מסעדת אגאדיר נחלת בינימין בתל אביב

דרוג הגולשים: 
4
ממוצע: 4 (6 דרוגים)
כתובת: 
נחלת בינימין 2
עיר: 
תל אביב - יפו
אזור בארץ:
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א' - ה': 12:00-03:00 ו': 12:00-04:00 שבת: 12:00-03:00
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
03-5104442

מסעדת אגדיר בתחילתו של פינת רחוב נחלת בנימין על גבול קו שוק הכרמל היא מסעדה שיש לתת לה את הקרדיט בציון דרך היסטורי משהו בעולם המסעדנות בארץ. עד לפתיחתה נדמה היה שעל כולנו להסתפק בהמבורגר תעשייתי דוגמת מקדולנד וברגר קינג אשר פרישתם בארץ כבר היתה מושלמת ונרחבת.

אבל חובבי האדום אדום הזה ידעו היטב שבארצות הברית הדיינרים הקטנים מגישים את ההמבורגרים הטובים ביותר וחלופה ישראלית, לא הייתה כל כך בנמצא.

אין כמו עגל טבוח באמצע שעת לילה מאוחרת על מנת להשביע כל רעב אפשרי בצורה הולמת אצל קרינבור אמיתי, וסניף אגדיר הזה הפיץ את הבשורה בתחילת דרכו בעיקר לגיזרת מרכז תל אביב בצורה של שירות משלוחים יעיל במיוחד שכן הוא טרח להעסיק את השליחים שלו ולא להסתפק בחברות משנה.

ההמבורגר הגיע טרי וחם וכל ברי המזל שגרו באיזור והציג בפעם הראשונה בתל אביב, חלופה מרתקת משהו, להמבורגר סר הטעם של רשת מקדולנד שהבטיחה להביא לנו את אמריקה עד לקצה השכונה שלנו.

המבורגר טוב צריך להיות עשוי מבשר טחון משובח, רצוי מכמה חלקים שונים ושאף אחד לא ידכא אותו כשהוא על הגריל. זה הכול, בסך הכול כמה עקרונות בסיסים שצריך לשמור עליהם ובאגדיר ידעו לעשות את זה בצורה מדוייקת.
ההמשך הוא כמובן כבר היסטוריה, התל אביבים התאהבו בהמבורגר המעצבים הראשון הזה ולאחר הצלחתו הפנומנאלית של הסניף בנחלת בינמין גדלה אגדיר לרשת ולאחריה גם נוספה בלאק של בוקשתתר והכי חשוב אולי, המון מקומות קטנים אחרים, המגישים המבורגר מצויין שהפכו את המנה הזו לחביבה מאד על החייך הישראלי.

הסניף מפורסם בפלישה שלו אל תוך הרחוב עם מגוון כיסאות עץ פשוטים ולא נוחים במיוחד, בלוני גז המפיצים חום בחורף ומיזוג סביר בקיץ ומעל לכל הוא במיקום מנצח במיוחד, לא רק בגלל המדרחוב, אלא בעיקר בגלל שהעיריה לא מציקה לו באופן יחסי והוא פתוח עד ממש מאוחר שלא לומר עד שעות הבוקר הקטנות ווקרוב בהליכה רגלית לאיזורי הבילוי השווים של העיר.

גם אם חובבי המקום יצביעו על התדרדרות קלה של האיכויות שלו בשנים האחרונות הרי שלחלת הבצל שלו שאינה מוגשת בשום מקום אחר בעיר אין עדין תחרות ומוזמן שלא להעביר ארוחה שם מבלי להזמין אותה ולשפוך לידה המון רוטב אלף האיים.

כיף אמיתי לאוהבי בשר. עדיין, גם אם כבר לא זול במיוחד.

דרוגי-גולשים

התמונה של אביבה

5
ואת הסניף של נחלת בנימין בפרט, כיף לשבת במדרחוב. ממליצה להזמין את ההמבורגר עם גבינת עזים, שילוב מדהים שטעמתי לראשונה באגאדיר. שירות מעולה, מחירים לא זולים במיוחד עם מזמינים עם המון תוספות, אבל טעים ושווה כי הבשר מצוין.

5
המסעדה נמצאת בכניסה לנחלה, מכיוון אלנבי, יש המון מקומות ישיבה בחוץ. אני מאד אוהבת את ההמבורגר שלהם, במיוחד את האנגוס העשוי מבשר אנטריקוט. יש המון אופציות לתוספות על ההמבורגר וזה כיף.
התמונה של kotik

3
מסעדת המבורגרים רגילה למדיי, מחירים יקרים. לא מיוחד.

4
נחמד מאוד גם שפתוח בשעות מאוחרות. כיף לשבת שם במדרחוב. יש לציין, שלא דגמתי את ההמבורגר, כך שלא יכולה לחוות עליו את הדעת.

3
המבורגר מעצבים הראשון הישראל, ללא ספק ההמבורגריה הזו היוותה את אות הפתיחה לכל הרשתות הקיימות היום. טעים שם מאד ותמיד שמח ומלא באנשים. יופי של המבורגר עם מגוון תוספות מעניינות, ממליץ על חלת הבצל שלהם.
התמונה של eyal

4
טעים וכיף, והשירות מעולה.

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
בורגראנץ'

מסעדת בורגראנץ - סניף אלנבי תל אביב

0
עדיין אין דרוגים

המבורגר לפי טעמכם האישי

למידע נוסף...
מסעדת המטבחון בכרם התימנים

מסעדת המטבחון בכרם התימנים

0
עדיין אין דרוגים

מסעדת המטבחון בכרם התימנים היא מסעדה ביתית חמימה עם אוכל "כמו של סבתא" - כך לדברי הילדים.

אכלנו לזניה תרד וגבינות ומוסקה שהיו מאוד טעימות שתיהן, נאמר לנו שגם הלזניה הבשרית מאוד מוצלחת.

למידע נוסף...
בית קפה לה קוקט נחלת בנימין

בית קפה לה קוקט תל אביב

5
ממוצע: 5 (דרוג 1)

כשיצאו המנות הראשונות שהזמנו, גילינו שההימור השתלם: מדובר בבית קפה שהוא גם קונדיטוריה, ברמה הגבוהה ביותר!

כל המנות שהוגשו לנו היו מדוייקות וטעימות, הירקות היו טריים מהבוקר וחתוכים בקפידה, וגם המחיר ל=א היה גבוה במיוחד.

למידע נוסף...

מינזר - בר אוכל

4
ממוצע: 4 (דרוג 1)

בר המנזר בתל אביב הוא אחד מהברים הוותיקים בעיר, הנמצא באותו מקום מעל ל 25 שנים.

למידע נוסף...