ד"ר שקשוקה

דרוג הגולשים: 
3.272725
ממוצע: 3.3 (11 דרוגים)
כתובת: 
בית אשל 3
עיר: 
תל אביב - יפו
אזור בארץ:
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א - ה 24:00 - 08:00 ו עד כניסת שבת - 08:00 ש 24:00 - צאת השבת
כשרות: 
כשר

אם יש אבא למסעדנות הטוניסאית בישראל - זהו ד"ר שקשוקה.

כאן, תמצאו בנוסף לסוגים שונים של שקשוקה, גם אוכל תוניסאי מבושל, בשר על האש, סלטים - מכאן ועד לתוניס, והכל מוגש עם חצי כיכר לחם שחור כמו של פעם - לפני שכל אופה נהיה "מעצב לחם"...

השקשוקה - טעימה מאוד, והכי מגוונת שיש: עם בשר עגל, עם נקניקיות מרגז ושאר מיני תוספות.
האוכל המבושל - טעים מאוד, למרות שחסר נופח ביתי אמיתי.
הבשרים על האש - טריים ועשויים כהלכה, למרות שזו לא ההמתחות הראשית של המסעדה.
הסלטים - טעימים ומגוונים מאוד.
הלחם - טרי טרי.

אם יש דבר אחד שאני הייתי משנה כאן אלה כמויות השמן הכמעט בלתי אפשריות המלוות כל אחת מהמנות, דבר ההופך את האכילה כאן לשומרי דיאטה - למזיקה פינת בלתי אפשרית...

מקום מצויין לארוחה עם תיירים בעת הסתובבות ביפו - אווירה אותנטית ונעימה, למרות שבגלל גודלה העצום של החצר והמסעדה - לא מאוד אינטימית ושלווה.
ומבחינת המחיר - הרבה יותר זול ממסעדות התיירים שלאורך החוף, אבל בסך הכל גם כאן שילמנו 130 ש"ח לארוחה לשניים.

כדאי לנסות - ולו רק כדי לאמר שהייתם כאן.
אחר כך תחליטו בשביל עצמכם אם אתם חוזרים שנית.

דרוגי-גולשים

3
היינו במקום באחד מערבי הקיץ והוא היה עמוס מאוד, יושבים בשולחנות ארוכים על ספסלים מאורכים וזה מאוד לא נוח. הזמנו מנה שקשוקה וזה הגיע עם חצי כיכר חלה ומעט חמוצים - היה נחמד, אך העומס לא נעים בכלל, כדאי לבוא כשפחות עמוס ולנסות.
התמונה של שוש חזן גרינברג

1
חבריי היו בשבוע שעבר- חמישה אנשים. הם לא הזמינו מהתפריט אלא אמרו "תביאו לנו טעימות". לדבריהם קיבלו מנות מאד קטנות, שתי מנות שקשוקה, מנת בשר קטנה, ממש מנות קמצניות וחשבון בסך...1000 שקל (!). כן, אלף שקלים - כמחירה של מסעדת גורמה. נכנסתי לקרוא ביקורות באתרי מסעדות ומצאתי ביקורות קטלניות ורבות על טעויות בחשבון לטובת המסעדה, על שירות מזעזע ועל אוכל לא טעים.
התמונה של eyal

2
לא מת על שקשוקה, אבל לקחתי אחד מהסוגים עם הנקניקיות, ודווקא היה סביר. מצד שני לא נראה לי שאבקר שם שוב, כי פשוט לא התלהבתי.
התמונה של קאטיושה

4
כל פעם שהלכתי לשם והזמנתי את השקשוקה שלו ( עדיף באמת לבור את הפיקנטית יותר ) התלהבתי. בחירה מעולה לכל מי שלא בא לו ארוחה כבדה מדיי ורוצה משהו קליל יותר. אני מאוד אהבתי :-)
התמונה של shelley10

5
באמת חוויה של מקום. הכי שווה להזמין את מנת הטעימות. מקבלים קצת מכל דבר. ורעבים לא יצאים משם. פשוט טעים ומעניין
התמונה של יעלי22

5
שקשוקה! שקשוקה מעולה, אני מעדיפה את החריפה. לחם חי וטרי מוגש עם השקשוקה. אני לקחתי קבוצה של סטודנטים אמריקאים שלא אכלו אף פעם שקשוקה והם נהנו מאד. אבל גם למקומייים מדובר בבחירה מוצלחת לשישי בבוקר.

