הפארק הלאומי ברמת גן

דרוג הגולשים: 
4.384615
ממוצע: 4.4 (13 דרוגים)
כתובת: 
הפארק הלאומי
רמת גן
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
ללא הגבלה
טלפון: 
03-6313964

הפארק הלאומי ברמת גן הוא אחד הפארקים הגדולים והוותיקים בישראל.

חזונו של ראש העיר הראשון של עירית רמת גן, קריניצי ,לפתח ריאה ירוקה התממש באופן מלא ומוחלט למעט העובדה שהעיר עצמה לא צמחה סביב הפארק והוא נותר כשהיה בשוליה והנגישות אליו באופן רגלי טובה רק לתושבי רמת חן הקרובה וחלק מן הרחובות הגובלים ברחוב אלוף שדה.

למעט הנקודה המעט מגבילה הזו ,הרי שהפארק הוא פארק עירוני מיוחד שמושך אליו כמעט בכל יום ויום מימות השנה קהלים מגוונים במיוחד מן העיר ומסביבותיה.
הדונמים הרבים והמטופחים למשעי של הפארק מקיפים את בריכת המיים המלאכותית על מפליה הנושנים והמסעדה על "האי" מוכרת לכל מי שביקר שם.
אם אתם מעל גיל ארבעים אולי אפילו תזכרו שהיתה פעם פתוחה והגישה אליה הייתה באמצעות סירות בלבד.

אופיו של הפארק סבלני במיוחד לכל צורת בילוי שהיא, ובכך יחודו הגדול. שלא בדומה לפארקים עירונים ברחבי העולם, הפארק ברמת גן מקבל בברכה את הישראלי המנגליסט, מאפשר לו מקומות מיועדים לריקון גחלים, לעשיה על האש ותאורה טובה גם בלילה. גם משפחות המביאות איתן שולחנות וכיסאות מהסלון לא יגורשו על ידי הפקחים בפארק כל עוד הן עושות על האש במקומות המותרים. ישראלי, תן לו מנגל והוא מיד מרגיש בבית וזה בדיוק מה שעושה הפארק הזה.

הילדים הרצים בכל הפארק, שייט סירות משוטים ומנועים על גבי האגם. וקטר רכבת ללא מסילה החוצה את הפארק עמוס בילדים קטנים מחוייכים מייצר אוורית שימחה מיידית לכל מתבונן.
יחודו של הפארק הלאומי ברמת גן, הוא תמהיל המיוחד של ספורטאים שאימצו את שביל שלושת הקילומטרים שלו לעשיית ספורט באופן קבוע, המנגליסטים, קבוצות הנוער של כדורגלנים המתאמנות במגרשי הדשא המאולתרים,אוכלוסיה ערבית שאימצה את הפארק, אוכלוסיה חרדית שאימצה אותו, עולים חדשים, צעירים ליד זקנים ועוד.
כל אלו, יוצרים אלמנט מהנה מאד באופן מפתיע.

מגוון המשתמשים בו יוצרים את הפארק היחודי ביותר בארץ, מן הבחינה הזו, הפארק הוא מיקרוקוסמוס ירוק ומקסים של חיינו עמוסי השונות במדינה הקטנה והצפופה הזו.
הפארק צמוד לסאפרי ברמת גן כך שתמיד אפשר לשלב בו בילוי נוסף למשפחות עם ילדים, אבל הכי בעולם זה פשוט להביא שמיכה עם חברים ולשבת ולקשקש עד שעות החשיכה.

בכל השנה יש בפארק מבקרים, וכמעט בכל שעה של שעות היום ועד השעות הקטנות של הלילה הוא פעיל מאד.הטיפוסים המבקרים בו פשוט מתחלפים. בקיץ הוא עמוס במיוחד בכל שעות הערב. וכדאי להגיע עד השעה ארבע או רק לאחר עשר בערב.

הפארק צפוף לעיתים בשעות האלו, ועקרות בית נואשות מגיחות מכל עבר במכנסוני טייטס בצבעים קשים במיוחד והופכות לסוג של מרטינות נברטילובות של עולם הספורט מנסות להיכנס לכושר לצד ספורטאים מוכשרים וחלקם אפילו מוכרים, כולם חוצים את שבילי הפארק אפופי ריח המנגל הנעים בריצה. בשאר העונות הכול נראה אותו דבר למעט העדרותם הבולטת של המנגליסטים וגם פחות לח והרבה יותר נעים להיות שם.

