הטיילת בתל אביב

דרוג הגולשים: 
4.125
ממוצע: 4.1 (16 דרוגים)
כתובת: 
טיילת תל אביב
תל אביב - יפו
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
ללא הגבלה

לתל אביב היה פעם ראש עיר עם חזון ועם בלורית וקראו לו צ'יץ. שמות כאלו היו אז באופנה וגם ראשי עיר עם חזון.

תל אביב של צ'יץ קיבלה זינוק אדיר שהתווה את מה שהיא היום ואחד מן הפרוייקטים בני טיפוחיו של ראש העיר הזה היה הטיילת בתל אביב. חזון של טיילת שתחבר בין בהליכה את כל חופי העיר ותגיע עד ליפו. כמובן שהיה מדובר בפרוייקט מורכב מאד בעיקר בשל העובדה שהטיילת הייתה צריכה לפלס לה מקום בין שטחים בנויים וצפופים וענייני נדל"ן בישראל הם נושא מורכב.

המתחם הראשון, המוכר והמזוהה ביותר עד היום עם פרוייקט הטיילת בתל אביב הוא מתחם הטיילת המתחיל אל מול מלון דן ומסתיים במתחם האופרה. זה היה המקטע הראשון שזה לפופלאריות גורפת בקרב הציבור הישראלי וכך הוא נשאר עד היום. בימים הראשונים כולם נהרו לטיילת על מנת להתפעל ממנה ומכסאות הפלסטיק שהוצבו באופן חופשי[ואחר כך ננעלו במנעולים, כמה ישראלי מצידנו] לאורכה. נהרו, ונשארו עד היום כך זה נראה. הטיילת בתל אביב היתה ונשארה הבילוי התל אביבי הטוב ביותר ליום שטוף שמש.

תיירים אוהבים אותה שלא לומר מעריצים, וגם ישראלים למדו שהיא מתקיימת לה במשך כל שעות היממה וכמו העיר היא לובשת צבעים אחרים בכל שעה או יום משעות השבוע. אז נכון, יש ימים שבהם המקטע הזה צפוף עד אימה, אבל עדיין נדמה שיש תמיד מקום לכולם. נכון שיש יותר מדי בתי בילוי מליגה ז' המקיפים את המתחם משני הצדדים ובחופים אבל לא ממש חייבים לשבת בהם, אפשר פשוט לעשות הליכה רגלית נעימה בשעות הבוקר, השקיעה ואפילו הערב והלילה. תמיד נעים שם, יש אפילו שמעדיפים את רוחות החורף הנושבות שם. איש איש וטעמו. הטיילת מכסה פשוט הכול. מזקנים היושבים לחמם עצמות בשמש ועד ספורטאים נועזים הרצים לאורכה.

השנים חלפו, צי'ץ כבר לא ראש עיר יותר אבל הטיילת אכן הפכה לפרויקט הזה שכולם דיברו עליו והיום אפשר ללכת לכל אורכה ולהגיע עד ליפו ממש בהליכה רגלית שלווה. תל אביב היא עיר השוכנת לחוף ים, ובעוד מרבית הארכיטקטורה התכנונית הראשונית שלה בחרה להתעלם מכך. הרי שפרוייקט הטיילת הציל את המצב והפך את העיר הכי קרוב לקאן של המזרח התיכון ויש יאמרו, שאולי יום אחד תל אביב תהיה יפה כמו בירות. לכל איש, בכל גיל ובכל מצב. שעה בטיילת עושה המון לשיפור כל מצב רוח ועושה את היום נפלא. יותר טוב מאקמול.

הטיילת בתל אביב
הטיילת בתל אביב

דרוגי-גולשים

4
מנמל תל אביב עד יפו אפשר לטייל או לרוץ לאורכה יש המון אנשים אופניים ורצים בדרך המון פינות נחמדות לעצור בהן או לרדת לים מומלץ יותר בשעות הערב כי ארין הרבה צל בדרך אפשר גם לרדת לים לשחייה לילית בקיץ כשהמים חמים
התמונה של צפה ברוגע

4
מקום נפלא לטיול לאורך הים אם כי מעט דרומה בטיילת של יפו מקבלים תחושה יותר רומנטית. הטיילת תמיד עמוסה, בהולכי רגל, רוכבי אופניים, רולרבליידס וכיו"ב. מגוון רחב של מסעדות, פיצריות וגלידריות לאורכה. בשעות הלילה יש אויר יחסית נעים לתל אביב ומאוד כדאי לטייל בה בשעות אלו.
התמונה של אביבה

4
מושלמת לטיולי אופניים, הליכות ריצות, או סתם לטייל לאורך הים. יש מסעדות רבות ושוות בדרך, מומלץ לעצור במייקס פלייס - מקום עמוס בתיירים אווירה ממש כיפית ואוכל טעים

