פארק המצפה התת ימי באילת

דרוג הגולשים: 
4.63158
ממוצע: 4.6 (19 דרוגים)
כתובת: 
חוף אלמוג
אילת
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
א - ה 08:30 ועד 16:30 בקיץ - עד 17:00. שישי וערבי חג - עד 15:00.
טלפון: 
08-6364200

פארק המצפה התת ימי באילת ממוקם בסמיכות לשמורת האלמוגים שלחוף ים סוף. הפארק כולל מצפה תת ימי, תצוגת אקווריומים מרשימה של דגי ים, בריכת כרישים, בריכת צבי ים, תצוגת האמזונס הכוללת חיות טרופיות ושלל אטרקציות נוספות לילדים וקטנטנים.

הילדים נהנים מאד הן מהירידה למעמקי מגדל התצפית ולהיפך - טיפוס למרומו ותצפית פתוחה לים האדום.

בנוסף ניתן לצאת מהמקום לשיט בים האדום בסירת תצפית מיוחדת עם קרקעית מזכוכית (לא כלול במחיר הכניסה), או לחילופין להיכנס לאחת מההקרנות בסימולטור האושינריום המציג סרטי טבע\הרפתקאות בתלת מימד במערכת מיוחדת של כיסאות נעים ונדים בזמן ההקרנה. האושינריום הוא מהמוצלחים שבאיל המשופעת בסרט 3D תלת מימד וכדומה, אם יש לכם תקציב מוגבל לנושא האושינריום הוא המומלץ ביותר לעומת ה IMAX או עיר המלכים.

המצפה כשלעצמו מעט מיושן מדי למרות ההרחבות הרבות שבוצעו במקום, והתחושה הכללית היא של יכול להיראות בהרבה יותר טוב מהמצב הנוכחי. מחיר הכניסה לפארק מעט גבוה מדי ואיננו מתאים כלל וכלל לכל כיס או למשפחות מרובות ילדים ולאלו מומלץ להצטייד מראש בקופונים המקנים הנחה או בכרטיס כניסה מוזל דרך מועדון חברים זה או אחר.

עם זאת המצפה התת ימי באילת הינו אחד מהמקומות המיוחדים יותר בעיר השווה ללא ספק ביקור ובילוי של חצי יום בערך - ועדיף בשעות הבוקר המוקדמות וטרם גלי החום הכבדים של הצהריים.
הילדים נהנו במיוחד מתצוגת האכלת הכרישים ע"י צוללן, ומסוסוני הים החביבים כמובן. הצוות במקום גם מקיים הדרכות מעת לעת בעברית ובאנגלית - נחמד מאד. מומלץ כבילוי לכל המשפחה או כבילוי זוגי לכל גיל.

המסעדה במקום נעימה וטעימה ומציעה אוכל ביתי במחירים סבירים - במיוחד אם רכשתם "דיל" הכולל גם ארוחה במצפה (מומלץ), המסעדה פועלת בשיטת ההגשה העצמית והאוכל כולל מבחר בשרים, סלטים, ותוספות סטנדרטיות - יופי של פתרון למשפחה המטיילת באילת מבלי "לקרוע" את הכיס יותר מדי.

המצפה התת ימי באילת
הכניסה לפארק המצפה התת ימי באילת
המצפה התת ימי באילת

דרוגי-גולשים

5
מקום מרתק ומרהיב לכל גיל .
התמונה של אביבה

5
חוויה מדהימה, חובה לכל מבקר באילת, מראות מרהיבים שפשוט אסור לפספס. מומלץ גם לראות את הסרט של ארבעת המימדים עם הכיסאות הזזים. מעולה לכל גיל!!

5
חוויה לכל המשפחה ..אני יכולה להסתכל שעות על דגים זה מרגיע ..הדגים שם יפים המון צבעים והאוירה קסומה , מקום מהנה לבקר בו ומעשיר את הידע ..ילדים ומבוגרים נהנים יחד מתאים לכל גיל פשוט הרפתקאהההה!!!
התמונה של yehudaz

5
המצפה התת ימי הוא מקום חובה עבור כל תייר ומטייל באילת. לפחות עד שייבנה המצפה בגן החיות התנכ"י, המצפה באילת הוא סוג של מונופול. אין לו תחרות - לא בסוגי הדגים ולא בעיצוב המבנה. לא לוותר על ביקור שם. כל המשפחה תהנה.
התמונה של חמודים

5
מקום נהדר מראה.. משאני ילדה אני מבקרת כאן באופן קבוע.. חוויה מרתקת ומדהימה לככל המשפחה.