הפארק גדול דיו כך שגם בימי שבת ושישי מלאי שמש בהם התפוסה בו עולה עדין אפשר למצוא בו פרטיות ולהרגיש שזה רק אתם שם.

גאוותה של העיר רמת גן כולה מרוכזת בו, והוא נראה בהתאם.
העירייה משקיעה בו משאבים כספיים גדולים וכל הזמן דואגת לחידושו ולאחזקה שוטפת ברמה גבוהה במיוחד.

לאחרונה נחנכה בו טיילת יפה, שופצה התאורה בכל הפארק ואפילו נערכות בו תערוכות סטייל שדרות רוטשליד שרק מוסיף לתחושה האקלקטית הממכרת שלו.
בכל פעם שאתם מרגישים את המינוס לוחץ ורוצים לבלות כמה שעות או אפילו יום שלם בחיק הטבע בלי להוציא יותר מדי כסף, הפארק הלאומי ברמת גן יזכיר לכם שהוא שם וימתין לכם נקי וממורק ויציע את החוויה הכל כך מיוחדת והשלווה שלו לכל איש מגיל, דת, מין צבע או עיסוק.

אין לנו בארץ סנטרל פארק, אבל הפארק הלאומי ברמת גן הפך בשנים האחרונות לדבר הכי קרוב לזה, והוא הכי ישראלי שיש.
טוב כמעט בכל עונה למעט יום אחד בשנה, יום העצמאות, רק אז רצוי מאד לחפש מקום אחר להניח בו את המנגל.

איך מגיעים
בסמוך לצומת אלוף שדה ותל השומר נמצאת הפנייה לפארק הלאומי ברמת גן. בצומת הרחובות אלוף שדה ורחוב הירדן.
שילוט בהיר ומאיר עיניים, הגעה קלה מכביש גהה מתוך צומת תל השומר יש לפנות לכיוון תל אביב.
קו 67 או 34 עוצרים בסמוך לפארק עצמו.

הפארק הלאומי ברמת גן
הפארק הלאומי ברמת גן
גני שעשועים מוצלים בפארק הלאומי ברמת גן
הפארק הלאומי ברמת גן
הפארק הלאומי ברמת גן
הפארק הלאומי ברמת גן

דרוגי-גולשים

5
ולהיזכר שיש הרבה מה לעשות שם. דייג,מתקני שעשועים, מנגל או סתם שוקולד על מצה חבל שאין יותר מקומות חניה ....

4
פארק ירוק ומטופח עם משטחי דשא רבים ועצים לצל. במקום קיימים מתחמים מיוחדים למנגליסטים שבנינו, אגם גדול ובמרכזו מסעדה, מוזיאון טבע, שבילי הליכה מסודרים ורכבת שנוסעת ברחבי הפארק ובתוכה ילדים. מומלץ לעשות פיקניק לכל המשפחה.

4
הפארק הלאומי בפאתי רמת הינו פארק מאוד גדול ורחב ידיים.הוא ממוקם מסביב לאגם גדול עם כרי דשא רחבים סביבו. תמצאו בו משפחות וזוגות שעושים פיקניקים , אנשים במסלולי הליכה וסתם ילדים רצים ומשחקים. מומלץ לימי השמש החמים...
התמונה של dm1170

4
אני אישית מאוד אוהב לנסוע לשם בשבת, אפשר לעשות פיקניקים עם המשפחה או סתם לטייל עם אופניים. במקום יש הרגשה מדהימה של טבע.
התמונה של yehudaz

4
הפארק הלאומי ברמת גן מציע כל כך הרבה, שקשה להחליט מאיפה להתחיל. אם זה מסלולי רכיבה על אפניים, מסלולי הליכה, מגרשי ספורט, אגם שקט ורומנטי, מדשאות גדולות, מתקני משחקים לילדים וכו' וכו'. ההנאה מובטחת בכל בילוי משפחתי (או סולידי). מתאים גם לפיקניקים, אפילו למספר משתתפים גבוה מאוד. הבעיה היחידה - בחגים. האיזור הופך למקום צפוף מאוד ולא כל כך נעים.
התמונה של צפה ברוגע