5
היתה לנו חוויה נפלאה . יופי של מקום. ביזבוז זמן לקחת שקשוקה כשבמקום יש את הקוסקוס הכי טעים בארץ. המחירים לא יקרים, והאיכות פשוט נפלאה

2
מודה שאני לא מחובבי השקשוקה הגדולים, אבל אני כן אוהבת את המאכל כארוחת בוקר ביתית. לדעתי השקשוקה היתה לא טעימה, מלאה בשמן ובעיקר לא שווה את המחיר. המזטים היו סבירים. האוירה היתה טובה ונחמדה.

1
חברות ואני הלכנו ולא התרשמנו ממה שהיה שם . הגענו להחלטה פה אחד שגם בבית היינו יכולות להכין את מה שהוצע לנו בתפריט ולא היה שווה בזבוז כסף בכלל.לא ממליצה

3
הזדמן לי לאכול בדוקטור שקשוקה שלוש פעמים-מתוכם נהניתי אך ורק מארוחת הבוקר...זכיתי לטעום ממגוון מנות המקום כגון סלטים טריים ,ממולאים ומאפים מיוחדים לצד השקשוקה ,העשוייה כהלכה...לעומת זאת בערב ,האוירה יותר המונית וצפופה,השירות לא מקצועי ומנות המוגשות נראות עייפות ,כאילו עברו מחזור כלשהו לפני שהגיעו לשולחננו..גם הלחם האחיד,אשר מוגש כדרך קבע לצד השקשוקה,נראה טרי וטעים בבוקר ו,בערב לצערי מוגש כבר קשה ,על גבול יבש.. המקום באמת ענק בשטחו,מאכלס הרבה אורחים בבת אחת ורצוי לשמור על רמת שירות ואיכות אחידה במשך היום

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
שוק הפשפשים ביפו
4.055555
ממוצע: 4.1 (18 דרוגים)

שוק הפשפשים ביפו אינו גדול במיוחד. הוא משתרע על מתחם של כמה רחובות, בסמוך לכיכר השעון ביפו, ויש בו חלוקה מגדרית ברורה למדי לגבי מה להשיג והיכן.
ברחוב הצר המקורי והמקורה של השוק ,בו נמצאים עשרות רוכלים משני הצדדים, ניתן למצוא בגדים משומשים, כלי נחושת עתיקים ואוסף של מה שנהוג לכנות ענתיקות וגם הרבה מאד שטיחים מסוגים שונים.

למידע נוסף...
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)

אל תטעו, מאחורי הדוכן הקטן הזה לכאורה עומדת אימפריה של ממש אשר אחראית לחלק גדול של המסחר הסיטונאי של דגי הים במסעדות בכל רחבי הארץ.

למידע נוסף...
ככר השעון ביפו
3.42857
ממוצע: 3.4 (7 דרוגים)

כיכר השעון היא חתיכת היסטוריה רצינית באמצע העיר היפה הזו יפו, ומשהו בבאווירת הניין השעון שעומד שם מתריס נגד הזמן, הארץ ושליטיה המתחלפים הוא בעצם סוד קסמה.

למידע נוסף...
הכניסה לאנה לולה בר
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)

אין כמו יפו בלילות.. אנה לולו היפואית היא חמארה מזרח תיכונית אוריאנטלית ומודרנית למהדרין. קוראים לזה גם בר, וכאן עושים שמח בכל הסגנונות הטעמים והריחות.

למידע נוסף...