גבעת אנדרומדה ביפו

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
יפת
תל אביב - יפו
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
ללא הגבלה

פרוייקט גבעת אדרומדה ביפו היא אחת הדוגמאות לתכנון אדריכאלי מרהיב המבקש לעשות טוב לסביבתו אך הופך לפיל לבן ויהיר באמצעה המטיל את חתיתו עליה.

יפו, כך הבינו כרישי נדל"ן לא מעטים, לפני עשור לערך, היא כל מה שיש לתל אביב להציע ובזול. ההסתערות הנדלנית על יפו הפכה בשנים האחרונות ממהוססת למתקפה של ממש ורק בשלב הזה נמצאים בבניה לפחות שלושה מתחמי דיור יוקרתיים בעיר הכל כך מיוחדת הזו. גבעת אנדרומדה היה הסנונית הראשונה של בעלי הון שהבינו את הפוטנציאל המתגבש בה, חשקו מאד במגורים בעיר היחודית הזו אבל בו בעת ביקשו להביא לשם את המציאות שלהם. זו המוגנת והמנותקת אשר בתוכה ימשיכו לקיים את שגרת יומם מבלי שהסביבה תאפיל או תאיים עליה.

גבעת אנדרומדה הוא אחת מפרוייקטי ה gated comuninety הראשונים בארץ, ולאחריו באו רבים. הקו המנחה פרוייקטים מן הסוג הזה הוא שהם תמיד פרוייקט יוקרה, הם מוקמים מעפר והם מוקמים במקום נחשק עבור אנשים שהממון בכיסם ושאחד התנאים הראשונים עבורם לרכישת בית חדש הוא שמירה על סטנדרטים יחודיים להם שאם הסביבה אינה יכולה להציע להם אותם בעצמה הם יצרו את המציאות המבוקשת במו ידיהם וממונם.

יזמים מומחים יודעים שבידול נדלני בתוך פנינת נדלן מובחרת הוא אחת מן האקסיומות הנדרשות ליצירת פרוייקט מצליח מסוג זה וגבעת אנדרומדה למרות דימויו הציבורי הנמוך הוא פרוייקט שכזה. מצליח, מתנשא ויהיר בולט בגאון מעל סביבת מגורים מעופשת ונוף מרהיב. אי אפשר שלא להתפעל מן הויזואליה שבפרוייקט היחודי הזה. יש ששונאים אותו ויש שאוהבים אותו, אבל אי אפשר להישאר אליו אדיש שכן הוא מרתק מכל זווית וכיוון בה ניגשים להביט בו. בין מהכניסה הלכאורה מנומנת שלו ועד למורדות הנמל מהם הוא נשקף כמו מגדלור של עושר מאיים ומרתק כאחד.

הפרוויקט שנוי במחלוקת כבר אמרנו, אבל עד שהיא תסתיים יש לפחות ניצחון ציבורי קטן, נכון לעכשיו מתוכנן שם מעבר להולכי רגל שיאפשר גם לסתם אנשים לחצות אותו מבלי שתפגע פרטיותם של תושבי השכונה, בכל מה שיוגדר כשטח ציבורי. תכנון יש, במציאות עדין תתקלו בשומר שאינו מסביר פנים ואם אין לכם קרוב משפחה שגר שם כל שנותר לעשות הוא להתפעל ולהתווכח תוך כדי הליכה מסביב לפרוייקט.

דרוגים ומקומות קרובים
הוסטל יפו העתיקה
0
עדיין אין דרוגים

אירוח לכל כיס בתל אביב

למידע נוסף...
סוויטות השעון ביפו
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)

יש להכניס סיכום על המקום לא יותר מ 20 מילים

למידע נוסף...
דירות אירוח אמריקן קולוני תל אביב
0
עדיין אין דרוגים

דירות אירוח אמריקן קולוני ממוקמות ליד השכונה הפופולרית נווה צדק ובמרחק הליכה של 10 דקות מחוף הים.

למידע נוסף...
חזית אכסניית פלורנטין ברחוב אליפלט 10
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)

אחד מהמקומות הנחמדים והיחודיים ביותר בתל אביב ללינה במחיר שפוי ושרות מצויין. יופי של מקום!

למידע נוסף...