5
חובה לבקר בו בעת ביקור באילת. מרתק ילדים ומבוגרים כאחד. מגוון הדגים ובעלי החיים הימיים, הקירבה אליהם בחלונות הזכוכית ממש אף אל אף, מאפשרים הצצה אל עולם קסום שלם ומדהים מתחת למים.
התמונה של kotik

5
כל פעם שאני באילת , אני בסוף מוצאת את עצמי במקום זה. הסרט עם הכסאות הזזים מעולה (חבל שעדיין לא בתלת מימד), המצפה התת ימי מפתיע כל פעם מחדש. יש מה לראות אולם המחיר קצת יקר.

4
אוהבת לראות את הדגים בשלל הצבעים, אם כי אישית מעדיפה חווית שחייה עם שנורקל כמה מאות מטרים ליד, שאכתוב עליה בנפרד.

5
חובה לבקר! מתאים לכל גיל.. ובחנות מזכרות, תוכלו למצו מלא דברים יפם שווים במחיר לכל כיס.

5
מקום מדהים צבע המים הדגים הצבעוניים שבמים פשוט מדהים.... חובה להיות שם זהו עולם מדהים שאי אפשר לפספס
התמונה של שגשי

3
אני מאוד אוהבת בעלי חיים אז אני תמיד אוהבת לראות מגוון גדול מהם, שמקום זה באמת מספק את המגוון, אבל בעיניי יש קצת יותר מידי רעש וזה עולה קצת יקר..חוצמזה חוויה יפה
התמונה של carmela

5
מקום מקסים!! יש בו מגוון של בעלי חיים ודגים שונים. יש מתקנים לילדים. ניתן לרכוש שלט המסביר ליד כל אקווריום על הדגים שבו. חוויה מרתקת ומשתלמת ואני ממליצה בחום.

5
חובה לבקר למי שנמצא באילת . באמת מקום יפה . ותמיד נהנים שם.
התמונה של Olga Pulisman

3
אין מה לעשות זהו מקום חובה באילת, אך האטרקציה הנ"ל ממש לא זולה והיא גם לא מתאימה לכל גיל. אני לא יכולה להגיד שבני בן השנתיים נורא נהנה שם.

5
מקום נהדר לילדים, חוויה לימודית ומעשירה. בנוסף יש מסעדה מצויינת במקום!

3
אם כבר באים לאילת שווה להגיע. למרות שההרס מסביב למצפה מאוד משפיע ופוגע בחוויה

5
חובה! זה ממש יפה! ועוד לא ראיתי מבוגר או ילד שלא נהנו שם.

5
אטרקציה יוצאת דופן לילדים מעוררת חושים , האחיינים שלי נהנו ובני דודים כל הזמן מנדנדים לשוב ולהיות שם עוד פעם. תלכו עם הילדים זה מהנה מאוד!
התמונה של shelley10

5
לדעתי אי אפשר להגיע לאילת בלי ביקור במיצפה התת ימי. בכל ביקור לא משנה כמה פעמים היינו, תמיד כיף לחזור!

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
ספא מלון אורכידאה אילת
0
עדיין אין דרוגים

ספא אורכידאה מציע עיסויים מפנקים ומגוונים, הניתן על-ידי מעסות/ים מקצועיים ומיומנים מהמזרח הרחוק.

למידע נוסף...
חוף המגדלור באילת
4.333335
ממוצע: 4.3 (3 דרוגים)

אחד מהחופים הדרומיים והרגועים יותר שיש לעיר אילת להציע

למידע נוסף...
אלמוגים בשמורת האלמוגים באילת
5
ממוצע: 5 (11 דרוגים)

חוויה מדהימה של שחייה עם שנורקל וצפייה בגנים של אלמוגים ודגים טרופים, חוויה אילתית במיטבה.

למידע נוסף...
4.4
ממוצע: 4.4 (5 דרוגים)

חוף הווילג' באילת הינו חוף עממי ונטול פוזות. בחוף מבלים אנשים מכל גווני הקשת וניתן לומר כי למרות שטחו הקטן של החוף - הוא מהווה חלופה ראויה למרבית החופים העמוסים שלאורך חופי אילת.

למידע נוסף...