קפה לאביט - Loveat - ברזילי

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
ברזילי 1 , פינת מקווה ישראל 12
עיר: 
תל אביב - יפו
אזור בארץ:
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א' - ה' 06:00 עד 01:00, ו' - 06:00 עד 18:00, שבת - 08:00 עד 24:00.
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
03-5666699

בית הקפה LOVEAT נפתח לפני כחמש שנים לערך והדהים במיקומו ,שכן הוא היה בית הקפה האופנתי הראשון שחרג מתחומי גבולות מתחם שדרות רוטשליד וסביבותיה והתמקם מצידו השני של רחוב יהודה הלוי, במה שהיה נהוג עד אז לכנות, הצד הלא נכון של המתחם, ובקרבה מדאיגה מדי לדרום העיר.

מתחם גן החשמל ורחוב לבונטין אשר סמוכים אליו היו בתהליך של שינוי כבר אז ,אבל עדין לא כזה שהתיר לבליינים לראות במקום נקודה אופנתית. בכל אופן, למי שחשקה נפשו בקפה לילי והוא לא רצה לשתות אותו בקפה ארומה הנמצא ממש ממולו ,הרי ש LOVE EAT נראה היה כפתרון אופנתי ומעניין.

עיצובו של המקום מצביע על חשיבה אסטתית מעניינת והשלט שלו יפה ומעניין ומודיע למרחקים על מיקומו של בית הקפה. בקפה עצמו שילוב של שולחנות ישיבה על המדרכות וכמו כן בר ארוך ורחב ועמדות ישיבה והוא מזכיר למדי דיינר אמריקאי.

הקפה טוב, האוכל שמציע בית הקפה הוא בעיקר מטבח קר, וכולל מקרר עם מגוון של סנדוויצים מעניינים, ארוחות בריאות והגימיק: יוגורט מחלב באפלו עם דבש, מנה מעולה שלא נתקלתי בה עדיין באף מקום אחר בתל אביב והיא שווה בדיקה לכל חובבי הגורמה באשר הם.

הישיבה בבית הקפה ובעיקר מחוצה לו בשעות הלילה מזמנת חוויה מסוג אחר ומדגימה באופן מעניין את ההבדלים בין חלקי העיר. הטיפוסים בצד הזה של הרחוב הם טיפוסים אחרים מצידו השני וממתחם שדרות רוטשילד ומי שמחפש חוויה אינדוודואלית יותר, ולא מרגיש מאויים מאנשי השוליים של הלילה, מוזמן לחפש אותה כאן.

ישיבה בשעות הבוקר במתחם הכיסאות על המדרכה עלולה להתגלות כטעות אומללה במיוחד, הצומת סואנת מאד ומפוייחת והרעש מחריד אז פשוט רצוי למצוא מקום שקט יותר. בערב, זו הופכת להיות ללא ספק חוויה אחרת, מעניינת ושונה ומתאימה בעיקר למי שמחפש לחרוג קצת מהשיגרה ולאותם שהקסם של דרום תל אביב מדבר אליהם.

קפה באווירה קצת אחרת.

קפה לאביט - Loveat - ברזילי
דרוגים ומקומות קרובים
בית קפה ארומה יהודה הלוי בתל אביב

בית קפה ארומה יהודה הלוי בתל אביב

3
ממוצע: 3 (2 דרוגים)

סניף ארומה ברחוב יהודה הלוי בתל אביב הוא סניף הראשון והמוצלח ביותר של הרשת הירושלמית חובקת העולם הזו.

למידע נוסף...

26 המבורגר גורמה

0
עדיין אין דרוגים

מזללת המבורגרים טובה שממוקמת באזור המקסים ביותר בתל אביב ותמיד עושה חשק לחזור לסיבוב נוסף.

למידע נוסף...

החומה הסינית

3
ממוצע: 3 (דרוג 1)

החומה הסינית נמצאת במיקום זה כבר 16

למידע נוסף...
פיצה בוטיק אלנבי תל אביב

פיצה בוטיק אלנבי 113

5
ממוצע: 5 (דרוג 1)

פיצה חמה איכותית ולא מתחכמת - ישר ולעניין. כמו שפיצה צריכה להיות, משאירה טעם לעוד

למידע נוסף...