עדיין אין דרוגים

נא להכניס סיכום על האטרקציה עד 20 מילים

למידע נוסף...
בית הקברות של אגודת השומרים בטבעון
0
עדיין אין דרוגים

בית עולם לשומרים - בית הקברות של 'אגודת השומרים'

למידע נוסף...
עץ האלון עם הגזע הרחב בישראל
4.5
ממוצע: 4.5 (2 דרוגים)

טיול רגלי נינוח בחורשת האלונים בקריית טבעון ולעץ אלון עם גזע עצום. מתחם לזכרו של בן טבעון סגן אילן גבאי שנפל במלחמת לבנון השנייה.

למידע נוסף...
טיול בעמק יזרעאל
0
עדיין אין דרוגים

העמק הוא חלום 75 שנה להתיישבות בעמק כתב: גבריאל הורוביץ.

למידע נוסף...