קונדיטורייה עמיר ברמת גן

דרוג הגולשים: 
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)
כתובת: 
קרניצי 40 רמת גן
עיר: 
רמת גן
אזור בארץ:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות אחר הצהריים המאוחרות גם בשישי. בשבת סגור
כשרות: 
כשר
טלפון: 
36727313

יש קונדיטוריות בעלות מראה סגפני משהו המסתיר מאחוריו עולם ומלואו, כזו היא קודניטוריה עמיר בפינת הרחובות הרצל וקריניצי ברמת גן והיא שוכנת שם כבר כעשרים שנה בקירוב מבלי שיש שינוי מהותי במיוחד בחלון הראווה המצוחצח שלה ומגשים העוגיות הניצבים בו ובמקררי העוגות הנסתרים שלה.

על חלונות הראווה כיתוב עדין באותיות של פעם וגם אם המלאי בחלון לא נראה מרשים, הרי שהוא מלא בעוגיות הנכונות מה שנקרא.

עוגיות יבשות לקפה הפכו זה מזמן לסוג של שוק פרוץ למדי, בכל מכולת היום ניתן למצוא מגוון רחב של "עוגיות תוצרת בית" המתיימרות להיות טעימות אבל הן לא כאלו. למעט מדבקות מעוצבות הרי שההתפוררות, חוסר מתיקות נכון ובכלל טעמים מופרכים שבסופם כל מה שנשאר לנו לכעוס הוא על האריזה שפיתתה אותנו לרכוש אותן מחזירים אותנו לעידן אחר ונכון יותר שבו היינו הולכים לקונדיטוריה טובה על מנת לרכוש עוגיות טובות לאורחים "חשובים" שצריכים להגיע אלינו.

הגעה לקונדיטוריה, בימי טרום עידן ההיטק היתה שמורה לאירועים מיוחדים. מאפיות בזק הפזורות היום בכל מקום ומציעות שפע של עוגיות בין מאפים מקומיים שיש להם בעיקר ריח שקשה לעמוד בו אבל טעם לא מרעיש ועיקר התוצאה שלהן היא מתקפת צרבת איומה המתרחשת מיד לאחר האכילה, כל אלו, דחפו את מיקומה של הקונדיטוריה המסורתית והטובה הצידה מה גם שקונדיטוריות רבות, נשארו בשלהן והמשיכו להציע עוגות טובות ומאפים טובים באיכות מצויינת אך במחירים שנשארו יקרים.

התוצאה היא נדידה מיותרת לעבר קונדיטוריות ומאפיות הבזק האלו שבהן ניתן למצוא הכול החל מסמבוסק וכל במאפים ממולאים בחלבה.[בשביל מה בכלל צריך למלא קוראסון בחלבה?].
קונדיטוריה עמיר היא קונדיטוריה יוקרתית אבל התמורה בה הולמת. כל העוגות שלה טעימות ואין כמעט פישולים ואולי ככה זה כשמשלמים מחיר שנראה לעיתים מופרך על עוגה. השמנת היא שמנת, והקצפת היא קצפת.
גם בתחום העוגיות היבשות היא מפורסמת. הן תמיד טעימות ויש מבחר גדול של עוגיות נטולות סוכר המומלצות לחולי סכרת והן בטעם משובח.

אין מבחיר גדול מדי שבו טובעים ללא אבחנה ומתבלבלים מה היתה הכוונה המקורית, וירשמו לכם שם על העוגה יום הולדת שמח ושאר ברכות אחרות ברגע שרק תבקשו ויעשו את זה מראש וככה ישחזרו לכם את חווית ההליכה לקונדיטוריה טובה. כל שנשאר הוא לקוות שהאורחים יהיו שווים את הרכישה.

דרוגי-גולשים

התמונה של רוני

4
עוגות ומאפים כמו "של פעם", בסביבה שגם היא קצת של פעם. יכלו להשקיע כאן יותר בעיצוב המקום , אבל אם אתם לוקחים הביתה - כדאי לנסות

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
המכולת - מכולת קונספט ובית קפה ברמת גן

המכולת - מכולת קונספט ובית קפה ברמת גן

5
ממוצע: 5 (2 דרוגים)

הדבר הכי יפה ב"מכולת" ברמת גן היא העובדה שלמרות שהמקום חדש לחלוטין התחושה היא כאילו "המכולת" שכנה בפינת רחוב זו מאז ומעולם.

למידע נוסף...

הפינה של מתן ברמת גן

5
ממוצע: 5 (דרוג 1)

הפינה של מתן היא משהו בין קיוסק למזנון או מסעדה/בית קפה קטנים.

למידע נוסף...
לחם תושייה ברחוב קריניצי ברמת גן

לחם תושייה ברחוב קריניצי ברמת גן

0
עדיין אין דרוגים

לחם תושיה היא אחת הרשתות המשובחות והעצלות ביותר בישראל.

למידע נוסף...

פיצוחי הגרעין ברמת גן

0
עדיין אין דרוגים

פיצוחי הגרעין הם אימפריה פיצוחית וותיקה ונודעת היושבת אחר כבוד כבר למעלה מעשור בכיכר נוח אשר בגבעתיים.

למידע נוסף...