גלידת אנדרי ברמת גן

דרוג הגולשים: 
2.75
ממוצע: 2.8 (4 דרוגים)
כתובת: 
בן גוריון 2
עיר: 
רמת גן
אזור בארץ:
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
פתוח משעות הצהריים ועד שעת לילה מאוחרת, בסופי שבוע עד מאוחר מאד.
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
077-8158155

גלידה טובה בשעת לילה מאוחרת היא הפתרון הטוב ביותר למצבי רוח הגיגיים מדי שתוקפים אתכם ללא סיבה. אם רע לכם, מומלץ לאכול גלידה, להפצצת הגוף בסוכרים יש אפקט מנחם על המוח גם אם המחיר הקלורי הוא כבד. אם טוב לכם, אתם פשוט מרגישים מיד טוב יותר!

רמת גן היא עיר מפורסמת במיוחד בחוסר מקומות הבילוי והאכילה שלה והדבר הטוב ביותר שניתן לומר על העיר הזאת הוא שהיא קרובה מאד לתל אביב, בה יש גלידריות בשפע.

בעוד רמת גנים הנתקפים בחשק עז לאכול גלידה בשעת ערב מאוחרת צריכים להביט בעינים כלות בגלידריה המיתולוגית שלהם בכיכר אורדע המגישה גלידה רעה במיוחד ונסגרת מוקדם במיוחד הרי שבקיץ האחרון[2007] חל מהפך דרמטי לכל אוהבי המתוק הלילי הקר הזה. סניף של גלידת אנדרי המיתולוגית מיפו פתח את שעריו במתחם המגדלים החדש שצץ לוח ברחוב בן גוריון בואכה קניון רמת גן.

המפגש של רשת הגלידריות הוותיקה הזו עם המיקום החדש הוליד בראש ובראשונה עיצוב פנים מושקע מאד של הסניף החדש. הוא מואר בצורה חזקה [כייאה לסיור שנערך היום בכל בתי הספר למעצבי פנים הנלקחים לראות את הפלא של רשת AMPM ] בצורה שלא ניתן להחמיץ אותו ומאיר את כל תל אביב באור נגוהות בדיוק כמו רשת הסופרמרקטים הזו, היתרון המרכזי הוא שאי אפשר להחמיץ את החנות, ומשהו באור החזק הזה דורש סדר מופתי וניקיון בתוך החנות עצמה, והחשוב מכול: רואים את כל הטעמים בצורה ברורה במיוחד.

את המתוק הלילי שלהם הם יספקו לכם למרות העיצוב החדש על פי מיטב המסורת המנצחת של שנות השמונים: דוכן גלידות בטעמים שמרניים במיוחד [שוקולד, מקופלת וניל ועוד] בדוכן אחד. בדוכן שלידו תוכלו להתרשם מן המוצג המוזיאוני הכל כך שימושי של הפרוזן יוגורט כאילו ששנות השמונים לא הסתיימו להם מעולם עם כל הפירות במצבם הקפוא שובר השיניים כגון בננה, תות והחידוש של אותם שנים פרי הקיווי לצד ערמות חלבה ושוב שוקולד ועוד שוקולד במצבי צבירה שונים.

הדוכן השלישי בתוך החנות הגדולה והמרווחת יציע לכם וופל בלגי["גופרה"], וקרפים עתירי נוטלה ובאופן כללי התפריט כולו מציע חווית רטרו מן הסוג המשובח שנדמה לכם שכל מה שנותר לעשות הוא ללקק בהנאה את הגלידה ולהמתין בגלידריה או בסביבתה לזוג מעריצות של עופרה חזה וירדנה ארזה אשר יתכתשו בוויכוח לוהט בינהן לגבי מי היא הזמרת הטובה יותר מבין השתיים, על מנת שתוכלו לדעת שאתם באמת נמצאים בעיצומם של שנות השמונים ולא בתוך הזיה עיצובית פרועה המציעה עיצוב מעודכן ותפריט גלידות שמרני אבל מנצח.

גלידת אנדרי לא מתאימה לפלצני גלידות שחייבם טופו או וויסקי משובח שמנסה להידחף אל תוך הכדור שלהם, אבל עבור כל האחרים היא פשוט עושה את העבודה.
טעמים קלאסיים של גלידה בלי התקשקשות מיותרת, מנות ע נ ק י ו ת המוגשות לכם בנדיבות ומחירים מנצחים.

