פיצוחי ירדן רמת-גן

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
הירדן 8
עיר: 
רמת גן
אזור בארץ:
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
משעות הבוקר המוקדמות ועד חצות. סגור בשבת
כשרות: 
כשר
טלפון: 
03-6745880

פיצוציות לפעמים יכולות להפתיע אותך. במבט ראשון פיצוחי ירדן יכולים להטעות אותך לחשוב שמדובר בעוד פיצוציה אחת מיני רבות. אמנם מטופחת ונקייה, אבל מבט מקרוב על מגשי הפיצוחים הטריים במיוחד גרמו לנו להיכנס למעמקי החנות ולפגוש שם את הרצל בעל הבית השוקד על הקלייה הביתית של כל הפיצוחים הנמכרים במקום.

בפיצוחי ירדן תוכלו למצוא את כל סוגי הפיצוחים, אבל באמת את כול הסוגים כולל פריטים כגום אגוזי מקדמיה קלויים קלות או לקט פיצוחים בסגנון טרופי מומתקים קלות והכל בטעם גן עדן אמיתי.

פיצוחי ירדן הינם הפתעה לטובה בקצה רחוב הירדן, וחובבי הפיצוחים ישמחו לעצור שם ולהצטייד מכל טוב הפיצוחים המוגשים במקום ובנוסף למבחר משקאות קלים סטנדרטיים, מגוון אלכוהול, מטצרי טבק וכדומה.
חנות פיצוחי הירדן בוהקת מניקיון ומסדר ובהחלט מגרה אותך לרכוש בחנות ולהינות מחווית קניה נעימה ונוחה.

אנחנו התרשמנו במיוחד מהשירות האדיב של צוות המקום, האכפתיות, הטריות, והמחירים הסבירים בהחלט. לפיצוחי הירדן צפוי עתיד מזהיר בתחום הפיצוחים באיזור רמת-גן א רק ישכילו לשמור על הרמה והאיכות. אנחנו מאמינים שהם בהחלט בדרך הנכונה.

מומלץ בחום כשמחפשים משהו לנשנש או סתם כשנגמרו הסיגריות.

פיצוחי ירדן רמת-גן
פיצוחי ירדן רמת-גן
פיצוחי ירדן רמת-גן
דרוגים ומקומות קרובים
מועדון הספורט כפר המכביה
3.5
ממוצע: 3.5 (2 דרוגים)

ממועדוני הספורט היוקרתיים והיקרים ביותר בישראל, המגוון הגדול ביותר של אפשרויות הבילוי והפנאי.

למידע נוסף...
מוזיאון מכבי כפר המכבייה
0
עדיין אין דרוגים

בכפר המכביה יש פינת חמד שנקראת " מוזיאון מכבי ע"ש פייר גילדסגיים". במוזיאון ובארכיון שהוקמו בשנת 1982, מוצגים בנושאי יהדות, ציונות וספורט. במוזיאון המשתרע על שלוש קומות ממחישים באמצעות סרטים, תמונות, סמלים, דגלים, מדליות וגביעים את תולדות הספורט היהודי מסוף המאה ה-19.

למידע נוסף...
בריכת דג הזהב ברמת גן
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)

בריכת דג הזהב היא הבריכה העירונית המיתולוגית של העיר רמת גן בה למדו תלמידי העיר שחיה. בשנת 2009 עברה הבריכה שיפוץ מקיף ונפתחה מחדש לקהל הרחב.

למידע נוסף...
אריה מבסוט בספארי ברמת גן
4.5
ממוצע: 4.5 (22 דרוגים)

הספארי, או בשמו המלא - המרכז הזואולוגי ת"א ר"ג - כבר שנים רבות מבטיח בילוי עירוני בטבע, ולא מאכזב. כאן - תמצאו תצוגה יפה מאוד של בעלי חיים בכל הגדלים, רובם משוחררים וניתנים לצפייה בטבע - כפי שהם חיים.

למידע נוסף...