קפה לנדוור אבן גבירול

דרוג הגולשים: 
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)
כתובת: 
אבן גבירול 70
עיר: 
תל אביב - יפו
אזור בארץ:
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
ללא הגבלה
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
03-6964924

קפה לנדוור ברחוב אבן גבירול בתל אביב אמור היה להיות הילד הצולע של מסעדת הברסארי, אבל אם אתם בעניין של קפה בעיקר ופחות בעניין לראות ולהיראות, קפה לנדוור הוא המקום עבורכם כשאתם נקלעים לאיזור.

בית הקפה ממוקם בפינת אבן גבירול ושדרות שאול המלך ,מה שנקרא כתובת מכובדת ,וישיבה בו היא חוויה תל אביבית נעימה הן לתושבי האיזור והן לבאים אליו במיוחד. עיצוב המקום נעים, פשוט ובעיקר חכם.
הדרך בה מצאו פרנסי המקום פתרון להמיית הרחוב, הן זו של הולכי הרגל והן זו של הרחוב עצמו הן גדרות עץ קלוע הנותנים ליושבי בית הקפה את תחושת הפרטיות הרצויה להם.
הקפה ממוקם בצידו המזרחי של הרחוב סובל משמש המכה ביושביו באופן קשה החל משעות הצהריים ואילך, אבל גם לזה נמצא פיתרון מגניב למדי בצורה של סככות עם ניחוח של פעם [אלו המתגלגלות לאיטן על פס ברזל] המגינות בשעות האלו על יושבי בית הקפה ומעניקות את תחושת הפרטיות הרצויה.

התפריט. ובכן, זה לא הברסרי כבר אמרנו, אז כך שאין במקום מבחר מגוון עשיר או משהו ששווה איזכור. המחירים סבירים גם אם לא זולים מדי והשירות נעים מהיר ואדיב. יש אווירה של ענייניות בו ורבים מקיימים בו פגישות עבודה. אותה האווירה נעלמת בשעות הערב, ואז קהלי המקום מתחלפים לאנשי השכונה שיורדים לשתות קפה וגם בלא תל אביבים שרוצים לשבת במקום איני ולשלם פחות מהבראסרי. קרוב מזה הרי אין.והאמת צריכה להאמר: הקפה שם על כל סוגיו פשוט מעולה.

שעות הפעילות של המקום לא מוגבלות, מה ששתמיד מסייע ליותר ויותר קהלים לאמץ אותו. אין ספק שלנדוור הוא המקום הראשון אליו הולכים יושבי הבראסרי כשמלא שם והוא נהנה מנחילים של אנשים שחשבו שיהיה להם מקום בבראסרי אבל התאכזבו לגלות שלא כך.

אי אפשר לקחת מלנדוור את תרומתו הצנועה להפיכת מתחם אבן גבירול בואכה כיכר רבין למתחם בתי הקפה השייקי והעכשווי ביותר של תל אביב בשנתיים האחרונות. מקום שפועל 24 שעות ביממה הוא מקום שעוזר לעיר הזו להיות באמת עיר ללא הפסקה, והופך אותה למיוחדת.

נעים. נעים מאד אפילו.

דרוגי-גולשים

4
כפי שכבר כתבתי חזור ושנה, חלק גדול מבתי הבילוי בתל אביב אינם פתוחים ללא הגבלה. חוץ מזה, מרכזי. אפשר לאכול שם כדור גלידה בזול ולעלעל בעיתונים. ארוחת בוקר לא מיוחדת ועדין מקום חביב על רבים מדרי תל אביב, שזה בקרבתם.
דרוגים ומקומות קרובים

4
כפי שכבר כתבתי חזור ושנה, חלק גדול מבתי הבילוי בתל אביב אינם פתוחים ללא הגבלה. חוץ מזה, מרכזי. אפשר לאכול שם כדור גלידה בזול ולעלעל בעיתונים. ארוחת בוקר לא מיוחדת ועדין מקום חביב על רבים מדרי תל אביב, שזה בקרבתם.