כדור גלידה יעלה לכם שבעה שקלים בלבד והוא כל כך גדול כך שהוא הופך את החטא הזה למותר שלא לומר הכרחי. ["שמו לי רק כדור אחד זו לא אשמתי שהוא כל כך גדול"]
אפשר לשים גם קצפת עם סירופ שוקולד תמורת תוספת של שקל אחד בלבד ולטעום בכפיות מכל הטעמים והמוכרים לא יפסיקו לחייך אליכם. צוות ענקי בין לאומי [דובר עברית וערבית] הנמצא מאחורי הדלפקים ינצח גם את התור הרועש ביותר למולו במוצאי שבת וכולם מקבלים שירות מהיר ויעיל.

למשפחה עם כמה ילדים אין פתרון טוב יותר מגלידת אנדרי, גם הילדים שיבקשו שני כדורים[אחד עשר שקלים] לא יהפו את הבילוי להוצאה כלכלית כבדה מדי. והדבר הטוב ביותר הוא שכולם מחייכים כשהם הולכים עם גלידה נמסה על הידיים ומלקקים את האצבעות בניסיון נואש אבל כנה להיפטר מכל המתוק הזה.

באופן מפתיע תוכלו למצוא שם משפחות מרובות ילדים, רווקים וזוגות מאוהבים יושבים סביב גופרה בלגית ומשאירים בנימוס אחד לשני את הביס האחרון בהרמוניה מושלמת ולא תרגישו שאף אחד הרס לכם את הערב.
למרות שאין מספיק מקומות ישיבה לקהל הרבה הפוקד את המקום הרי שספסלים שהוצבו ברחוב לאחרונה באדיבות עריית רמת גן משרתים בעקיפין את הגלידריה כך שאם צפוף לכם מדי ורועש והוויכוח של מעריצות עופרה חזה/ירדנה ארזי היה לכם לזרא כל שעליכם לעשות הוא פשוט לקחת את כדור הגלידה הענקי שלכם החוצה ולהנות ממנו בלי לתת לאף אחד כיבודים.

חצי קילו בטייק אווי יעלה לכם 25 שקלים ויראה הרבה יותר מהחצי קילו שהוא, אף אחד שם לא יספור לכם בקטנות ותוכלו להמשיך את החוויה המתוקה הזו גם בהמשך הערב אל מול הטלוויזיה בלי שאף אחד ידע.
אל תתלבט, גלידת אנדרי די שולט.

גלידת אנדרי ברמת גן
גלידת אנדרי ברמת גן
גלידת אנדרי ברמת גן

דרוגי-גולשים

4
מחירים זולים, טעמים מוכרים ולא מתחכמים. מומלץ- טעם קפוצינו, וטעם קוקוס
התמונה של eyal

2
לא התלהבתי. אמנם אכלתי שם לפני כשנה, אז אולי דברים השתנו, אבל הגלידה הייתה די בינונית.

3
כשעוברים בשעות הלילה המאוחרות ורמת גן סגרה את רוב שערי הבילוי, מקום חביב לקחת משהו מתוק ומצנן במחירים שפויים. הצוות מאוד נחמד!
התמונה של רוני

2
גלידה בסדר, לא מעניינת במיוחד, אבל גם מאוד זולה. אלטרנטיבה טובה אם אתם קונים הרבה מנות - נאמר לילדים, ורוצים לחסוך
דרוגים ומקומות קרובים

4
מחירים זולים, טעמים מוכרים ולא מתחכמים. מומלץ- טעם קפוצינו, וטעם קוקוס
התמונה של eyal

2
לא התלהבתי. אמנם אכלתי שם לפני כשנה, אז אולי דברים השתנו, אבל הגלידה הייתה די בינונית.

3
כשעוברים בשעות הלילה המאוחרות ורמת גן סגרה את רוב שערי הבילוי, מקום חביב לקחת משהו מתוק ומצנן במחירים שפויים. הצוות מאוד נחמד!
התמונה של רוני

2
גלידה בסדר, לא מעניינת במיוחד, אבל גם מאוד זולה. אלטרנטיבה טובה אם אתם קונים הרבה מנות - נאמר לילדים, ורוצים לחסוך