4
נחמד לטייל, ברגל או באפניים. בשבת היא עמוסה מאד ויש המון אנשים מכל הסוגים. לכיוון יפו יש מסעדות מעולות, כמו מנטה ריי ופיני בחצר, במרכז תל אביב יש מסעדות חוף רגילות שהמומלצות בינהן הן- להלה לנד וקבינה בחוף גורדון, המומלצות פחות הן הטופסי בהילטון-אוכל סתמי ויקר להחריד, וקפה לונדון בין גורדון לפרישמן- מלכודת תיירים של ממש, אוכל סביר ומחירים בשמיים, מנות קטנות במיוחד

4
מתחילה בגן צ'רלס קלור, רחבה ונעימה, עם מסעדות ובתי קפה לאורכה. המוני אדם מסתובבים בה או יושבים על הספסלים המצויים לאורכה לצפות בים.
התמונה של גירית הדבש

5
מושלם לטיול\ריצה\הליכה\אופנייים-חוף הים של תל אביב הוא היפה ביותר, ועכשיו שהטיילת התארכה כלכך אפשר להגיע מיפו לנמל תל אביב בכיף
התמונה של kotik

3
לא הכי נקי, לא הכי רגוע, אבל למרות זאת כיף לטייל שם

4
הרחיבו אותה צפונה לכיוון תל ברוך ודרומה ליפו. הומה אנשים בייחוד בערבי הקיץ. מושך "טיפוסים" כמו קוסמים, מציירי פוטרטים, רוכלים למינהם וכד' וזה נותן ציביון ססגוני לטיילת. נחמד לטייל שם ולחלץ עצמות לאחר ישיבה בבית קפה או מסעדה באיזור וגם סתם ככה ללא סיבה...
התמונה של carmela

3
עם זאת שהמקום מלא באנשים,טיילת נהדרת יש אווירה טובה, כיף לטייל שם ולהנות מהבריזה של הים והניחוח המדהים שלו...
התמונה של שגשי

4
עם כל זה שהיא לרוב ממש עמוסה, אני אוהבת אותה, היא יפה, נעימה, ריח של ים ורעש של הים, בתי קפה וכל מיני מנגנים..אוהבת
התמונה של קאטיושה

5
כשאנחנו ממש חסרי אונים ואין לנו מה לעשות עם הילדים ביום שבת תמיד קופץ לנו לראש האופציה ללכת לטיילת. גם טיול רגלי עם הילדים לאורך החוף, אם רוצים אפשר לעשות קפיצה לים ולהשתכשך במים ולקינוח לאוכל משהו קליל להפיג את הרעב. בילוי זול ומהנה לכל המשפחה.
התמונה של Olga Pulisman

5
טיילת יפיפיה, עם נוף מדהים לים. קצת ארוך לילדים, אבל אם באים בערב הם די נהנים מטיול בימבות ארוך.
התמונה של יעלי22

3
חוויה אדירה לתיירים, ישראל במיטבה. טיול נחמד רגלי או באופניים. היום כשאפשר להגיע עם הטיילת כמעט עד בת ים, באופניים זו חוויה אדירה. רק לא לדרוס אף אחד..

4
למסיבת יום הולדת משפחתית קבענו בחוף הצוק ועשינו טיול של כמה וכמה משפחות עד לנמל תל אביב ובסוף הקפצנו את הרכבים לנמל. סיימנו בארוחה ב"שלוותה" בנמל. הארוחה במסעדה היתה בסדר (7.5) ולא יותר מזה, הטיול לאורך הטיילת ביום חורף שמשי היה חוויה נפלאה לכולנו
התמונה של shelley10

5
אמנם הטיילת פעם היתה ה-אטרקציה בת"א. אבל עדיין כיף לטיייל שם. ברגל, בריצה או באופניים. היום ניתן להגיע גם עד חוף הים של "מציצים" ליד הנמל מקצה אחד של הטיילת שמתחילה ביפו. מלא מקומות ישיבה, גם מסעדות וגם על חוף הים. כיף גדול!
התמונה של שוש חזן גרינברג

5
שילוב מנצח של טיילת ארוכה, בריזה מהים, אנשים יפים מטיילים. החסרונות - חניה ביוקר, ומוכרים שיגרמו לילדים שלכם לרצות כל דבר - מהליקופטר קטן ועד בלונים ענקיים..

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים

מסעדת ושתי

4.666665
ממוצע: 4.7 (3 דרוגים)

נא להכניס סיכום עד 20 מילים

למידע נוסף...

מייקס פלייס - טיילת ת"א

0
עדיין אין דרוגים

הופעות ואוכל טוב בטיילת ת"א

למידע נוסף...
לה מר תל אביב

לה מר

0
עדיין אין דרוגים

אם חפצה נפשכם בבירה קרה בישיבה על כסא על חוף הים בתל אביב - תצטרכו להתרגל לרעיון של לשלם כ-30 ש"ח לשליש ליטר..

זה מה שקורה בכל המסעדות הממוקמות על קו החוף , וגם כאן במסעדת "לה מאר".

למידע נוסף...
קפה מצדה סניף הירקון בתל אביב

קפה מצדה סניף הירקון בתל אביב

4
ממוצע: 4 (דרוג 1)

בית הקפה\מסעדה המצויין הזה נמצא במיקום הטוב ביותר מול הים בתל אביב ומציע גם אוכל משובח במיוחד.

למידע נוסף...