קמפינג חוף אמנון

שעות:
שולחן הקבלה פתוח משעה 8 בבוקר ועד 2 לפנות בוקר
אומדן מחיר ללילה:

חוף אמנון הינו החוף הצפוני ביותר בכינרת, וממוקם בדיוק בקצה הצפוני שלה בסביבות גשר אריק וליד כפר הנופש אמנון 2000. זהו אתר קמפינג, עממי למדי, אשר נהנה מנוף מקסים של הרי רמת הגולן אשר מעליו.

במקום סככות הצללה וכרי דשא עליהם ניתן לבנות את האוהלים, וסוגים שונים של צמחיה אשר מספקת צל בשעות היום. יש גם כמה פינות מוצלות נחמדות על שפת הכנרת. בנוסף המפרץ מציע לנופשים ספורט ימי המוצע באגם כגון: אבוב, בננה, סקי מים ועוד. בחוף נמצא חניון סירות ואופנועי ים מקורה עם גישה ישירה ומסודרת למים. מתקנים במקום: מתחם מתקנים מתנפחים, שירותים, מקלחות, קיוסק, אוהל שנטי ובו ניתן להנות ממוסיקה, לשתות קפה ותה ולהתרווח על מזרנים ומחצלות

איך מגיעים: מצומת צמח נוסעים צפונה, בכביש 92 לכיוון רמת-הגולן. ממשיכים עד לצומת יהודיה ופונים שמאלה . ממשיכים וחולפים ישר בצומת בית צידה ולאחר חציית גשר אריק כשני ק"מ פונים שמאלה לחניון מפרץ אמנון. מצומת גולני באים הגעתם מכביש 77 (בית רימון) פונים שמאלה עד לצומת מגדל (עליון) כביש 65. ממשיכים ישר כשני ק"מ וחולפים על פני המושבה מגדל עד לצומת מגדל (תחתון). בצומת פונים שמאלה לכביש 90 המקיף את האגם מצידו המערבי עד לצומת כפר נחום. בצומת כפר נחום פונים ימינה ומשם ישר בנסיעה של 2 ק"מ מגיעים למפרץ אמנון. מצומת עמיעד לבאים מכביש 85.פונים ימינה לכיוון טבריה ,לכביש 90.בצומת כפר נחום פונים שמאלה לכיוון קצרין,2 ק"מ עד המפרץ.

קמפינג חוף אמנון

דרוגי-גולשים

חוף מהמם שקט כיפי ונעים, הציפורים מצייצות, מקום להירגע בו מלא המדשאות מהמהמות וכיפיות מקום מדהים בשביל הילדים מלא פעילות מהנות ומרנינות לסיכום כיף אחד גדול היתה לי חוויה מטורפת

חוף מלוכלך ומטונף, רעש תמידי, שירותים ברמה אפסית ועומס בל יתואר. לכו למקום אחר - חבל שככה תזכרו את הכנרת.