קפה קפה ברחוב אבא הילל ברמת גן

דרוג הגולשים: 
3
ממוצע: 3 (דרוג 1)
כתובת: 
בן גוריון 2
עיר: 
רמת גן
אזור בארץ:
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א-ה 7:00- 02:00 ו- 7:00- שעה לפני כניסת השבת שבת ממוצאי שבת ואילך
כשרות: 
כשר
טלפון: 
03-5758333

"קפה קפה ", מצטרף לרשימה הגדלה והולכת של בתי קפה בעיר המנומנת רמת גן. מתחם קניון אילון ברמת גן מפורסם בכך שהוא מושך מבקרים רבים גם ברחובות הלווין אשר מחוץ לקניון. באופן לא מפתיע במיוחד, עקב שיוכו של חלק מן המתחם לעירית בני ברק ולמרות מיקומו האטרקטיבי לא נפתחו בסביבתו בתי קפה או מסעדות ולא ממיעוט מבקרים אלא בעיקר עקב הגבלות פתיחה בשבת.

רחוב בן גוריון פינת אבא הילל בחלק הסמוך לקניון נהנה משיוך מוחלט לעירית רמת גן המאפשרת לאחרונה לבתי עסק בתחום המזון לפתוח בו גם בערבי שישי ושבת מה שמושך יזמים אל פינת הרחובות בה הסתיימה לפני כשנה לערך בנייתו של מתחם מגדלי התאומים אשר הביאו גם כמות לא מבוטלת של משרדים ועימם אלפי עובדים למתחם.

"קפה קפה" מציע אווירה בילוי מפתיעה משהו לאיזור המנומם.
המקום, כיאה לרשתות בתי הקפה החדשות, מעוצב באופן הולם בעיצוב פנים וחוץ התואם את יעודו וירשים אתכם עם הגעתכם בעיקר בגודלו. פנים מתחם בית הקפה גדול במיוחד ומתחם כיסאות הישיבה שלו על מדרכות הרחוב פשוט ענקי.

שבו בחוץ אם מזג האוויר מתיר זאת. הישיבה מרווחת ואפילו כיסאות וכורסאות זולות שונות פזורות לאורך מתחם הישיבה ומאפשרים אווירה נעימה בעיקר בשעות הערב בהן צומת הרחובות הסואנת הזו אינה עמוסה מדי.
התפריט ישראלי וכולל בעיקר ארוחות קלות, סלטים, ארוחת בוקר מצויינת ודברי מאפה ברמה סבירה כמו גם מבחר עוגות עשיר וטוב.

הקפה טוב וככלל ניכר בברמנים שהם יודעים את העבודה ומנהלי המשמרת שם מיומנים לטפל בקהל גדול. מארחת מסבירת פנים, כמות הולמת של מלצרים יחסית לכמות המאסיבית של השולחנות גורמת לכך שתקבלו שירות טוב גם כשעמוס שם מאד.

ואכן, עמוס שם מאד בעיקר במוצאי שבת: הרמת גנים הצמאים למקומות בילוי אימצו את המקום כמו גם אוכלסייה דתית שומרת מסורת.

למרות מאמציו הכנים של המקום להשוות לעצמו שיק תל אביבי עכשיו הרי שהקהל שלו הוא קהל משפחות שאינו מהסס להגיע עם ילדים קטנים מאד והא אינו צבעוני ומגוון כמו הקהל התל אביבי הפוקד בתי קפה דומים. אז לאלו מכם שאוהבים שחלק מן הבילוי שלהם יהיה סוג הקהל, קחו זאת בחשבון.
חוויה הולמת ונעימה, תמורה טובה לכספכם ותחושת נעימות ילוו את הבילוי.

דרוגי-גולשים

3
לפעמים צריך לחכות, אחרי הכל זה בין המקומות הבודדים שפתוחים לאחר אחת עשרה בלילה בעיר הגנים. לפעמים צריך לחכות גם לאוכל וכשהוא מגיע, לא הכל טעים. נעים לשבת בחוץ. קרוב לפארק הירקון. חביב גם בפנים. אין בדיוק יחוד במקום ובכל זאת, יצא לי לשבת שם הרבה כי זה בית הקפה היחיד הסביר באיזור שהיה פתוח.

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
הבריכה במלון רימונים אופטימה רמת גן
2
ממוצע: 2 (דרוג 1)

רימונים אופטימה רמת גן, מלון העסקים של רשת מלונות רימונים במרכז העיר, מלון הממוקם במרחק דקות ספורות ממתחם העסקים של הבורסה ומרכז תל-אביב.

למידע נוסף...
0
עדיין אין דרוגים

מלון אינדיגו ממוקם באזור העסקי בבורסת היהלומים של רמת גן וזהו המלון הראשון בארץ של רשת אינדיגו העולמית

למידע נוסף...
לאונרדו בוטיק תל אביב
5
ממוצע: 5 (2 דרוגים)

מלון ליאונרדו בוטיק ברמת החייל בתל אביב הוא מלון בוטיק מרשת מלונות פתאל, אשר הוקם בליבו של מרכז העסקים וההיי טק של רמת החייל.

למידע נוסף...
קבלה מלון לאונרדו סיטי טאואר
3
ממוצע: 3 (דרוג 1)

מלון לאונרדו סיטי טאוור באזור הבורסה של רמת גן הוא בית המלון הראשון אשר נבנה באזור זה, ואשר נועד בעיקר לאירוח של אנשי עסקים אשר מעוניינים לשהות במלון קרוב לענייניהם העסקיים.

למידע נוסף...