קונדיטוריה עוזי בתל אביב

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
שדרות יהודית 7
עיר: 
תל אביב - יפו
אזור בארץ:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א,ב,ג,ד,ה 06:00-19:00
כשרות: 
כשר

מאחורי השלט הצנוע של קונדיטוריית עוזי והחזות הפשוטה לכאורה מסתתר לו הקפה הטוב ביותר במתחם שדרות יהודית וסברינות טרייות שפשוט שווה להגיע אליהן ממרחקים!

עד לפני עשור לערך היה אפשר למצוא אותן כמעט בכל מקום. קונדיטוריות אמיתיות של פעם. לא בכוסות מעצבים אלא בכוסות זכוכית עגולות המזכירות את מחלקות התה המיתולוגיות של הכנסת וההסתדרות הם הגישו לכולנו קפה כמעט בכל מקום.

נס קפה משובח עם קצף [כן! היה כזה דבר], כוס שוקו חמה וקפה אספרסו או הפוך טוב במיוחד.

לא היתה קשורה שום פלצנות בישיבה לצורך שתיית קפה. היה בזה משהו תכליתי במיוחד והאווירה במקומות האלו היתה צנועה שלא לומר ספרטנית. במקום חלון ראווה היה מקרר גדול שבו הניו מונחים עוגות בית שונות או תעשיתיות ברמה טובה ומתוכן היה אפשר לבחור משהו לאכול עם הקפה ובלי מבצעים.

איכשהוא הפכה חווית הקפה התל אביבי למתחכמת ולא רק למתוחכמת בעיקר בשנים האחרונות עם הופעתן של רשתות הקפה המעוצבות ומרבית הקונדיטוריות האלו פשוט נסגרו אחת אחת ופינו את מקומן לרשתות.
בקונדיטוריה של עוזי בשדרות יהודית נדמה שהזמן עמד מלכת. עצירה שם תרגיש לכם כמו טיול במנהרת הזמן הישר לשנות השבעים עם נחיתה רכה במיוחד. נעים לשבת שם, טעים לאכול שם והפלא הגדול תמיד יש שם סברינות טריות לאכילה שאיש לא מקפיא להם את צורה והן סברינות של פעם, דבשיות ומלאות סוכר וקצפת בכל המקומות הנכונים.

השדירה עצמה ששופצה בשנים האחרונות רק מוסיפה לאווירה הנעימה במקום.
למעריצי הסברינות, לא להחמיץ!

דרוגים ומקומות קרובים