מועדון הספורט כפר המכביה - בריכת כפר המכבייה

דרוג הגולשים: 
3.5
ממוצע: 3.5 (2 דרוגים)
כתובת: 
פרץ ברנשטיין 7
רמת גן
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
לברר מול האתר
טלפון: 
6715739 - 03

מועדון הספורט של כפר המכבייה הוא אחד ממועדוני הספורט היוקרתיים והיקרים ביותר בישראל, ואשר מציעים את המגוון הגדול ביותר של אפשרויות הבילוי והפנאי.

זהו מתחם ענק, ובו בניין כושר וחוגים, מגרשי טניס, כדורסל וסקווש, גני שעשועים, וגם 4 בריכות שחייה לגדולים ולקטנים.

בין בריכות השחייה במקום אפשר למצוא:

- 1 בריכה אולימפית בה ניתן רק לקיים שחיית אורך. בריכה זו מקורה ומחוממת בחורף.

- 1 בריכה בינונית - בריכה בגודל של בריכה אולימפית, אבל בעומק של מטר אחד. מאוד מתאימה לילדים שלומדים לשחות. גם בריכה זו מקורה ומחוממת בחורף.

- 1 בריכה משולבת ובה מים עמוקים ומים רדודים. מתאימה למשחקי מים ובילוי עם הילידם, ויש בה מתחם ילדים קטנים בו ניתן להשגיח על הקטנים ללא חשש שיפלשו לתחום העמוק. (סגור בחורף)

- 1 בריכת שעשועי מים - "בריכת הפטרייה", ובה מגלשות מים לקטנים. (סגור בחורף)

חוץ מארבע הבריכות יש במקום גם מגלשות מים קטנות ומגלשות מים גדולות, ובמהלך חודשי הקיץ - מדי יום שלישי מתקיימת במקום פעילות שונה למנויי הבריכה.

בעבר היה שם קרקס, יובל המבולבל, ועוד כמה הופעות טובות.

ישנם גם שלושה מתחמי מלתחות לנשים ולגברים (6 בסך הכל), מזנון עם ארוחות חמות במחירים לא גבוהים, וכרי דשא עצומים בהם ניתן לבלות ולעשות פיקניק (בלי מנגל).

מרכז החוגים של כפר המכבייה מציע מגוון גדול של חוגים - לכל הגילאים, ממש מגיל שנה ועד הגיל השלישי, וכל החוגים ברמה הגבוהה ביותר שבנמצא.

לסיכום: מועדון הספורט הותיק והעשיר ביותר באזור המרכז, מציע המון אפשרויות בילוי, אבל יקר. יקר מאוד - למנויים ולשאינם מנויים.

איך מגיעים ?

למגיעים מכביש 4 - ירודים מכביש 4 בצומת תל השומר לכיוון מערב - לכיוון רמת גן, ברמזור הראשון פונים שמאלה, ובפנייה השלישית שוב שמאלה. הכניסה למועדון הספורט היא כניסה אחת אחרי הכניסה למרכז הכנסים והארועים. למגיעים מאלוף שדה - פונים ימינה לכפר המכבייה בהתאם לשילוט, ובפנייה השלישית פונים שמאלה. הכניסה למועדון הספורט היא כניסה אחת אחרי הכניסה למרכז הכנסים והארועים.

מועדון הספורט כפר המכביה
מועדון הספורט כפר המכביה
מועדון הספורט כפר המכביה
מועדון הספורט כפר המכביה

דרוגי-גולשים

2
למרות המבחר הגדול של הבריכות במקום, האווירה ממש לא נעימה. יקר מאד ובהחלט לא מצדיק את המחיר. יש בריכות הרבה יותר טובות באזור המרכז. מדובר בסמל סטטוס ותו לא. עמוס מאד רוב הימים.
התמונה של עידית שרון

5
כפר המכביה הוא מועדון הספורט הכי גדול, מגוון ומוצלח בישראל. רק חבל שמחירי כרטיסי הכניסה יקרים כל כך, ואפשריים לרכישה רק אם אתה חבר של מנוי..

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
הבריכה במלון רימונים אופטימה רמת גן
2
ממוצע: 2 (דרוג 1)

רימונים אופטימה רמת גן, מלון העסקים של רשת מלונות רימונים במרכז העיר, מלון הממוקם במרחק דקות ספורות ממתחם העסקים של הבורסה ומרכז תל-אביב.

למידע נוסף...
קראון פלאזה עזריאלי
3
ממוצע: 3 (2 דרוגים)

המלון שוכן בין הקומות 11 ל 23 של הבנין המרובע, ומציע לאורחיו את כל ההטבות והנוחיות של מגורים בקומפלקס עזריאלי:

למידע נוסף...
קבלה מלון לאונרדו סיטי טאואר
3
ממוצע: 3 (דרוג 1)

מלון לאונרדו סיטי טאוור באזור הבורסה של רמת גן הוא בית המלון הראשון אשר נבנה באזור זה, ואשר נועד בעיקר לאירוח של אנשי עסקים אשר מעוניינים לשהות במלון קרוב לענייניהם העסקיים.

למידע נוסף...
0
עדיין אין דרוגים

מלון אינדיגו ממוקם באזור העסקי בבורסת היהלומים של רמת גן וזהו המלון הראשון בארץ של רשת אינדיגו העולמית

למידע נוסף...