פארק הירדן

דרוג הגולשים: 
4
ממוצע: 4 (2 דרוגים)
כתובת: 
פארק הירדן
קצרין
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
ללא הגבלה
טלפון: 
04-6923422

אתרי הפארק המרכזיים
אתר טחנות הקמח - שוכן בלב פארק הירדן. הטחנות מנצלות את שפע המים בירדן, המוזרמים בתעלה מהנהר. הטחנות המשוחזרות הן מטיפוס "טחנות המגלש". המים גולשים במגלשה אלכסונית אל מנהרה, הנמצאת בקומה התחתונה של המבנה. גלגל כנפיים גדול הניע בעבר את אבני הריחיים.

תל בית ציידה (תל משפע) - שרידי כפר דייגים, אתר חשוב לעולי רגל צליינים. ישו ביקר בעיר וביצע בה ניסים כגון השבת מאור עיניו של אדם עיוור ונס הלחם והדגים. מאוחר יותר העתיקה המסורת הנוצרית את נס הלחם והדגים לטבח`ה.
האתר שולט והוקמו בו פינות צל. למרגלות התל נובע עין משפע, היוצר בריכה נאה, שממנה נמשך פלג הנשפך לירדן. לאורך הפלג הוצבו שולחנות פיקניק. מסלול אמות המים - מאתר טחנות המים נפנה צפונה, נחצה את דרך העפר הצפונית של הפארק ונגיע ל "מעבר בקר" (טורי קורות ברזל המונעים מעבר עדרים).

כאן מתפצלת דרך העפר לשניים. נבחר בסעיף הימני, המטפס לאורך צינור מים, עד למקום שבו הדרך מתעקלת שמאלה. כאן, ממרומי הגבעה, נשקף הנוף הנהדר של נהר הירדן הפורץ מאזור סלעי הבזלת בדרכו דרומה אל בקעת בית ציידה. ממול נראים היישובים כרכום ואלמגור.

השביל יורד אל המקום שבו נמצא סכר מתכת ותעלת הטיה המושכת מים מן הירדן אל טחנות הקמח שבפארק

פארק הירדן נמצא כשני קילומטרים מצפון לחופי הכנרת. הבאים מכוון טבריה יסעו צפונה לאורך חופי הכנרת בכביש 87, יחצו את הירדן בגשר אריק וימשיכו עוד כשלושה ק"מ עד לצומת בית צידה. מכאן ימשיכו עוד כשני ק"מ צפונה בכביש 888 עד הכניסה לפארק.

אפשר להגיע לצומת בית צידה גם בכביש הכנרת המזרחי מס' 92.
הבאים מצפון יכולים לחצות את הירדן בגשר בנות יעקב בכביש מס' 91 ולהמשיך דרומה בכביש היורד לפארק הירדן מצומת בית המכס בכביש 888.

טחנת הקמח בפארק הירדן
פארק הירדן
פארק הירדן ההררי

דרוגי-גולשים

4
כמו בכל מקם שמיעד גם למנגלים, מקדמת את פני המגיעים עננה של עשן בריח "ציפורים על האש" אך למי שימשיך פנימה אל תוך הפארק הגדול ורחב הידים מצפה חויה אמיתי. הרבה פינות חמד שאפשר לשכשך בהן רגלים או להיכנס למים לשחות, ולחובבי דייג, יש במקום נקודות נהדרות לדייג בשקט עם סיכויים טובים לדוג דגים גדולים השטים בזרם
התמונה של shelley10

4
מקום מקסים. למרות שלפעמים המים שם עכורים ומלוכלכים מבוץ ועלים. אבל הילדים נהנים שם בטירוף. גם מהפארק עצמו, גם מהשיכשוך בבריכות המים, אם זה ברחצה, או עם מתנפחים. השירותים ניקיים. יש פינות לאוהלים ולמנגלים. וגם קיוסק. והכי נחמד זה מסלולי הטיול במתחם. מקסים מקסים מקסים!!!!

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים

מסעדת מושבוצ במושב רמות

4.25
ממוצע: 4.3 (4 דרוגים)

אם אתם באיזור - תרימו טלפון ותזמינו מקום. אוכל נהדר, אווירה נעימה ושירות עם חיוך. הנוף - בחינם.

למידע נוסף...
מסעדת הבקתה ברמות

מסעדת הבקתה ברמות

0
עדיין אין דרוגים

במסעדת הבקתה של משפחת אזולאי מגישים אוכל מבית טוב, יין מרמת הגולן, ובירה מכל העולם.

למידע נוסף...
מסעדת דוריס קצבים בראש פינה

מסעדת דוריס קצבים בראש פינה

4.75
ממוצע: 4.8 (4 דרוגים)

המסעדה הזו מתאימה לחובבי האדום אדום ולקרניבורים בלבד, הסניף הראשון והמצויין של רשת מסעדות הבשר דוריס קצבים בראש פינה.

למידע נוסף...
קפה גרג ראש פינה כביש 90

קפה גרג ראש פינה

0
עדיין אין דרוגים

לקפה גרג ראש פינה תפריט חלבי ודגים עשיר, מנות בריאות, מנות גליליות ייחודיות, ארוחת הבוקר של גרג, ועוד.

למידע נוסף...