קטיף פומליות בפרדס מרים ומרדכי מולצ'דסקי

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
פרדס מרים ומרדכי
חמד
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
בתיאום מראש
טלפון: 
0505-257037

מבלי להיות צינים ולו לשניה, אין חוויה מגבשת יותר בנופי הארץ הזו כקטיף פרי הדר.

יש משהו בפרי הזה, בניחוח שהוא מפיץ ובחיבור שלו לאדמת ישראל שהופך כל חווית קטיף שלו לסוג של גיבוש ציוני גם אם אתם תיירים וגם אם נולדתם כאן. אחרי שלב ההתארגנות וההחלטה, קשה למצוא בילוי טוב, מהנה מרגש ומספק כאחד, למשפחה או לקבוצת חברים מקטיף פרי הדר. יש בארץ המון פירות הדר, למרות שאיבדנו את תואר המעצמה הבין לאומית לנושא, עדין יש פה פשוט המון פרדסים ובשנים האחרונות רובם הגדול מוזנח ולא מטופח יותר מכיוון שלא כלכלי פשוט לתחזק אותם אל מול מחירם הנמוך של פירות ההדר בשווקים.

מרבית הפרדסים בארץ, הפכו מנכס לאומי לנטל כלכלי וכמעט כולם מחכים היום לקבלני נדל"ן שיושיעו אותם ויעשו מהם וילות. עצוב, אבל זה מה שיש. למרות זאת, כמעט בכל מקום בארץ ובעיקר במישור החוף ובשפלה, במקום לא רחוק מכם יש ודאי פרדס במרחק נסיעה קצרה, או בשולי העיר. למדינה שזהו הנוף הציורי המפורסם ביותר שלה, יש עדין במה להתגאות ובעיקר במה שנקרא המוח היהודי אשר בשנים האחרונות הפך חלק מן הפרדסים לחוויה משפחתית של קטיף המוצעת לכל עירוני באשר הוא. התוצאה מלבבת במיוחד, אנחנו העירונים מקבלים חווית קטיף מקסימה ומרגשת, העצים זוכים שמישהו יסיר מהם את עומס המשקל האדיר ויטפל בהם מעט והפרדסנים, גם הם מצליחים לעשות כמה שקלים. מה שקוראים היום בעולם העיסקי :win win

אחד הפרדסים המוצלחים לעניין הזה הוא פרדס הפומליות של מרים ומרדכי באיזור יהוד. הם למדו להפוך שם כל שבת בעונת הקטיף לחגיגה של ממש. תמורת שלושים שקלים אתם מקבלים ארגז ופשוט מעמיסים אותו עד מלואו בכמה פומליות שבא לכם. זה כיף, ואם יש גם שמש קלה באוויר זה פשוט יום שבת שימלא אתכם ובני משפחתכם באנרגיות כפי שלא חשבתם שקטיף יכול לעשות. אתם יכולים לקנות במקום גם אוכל שנמכר ביריד מאולתר, שמן זית מקומי ועוד ורצוי להביא אתכם שמיכה וארוחה מהבית ולהפוך את היום לפקניק שלם ומיוחד בחיק הטבע הכי ישראלי שאנחנו מכירים פה: הפרדס.

הלכתי פעם לשם עם קבוצת חברים שגררה אותי לשם ממש בקושי ,השארתי את כל הציניות שלי בפרדס, וחזרתי כמו ילד קטן ושובב עם חיוך שלא נעלם לי במשך שבוע. גם לקבוצות חברים ולא רק למשפחות. כיצד מגיעים: לבאים מכביש מס' 1 – הנוסעים מת"א לכיוון ירושלים: - סעו עד מחלף שפירים. לכשתתקרבו לגשר תבחרו את הנתיב המרכזי המכוון ליהוד. - הנתיב הזה עובר מתחת לגשר ומעלה אתכם בפניית פרסה לכיוון צפון אל עבר יהוד. - סעו כ-1 ק"מ עד הרמזור הראשון ופנו שמאלה לכיוון מושב חמד. - מיד לאחר מכן לפני הכניסה למושב פנו שוב שמאלה לעבר דרך חקלאית סלולה (במקום שלט הפניה לפרדס). המשיכו דרומה לכיוון אנטנה שבולטת בשטח. - האנטנה נמצאת בכניסה לפרדס. - בצמוד לפרדס מצד ימין שטח חניה גדול.

קטיף פומליות בפרדס מרים ומרדכי מולצ'דסקי
דרוגים ומקומות קרובים