גן הרכבת - גן וולובלסקי קרני

דרוג הגולשים: 
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)
כתובת: 
ארלוזורוב
תל אביב - יפו
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
ללא הגבלה

אנתרופולוגים וארכיאולוגים אשר יחפרו בגן הרכבת בתל אביב בעוד כמה מאות שנים יצטרכו בוודאי לחפש תשובה במוחם הקודם לשאריות השיפודים, הגחלים והמנגלים שימצאו שם, בלי שום הסבר באמצע תל אביב.

ישראל, והישראלי הם אלופי מנגל בין לאומיים. אנחנו עושים אותו בכל מקום, בכל שעה, בעיקר בקיץ ואנחנו אף פעם לא אומרים לא.

אין לנו בתים גדולים עם חצרות לברבקיו כמו באמריקה והפתרון במקרה שלנו הוא חיק הטבע. יש לנו המון חגים לאומיים לחגוג אותם בצליה של עגל רך על האש ואנחנו לא מפספסים אף אחד.
אנחנו יוצאים בשמחה ובחיוך גדול לצלות, בכל מקום בו מתאפשר לנו. כשאנחנו משחקים אותה משקיענים אנחנו מרחיקים במקסימום עד ליער בן שמן עם המנגל. וכשאין לנו סבלנות אנחנו פשוט נוסעים לגן הרכבת הממוקם באמצע תל אביב ובלי להתבלבל מניחים את המנגל שלנו בין אלפי כלי הרכב החולפים ומתחילים לצלות.

מי שרוצה להסתנב על העניין, מוזמן באמת להמשיך ולעשות את המנגל שלו בווילה. אבל מנגל, מטבעו הוא עניין עממי. ומאות המנגליסטים הפוקדים את גן הרכבת ההומה בכל יום עצמאות הם סמל ישראלי בדיוק כמו תפוזים. ככה זה, על הטוב והרע

גן הרכבת, הגם ששמו הולך לפניו לשמצה מסיבות שונות, הוא אחד הגנים המקסימים בתל אביב. הוא מטופח למרות מיקומו הסואן ואפשר לעצור בו לפעמים ולשים את הדעות הקדומות בצד.
אפשר גם לעשות מנגל בלי להתבייש. תמיד יהיו שם אחרים שיעשו לידכם.

דרוגי-גולשים

4
תצחקו עלי, אבל באמת זה אחד המיקומים לפיקניקים, לאו דווקא "על האש". ככה בלב התנועה מסביב, נראה כביכול המקום הכי לא מתאים ובכל זאת, בכלל לא רע שם. המדשאות שם די נרחבות ואפשר לשכוח מה קורה מסביב...

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
קבלה מלון לאונרדו סיטי טאואר
3
ממוצע: 3 (דרוג 1)

מלון לאונרדו סיטי טאוור באזור הבורסה של רמת גן הוא בית המלון הראשון אשר נבנה באזור זה, ואשר נועד בעיקר לאירוח של אנשי עסקים אשר מעוניינים לשהות במלון קרוב לענייניהם העסקיים.

למידע נוסף...
מלון ויטל תל אביב - מלון בוטיק לעסקים
0
עדיין אין דרוגים

מלון בוטיק אלגנטי במרכז תל אביב לאנשי עסקים.

למידע נוסף...
קראון פלאזה עזריאלי
3
ממוצע: 3 (2 דרוגים)

המלון שוכן בין הקומות 11 ל 23 של הבנין המרובע, ומציע לאורחיו את כל ההטבות והנוחיות של מגורים בקומפלקס עזריאלי:

למידע נוסף...
0
עדיין אין דרוגים

מלון אינדיגו ממוקם באזור העסקי בבורסת היהלומים של רמת גן וזהו המלון הראשון בארץ של רשת אינדיגו העולמית

למידע נוסף...