קפה ויולה שינקין גבעתיים

שים לב! המקום סגור ואינו פעיל יותר

דרג את המקום
חייג מפה וייז
דרוג הגולשים: 
3.333335
ממוצע: 3.3 (3 דרוגים)
כתובת: 
שינקין 33
עיר: 
גבעתיים
אזור בארץ:
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א, ב, ג, ד, ה 00:00-08:30 שישי 19:00-08:30 שבת 00:00-09:30
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
03-5714901

על שמו של קפה ויולה אפשר לרשום את תחילתה של המפכה הקטנה שחוללה גבעתיים בתחום מתחמי הבילוי הלילי שלה. מהפכה שזרמה אט אט גם לעיר המנומנמת שלצידה רמת גן.

אחת האמיתות הברורות בנוגע לרמת גן וגבעתיים היא העובדה שמדובר בערי שינה ולווין של תל אביב, יתרונותיהם רבות אולי על פני העיר הגדולה שלחוף הים, אבל בתחום הבילוי נדמה שאחרי השעה שמונה בערב, מדבר גובי שבסהרה הציע אפשרויות טובות משתיהן.

קפה ויולה שינה את התמונה ויום אחד הופיע על מפת העיר ללא התראה מוקדמת כך סתם על פינת רחוב כאילו החליטה גבעתיים לרגע להתחפש לתל אביב.
השמועה על מקום שפתוח, כמו בעיר "הגדולה", תל אביב עשתה לה כנפיים ובית הקפה הזה הפך למלא מאד מן השבוע הראשון להשקתו.

בגבעתיים כמו בגבעתיים, בכל זאת לא מדובר על בילוי לילי סוער ושעת הסגירה מוקדמת יחסית ובשתיים עשרה צריך כבר לפנות את המתחם ולהתקפל בשקט, העירייה מקפידה על כך מאד אבל עדין התחושה שלא חייבים להרחיק עד לעיר הגדולה בשביל לשתות כוס קפה עשתה את שלה.

המוני זוגות בבלינד דייט, עקרות בית נואשות וסתם זוגות של מבוגרים מן הישוב יוצרים תמהיל מעניין של מבקרים במקום.

התפריט שגרתי, כל כך שגרתי שאין שום מאכל זכיר ממנו שראוי לציון לשבח. עוגות, מאפים, סלטים ועוד מיני תופינם אופייניים לבתי קפה מהסוג הזה. המחירים סבירים, אבל שם המשחק לא היה מעולם האיכות, אלא העובדה הפשוטה שיש אופציה שפויה לישיבה גם בעיר המנומנמת הזו.

וילה התרחב מאז לעוד שתי שלוחות משנה, אחת מהן מוצלחת יותר מן המקור והיא נמצאת למעלה במעלה הרחוב בסמוך לעובד. וגבעתיים כולה היום זרועה היום בבתי קפה דומים נעימים.
מהפכות גדולות מתחילות בשקט יחסי לפעמים כבר אמרנו?

קפה ויולה שינקין גבעתיים
קפה ויולה שינקין גבעתיים
קפה ויולה שינקין גבעתיים

דרוגי-גולשים

3
אווירה נעימה. שירות - טעון שיפור, קשה לתפוס את תשומת לב המלצריות. האוכל: הזמנו המבורגר 220 גרם וקבבונים. הם הגיעו עם פירה, סלט קטן ורוטב ויניגרט. כנראה שזה לא המקום לאכול בו צהריים אלא רק בוקר וקפה. לקבבונים ולהמבורגר היו אותו הטעם. לא רע אבל גם לא טוב. לחמניית ההמבורגר מתפרקת.

3
נחמד לשתות שם קפה. הבעייתיות באיזור גבעתיים ואף ברמת גן הן שעות הסגירה המוקדמות... רק יצאנו לבלות וכבר סוגרים לנו את הדלת וצריך להתחפף..
התמונה של רוני

4
זה אולי בית הקפה הראשון בגבעתיים, ואחד מהראשונים שמיתגו את עצמם בסגנון שכונתי וביתי. מאוד טעים כאן, ויש הרבה צל. השולחנות והכסאות יכולים להיות יותר טובים - במיוחד אלה שבחוץ.

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
הסביח של עובד בגבעתיים

הסביח של עובד בגבעתיים

4.333335
ממוצע: 4.3 (6 דרוגים)

הסביח של עובד- או בשמו השני "המנה הטובה ביקום" הוא ארוחת הפאסט פוד המשובחת ביותר והיא כוללת גם את מופע היחיד של עובד המיתולוגי, תרצו או לא תרצו תקבלו את המופע בעוד אתם ממתינים בתור.

למידע נוסף...
חזית קפה רולדין גבעתיים

קפה רולדין גבעתיים

1
ממוצע: 1 (2 דרוגים)

סניף גבעתיים של רשת בתי הקפה רולדין

למידע נוסף...
פלאפל התאומים בגבעתיים

פלאפל התאומים בגבעתיים

2.5
ממוצע: 2.5 (4 דרוגים)

פלאפל התאומים הוא אחד המוסדות הקולינארים המפורסמים של העיר גבעתיים.

למידע נוסף...

מסעדת אס רמת גן

4
ממוצע: 4 (דרוג 1)

העופות של מסעדת אס הזו איכותיים במיוחד, הם בגודל של פרגית גדולה, צעירים, עסיסים מאד ונקלים לא בצפיפות מרובה מדי בתוך הגריל בכל יום מחדש עד למידת העסיה והפריכות הנכונה.

למידע נוסף...