הטיבריום מופע מים בכנרת

שים לב! המקום סגור ואינו פעיל יותר

דרג את המקום
חייג מפה וייז יוטיוב
דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
טיילת יגאל אלון
טבריה
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
19:30, 20:30, 21:30.
טלפון: 
04-6725666

המוקד התיירותי וחיי הלילה של העיר טבריה מתרכזים ב"טיילת יגאל אלון", הידועה יותר בשם טיילת טבריה. הטיילת נפרשת לאורך החוף המערבי שבתחומה של העיר וצופה לכנרת במלואה, לרגלי הרי הגולן שממול.

בטיילת מעגן סירות, מסעדות על קו המים, שרידי העיר העתיקה של טבריה מאבן טבריינית שחורה, ספסלים ופינות ישיבה, פסל הכנרת הגדול שעל המזח, ודוכני מכירה רבים שצצים מיד עם עונת התיירות בקיץ.

מופע מים- הטיבריום

האטרקציה הגדולה של טיילת טבריה היא הטיבריום- סדרת מופעי מים אור קוליים מרהיבים שמתקיימים עם רדת החשכה על שובר הגלים שמול חופי הטיילת, חוויה וויזואלית המשלבת מים, צלילים, צבעים ותמונות, ראשונה מסוגה בישראל.

המופעים מוקרנים למעשה על גבי מסכי מים ענקיים המורכבים ממעל מאה מזרקות נעות, בשילוב להבות אש, לייזר, סאונד קצבי, תאורה צבעונית ועוד.

הטיבריום מתחלק לארבעה סוגי מופעים באורך כ-20 דק' כל אחד. הצפייה במופעים היא חינם.

עיריית טבריה השקיעה במיזם כ-10 מיליון שקלים ועלות התפעול השנתית שלו כחצי מליון שקלים. במופעים תוכלו לצפות בדמויות חיות, עצי דקל, פסיפסים ואלמנטים שונים, מהפנטים ומרהיבים בכל גיל.

המופע הראשון "כנרת שלי": מופע ברוח ישראלית, מציג את היסטוריית ההתיישבות סביב הכנרת.

המופע השני "עבר מצמיח עתיד": מופע המייצג את אורח החיים החינוכי- ייחודי של העיר טבריה, הדוגל בשיתוף הדור הצעיר בעשייה ומעורבות חברתית וחיזוק הזדהותו עם העבר המפואר של העיר.

המופע השלישי "קלאסיקל": מופע המשלב יצירות מוזיקליות ויצירות אומנות בינלאומיות.

המופע הרביעי "המופע הבינלאומי": מופע המוצג באופן מיוחד עם הגעתן של קבוצות תיירים גדולות מחו"ל הממלאות את בתי המלון בעיר.

ספינת דוברה באורך 50 מטרים שעליה מתרחש המייצג אוגרת כ300 אלף קוב מים ממי הכנרת.

המיצג אקולוגי ואינו מבזבז את מי הכנרת, החוזרים חזרה למקומם בסיומו.

קיומו של המופע בעיקר בחודשי הקיץ ותלוי בתנאי מזג האוויר ומפלס הכנרת, ניתן להתעדכן דרך עיריית טבריה או מפעילי הטיבריום על קיום המופעים.

טיבריום מופע מים על המזח בכנרת
טיבריום מופע מים על המזח בכנרת
טיבריום מופע מים על המזח בכנרת
1.00
דרוגים ומקומות קרובים