האוזן השלישית סניף תל אביב

דרוג הגולשים: 
4
ממוצע: 4 (4 דרוגים)
כתובת: 
קינג ג'ורג' 48
תל אביב - יפו
אזור בארץ:
סוג הפעילות:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
ימים א' - ה': 10:00 - 23:30, ימי שישי: 10:00 - 18:00,
טלפון: 
03-6215215

אי שם בשנות השמונים עם תחילתם של שנות השמונים העליזות ושגשוגו של רחוב שנקין בו פרחו חניות יחודיות נולדה גם האוזן השלישית.

מחנות תקליטים יד שניה למביני עניין ודבר הפכה החנות הזו בתוך דקות כך היה נדמה למעצמה של ממש ושמעה עבר מפה לאוזן.

היה פעם מכשיר כזה שקראו לו וידאו, ועוד לפני שרשת בלוקבסטור הכתיבה לנו מה לראות, סניף האוזן השלישית שהתרחב מתחום התקליטים המשומשים לתחום הצפיה להשכרה, הציע אופציות צפיה אינטילגנטיות במיוחד לצופים הלא ותרנים של מתחם שנקין וסביבותיו.

השמועה על מוכרים שמבינים עניין, בתקליטים בסרטים ועל מצאי נדיר ונרחב של סרטים מכל הסוגים עשתה את שלה וסניף האוזן השלישית על שלוחת הוידאו גדל למעצמה של ממש שחרגה מעבר לגודל של השכונה בה מוקמה.
באוזן השלישית התקיימה התחושה שאפשר פשוט למצוא את הכול. וזה היה די נכון, עם קצת מאמץ מצד הצוות היות מאתרים עבורך כל תקליט זניח וכל סרט אפשרי של פסבינדר ויכולתם לצאת מרוצים כמעט תמיד.

מיקומה של החנות ברחוב שנקין עמד בעוכריה, השכונה פשוט הפכה קטנה עליה. רבים מרחבי תל אביב ביקשו לקנות בה והנגישות הבעייתית שלה מנעה ממנה להפוך לאימפריה שהיא צריכה להיות. לנסות להחזיר סרט שלקחתם ולהגיע למקום ברכב היה פשוט סיוט.

פעמים רבות כשחנות מבצעת מעבר היא מסתכנת באובדן המוניטין. נדמה שזה לא המקרה בסניף האוזן השלישית שעברה למתחם קולנוע מקסים הישם שבקינג' גורג ואיחדה את שלוחת המוסיקה והסרטים שלה.
הזמנים השתנו, אבל האוזן שרדה ואף התעצמה. לא משכירים יותר קלטות וידאו ותקליטים הם מצרך נדיר אפילו יותר מאד אבל צרכני התרבות האליטיסטית קיבלו את החוויה הישראלית הקרובה ביותר לרשת FNAC שכבשה את אירופה בסערה במתחם החדש של האוזן. [יש לאוזן היום גם סניף ירושלמי, וגם סניף חיפאי].

המעבר עשה לה רק טוב. מבחינת מרחק היא עדין קרובה מאד בהליכה רגלית לכל קהל היעד המקורי שלה וכמו כן הנגישות של מיקומה המרכזי חשפה אותה לקהלים חדשים. גודלה המרשים של החנות שכולל שתי קומות רק היטיב עם המלאי שהיא יכולה להציג.

וכך, מוצרי מוסיקה נדירים וסרטים שאי אפשר למצוא באף מקום לצורך השכרה או רכישה הם עדין מה שהאוזן השלישית יודעת לעשות הכי טוב והיא עושה את זה מצויין.
כל כך טוב שאפילו בעידן ההורדות הבלתי חוקיות של כל מוצר מוסיקה או סרטים אפשרי החנות ממשיכה לשגשג תוך שהיא מתמקדת על פרטים נדירים ופונה אל ליבם של אספנים מכורים.

החנות הזו היא מקום מפלט תרבותי אמיתי לכל מי שאוהב את התרבות שלו בעטיפות עם שמות וקרדיטים ואפשר בקלות להעביר בה כמה שעות בכיף ולספוג את האווירה במקום.
האוזן היום גם היום לייבל תקליטים קטן שמוציא מוסיקה שהוא חושב שהיא חשובה וגם תומך בהפקות סרטים מעת לעת. בכך חורגת השפעתו התרבותית גם מן התחום הקמעונאי הצר בו פעלה בעבר.

אימפריה של ממש כבר אמרנו? חוויה טובה לכל שוחרי אומניות הפופ לסוגיהן, לא להחמיץ.

האוזן השלישית סניף תל אביב

דרוגי-גולשים

4
האוזן השלישית היא לא חנות הדיסקים הממוצעת, ולא מתיימרת להיות כזאת. כאן אפשר למצוא דברים נדירים של אומנים שלא שומעים עליהם הרבה, כולל אפילו תקליטים! נכון שיסתכלו עליך קצת עקום אם תשאל אותם על החדש של בריטני ספירס, אבל אתה לא באמת מגיע לשם בשביל זה. יש גם ספריית וידאו עצומה שבה אפשר למצוא כותרים שאין בשום מקום אחר. צריך לציין גם את בר ההופעות המעולה שנמצא מעל החנות.

3
לפעמים סרטים למעלה באולמות... האמת, התחלתי לכתוב כבר ערך על המקום ופתאום גיליתי שקיים במאגר. לא חשבתי שזה מקום שימהרו לקטלג אותו באתר:) כשעוברים בקינג ג'ורג', שם מול הסנטר, המקום צובע את הרחוב והוא חלק מהאווירה התל אביבית...
התמונה של רוני

5
אין כמו המבחר והשירות של האוזן השלישית. אם אתם חובבי מוסיקה או סרטים - חובה לבקר, ולהיעזר בצוות המקסים והאדיב.
התמונה של שגשי

4
אין ספק שזוהי חנות מגניבה, מוצאים בה כמעט הכל וכשלא מצאנו- הצוות קשוב ומוכן לחפש ולהזמין בשבילך..ולא יאמן,הם אף פעם לא שוכחים להתקשר ואם יש צורך בכך גם לשלוח מה שהגיע..אני מאוד מרוצה מהמגוון הרב של המדיה שם וקיצ'ר- אחלה חנות!

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
3.333335
ממוצע: 3.3 (3 דרוגים)

מועדון לילה בתל אביב הממוקם מתחת לחנות ה"אוזן השלישית" בקינג ג'ורג'.

למידע נוסף...
קולנוע לב תל אביב דיזינגוף סנטר
4.285715
ממוצע: 4.3 (7 דרוגים)

הסניף הראשון של רשת בתי הקולנוע לב בדיזינגוף סנטר בתל אביב.

למידע נוסף...
0
עדיין אין דרוגים

אוסף מסמכים, אמצעי לחימה במחתרת, מידע על תולדות האצ"ל, תצוגה אורקולית של מבצעים ופעולות וסרטי תעודה.

למידע נוסף...
מוזיאון ז'בוטינסקי - מכון ז'בוטינסקי
0
עדיין אין דרוגים

שתי מצגות בתוך חלל דמוי ספינת מעפילים מאותה תקופה מוקרן סרט על מסך רחב, מלווה באפקטים המעצימים את החוויה. הסרט מתאר את מסעה של ספינת מעפילים לא"י על כל תלאותיה.

למידע נוסף...