חוף הצוק בתל אביב

דרוג הגולשים: 
4.615385
ממוצע: 4.6 (13 דרוגים)
כתובת: 
סי אנד סאן
תל אביב - יפו
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
ללא הגבלה
טלפון: 
טלפון: 03-6993526

החוף הצפוני ביותר של תל-אביב-יפו, הגובל עם חוף הרצליה. החוף פתוח כל השנה בשעות הפעילות. בעונת הרחצה הכניסה לחוף הינה בתשלום מעל גיל 13 (למציגי תעודת תושב בתוקף הכניסה חינם). לחוף שתי כניסות: האחת מהשער הצפוני הסמוך למלון קולוני והשניה מהשער הדרומי הסמוך למתחם SEA AND SUN.

בחוף תוכלו למצוא: שירותים ציבוריים ומלתחות מתקני שתיה מגרשי כדורעף מקלחות חמות (בחוף הצפוני) מתקני ספורט מתקני שעשועים לילדים שני מזנונים מדשאות גדולות סככות צל על החוף. השכרת כסאות מרגוע ומיטות שיזוף חניה ללא תשלום במגרשי החניה הסמוכים לשתי הכניסות נגישות לנכים בחוף הצפוני (כולל כסא נכים מיוחד הנגיש לחוף בשעות הפעילות) איזורים המיועדים לספורט ימי בחלקו והצפוני ובחלקו הדרומי של החוף - גלישת גלים, גלישת רוח, קייקים.

שימו לב! בחוף הצוק חל איסור על הבערת מנגלים ומדורות, עריכת מסיבות, הכנסת כלבים.

חוף הצוק בתל אביב

דרוגי-גולשים

5
חוף הצוק בקיץ מלא כל היום. יש בו מסעדות וטיילת יפה עם דשא שאפשר לעשות שם פיקניקים. יש מתקני משחקים לילדים ומתקני כושר למבוגרים. בחורף מאוד נחמד לטייל שם ביום אביבי. חבל שלוקחים כסף בכניסה.

4
חוף עמוס המון מקומות ישיבה בעיקר משפחות עם ילדים קטנים שכן החוף מאד מסודר הכל גם קרוב-המסעדה למים למלתחות ולשירותים רק חבל שלוקחים כסף בכניסה כי הים אמור להיות של כולם

5
חוף נחמד, בין הטובים של תל אביב. נקי ומסודר. מפוצץ בסופ"ש כמו כל החופים. מתאים לבוא בסביבות אחרי הצהריים בימי חול. לעשות ספורט או סתם להשתזף
התמונה של חמודים

5
חוף יפה, נעים, נקי ומעוצב.. אני מבלה כאן הרבה עם המשפחה, בעיקר בשעות הערב, אפילו סתם בשביל ספורט וריצה.. ממליצה.

4
החוץ הזה מצויין לבלוי יומי, אך גם בבילוי בשעות הערב והלילה הוא נעים ביותר. הטיילת בחוף נקיה ומטופחת, ספסלי ישיבה נוחים, כסאות ודשא נים לישיבה. יופי של חוף.
התמונה של dm1170

5
תמיד הייתי הולך לחופים שליד הטיילת בתל אביב וכמובן מגיע הקיץ והם פשוט מזוהמים, יש רגעים שאתה הולך ונדבקים לך כל כך הרבה לכלוכים וזה פשוט לא נעים. אז גיליתי את חוף הצוק, נסיעה קצרה ומגיעים לגן עדן 'חופי', החוף מתוחזק טוב מאוד ונקי מאוד ואפשר לשבת ולהינות משבת רגועה והכניסה? לתושבים ללא תשלום.. ממליץ!
התמונה של eyal

5
חוף מקסים. טוב שיש גם מקומות שכאלה, שלא הכל פרוץ ומלוכלך.

4
חוף יפה, נקי ומסודר. קצת מעצבן לשלם על משאב טבע שאמור להיות חופשי... המדשאות למעלה מעולות לפיקניקים, בייחוד נחמד בשעות הערב והלילה, כשהשמש כבר לא קופחת על הראש.
התמונה של שוש חזן גרינברג

4
קודם כל, חוף מסודר מאד. דבר שני, בגלל שאסור להדליק אש, אפשר לנשום אוויר של ים ולא של מנגלים, וכל מה שהולך איתם... המון דברים לעשות, חניה נוחה, והרגשה פחות צפופה.

5
חוף נקי מאוד, נחמד לערוך שם פיקניקים או ימי הולדת. מתאים למשפחות עם ילדים קטנים, גם בגלל שיש מקומות משחק, וגם בגלל שבד"כ פחות עמוס מחופי תל אביב האחרים.
התמונה של shelley10

5
נקי, מסודר, יש מדשאה גדולה ופינה לילדים לשחק

4
אנו מבררים את שעת הסגירה ומגיעים , בלי לשלם עושים טיול שקיעה ופיקניק על הדשאים או על החול ליד המיים
התמונה של יעלי22

5
אין כמו לרוץ או ללכת בחוף הצוק בשבת בבוקר. גם פגישה עם סלבס מובטחת, וגם כל האנשים מסביב יתנו לכם מוטיבציה ותחושה שאתם חייבים לבוא בכל יום שבת אחרת מפסידים. כחוף ים? מניחה שבקיץ תענוג....

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
קולנוע לב מנדרין
3.666665
ממוצע: 3.7 (3 דרוגים)

אחד הסניפים של רשת בתי הקולנוע לב הממוקם במלון מנדרין ליד חוף הצוק.

למידע נוסף...
4.25
ממוצע: 4.3 (12 דרוגים)

המגה פלקס הראשון בישראל באיזור רמת השרון. הקומפלקס עוצב ע"י האדריכלים חזקיה לזר וישראל הוכברג והושקעה בו מחשבה רבה מתוך מגמה להעניק לאורחים במקום חווית בילוי מושלמת.

למידע נוסף...
מרכז המבקרים של תנובה בצומת גלילות
0
עדיין אין דרוגים

זהו מרכז המבקרים האינטראקטיבי, החדשני והדינאמי ביותר של חברת תנובה.

למידע נוסף...
מועדון שייט דרך הים בהרצליה
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)

שיט מקסים בן שלוש שעות ביאכטה מהמרינה בהרצלייה .חויה אמיתית לכל גיל ולכל אירוע.

למידע נוסף...