5
מקום קסום ברמת גן שמרגיש לגמרי מחוץ לעיר. ניתן לבוא כדי לעשות פיקניק, כדי לרוץ בשבילי הריצה או לשכור סירה ולשוט באגם. ניתן גם לבוא עם בן/בת זוג בערב ולשבת על הספסלים ליד האגם. ניתן לבוא עם חברים ולשחק כדורגל על משטחי הדשא וניתן גם לבקר בתחומי גן הנוי שבקצה הפארק. ניתן להאכיל את הברווזים השטים באגם. וניתן סתם לשכב על שמיכה באמצע הדשא.

5
באמצע העיר פינת חמד ירוקה ופסטורלית. מסלולי הליכה נוחים גם עם עגלות ילדים או רכיבה על אופניים. אגם ובו ברווזים לרוב, משטחי דשא גדולים, עצים ופינות צל. פארק המתאים לכל המשפחה. ניתן לראות בו צועדים רבים החל משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות הלילה, ובשבתות משפחות מפקנקות לרוב.

5
פארק מהמם בשולי העיר, עם אגמים יפים ואפילו ברבורים! מקום מאוד רומנטי, שאפשר לטייל בו המון זמן. טוב גם לטיולי אופניים, וגם לפיקניק קטן עם המשפחה. אפשר תמיד לתפוס חלקה קטנה בדשא הרחב שיש שם, ולעסוק בכל מה שרוצים. שקט ורחוק מההמולה של העיר.

4
חמד של מקום ברמת גן. עוד ריאה ירוקה במרכז. אגם יפה בפארק ואפילו מפל מלאכותי.

5
לפחות פעם בשבוע.. תמיד בין הברווזים וכו', אתמול הייתי שם גילתי שיש מסלול בין העצים! מדהים ממש כמו לנסוע ליער רחוק ולצעוד קרוב. במיוחד קרוב ללב, כי ספורט זה ההנ(א)עה של החיים!
התמונה של רוני

4
תמיד כיף בפארק הלאומי, רק קחו בחשבון שיש לא מעט הליכה ממקום למקום... שווה לבקר במוזיאון האדם והחי, בגן השעשועים החדש, ואפשר גם סתם להאכיל ברווזים ולשבת בצל עצי האקליפטוס.
התמונה של Olga Pulisman

4
אם אתם מחפשים מקום בו הילדים יוכלו להוציא קצת אנרגיות בשבת, פארק הזה מצויין בשבילכם. המון דשא לרוץ ולעשות עליו פיקניק טוב.
התמונה של shelley10

4
המון פינות ישיבה,גם לפיקניקים וגם סתם בשביל לנוח. אגם גדול באמצע, ניתן לבוא עם חתיכות לכם ולהאכיל את הברווזים.וביכלל עם אופניים זה תענוג

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
שיפודי חן ברמת חן

שיפודי חן

0
עדיין אין דרוגים

שיפודי חן מהשיפודיות הותיקות ביותרברמת גן, מציעה מבחר בשרים על האש בגריל פחמים, שווארמה טאבון ללאפות טריות שנאפות במקום, ומבחר סלטים טרי ומרשים.

למידע נוסף...
קפה דבורה ברמת גן

קפה דבורה ברמת גן

3
ממוצע: 3 (2 דרוגים)

קפה דבורה הוא אחד מהמוסדות הרמת גנים הותיקים ביותר ולעיתים נדמה כי כאן הזמן קפא מלכת.

למידע נוסף...
בייקרס רמת חן

בייקרס רמת חן

0
עדיין אין דרוגים

בייקרס היא מאפיית בוטיק צרפתית (בולנז'רי, אם תרצו), המייצרת רק דברים טעימים במיוחד.

למידע נוסף...
פיצה רמת חן

פיצה רמת חן

4
ממוצע: 4 (דרוג 1)

נא להכניס סיכום עד 20 מילים

למידע נוסף...