גן לאומי עין חמד

דרוג הגולשים: 
4.25
ממוצע: 4.3 (4 דרוגים)
כתובת: 
גן לאומי עין חמד
בית נקופה
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
אפריל-ספטמבר: 08:00-17:00 אוקטובר-מרץ: 08:00-16:00 בימי שישי וערבי חג שעה קודם
טלפון: 
5342741 -02

עין חמד הוא גן לאומי, ומקום קסום באמת המתאים למגוון סוגי פעילות ובילוי. זהו המקום הנכון לפיקניק של אחר הצהריים, או יום הולדת לקבוצת ילדים, הוא מתאים גם לטיול קצר לאלו המעוניינים להתאוורר מהעירוניות הירושלמית, ובימי הקיץ החמים תמצאו שם גם ילדים משתכשכים במים. כאן המקום להבהיר כי השלטים במקום מציינים כי השתכשכות במים אסורה ומסוכנת, וכי אנו איננו ממליצים על כך. בכניסה לגן הלאומי תמצאו גן שעשועים מודרני, המתאים לילדים קטנים, ולצידו מספר ספסלים. אלו מכם אשר הגיעו לפארק על מנת לעשות פיקניק, ימצאו מגוון שולחנות פיקניק בכל רחבי הפארק, ובקרבה משתנה למעיינות, לזרימת המים ולמדשאות. במרכז הגן הלאומי נמצא מצד עין חמד - שהוא מבנה בן שתי קומות, וישנו גם מצפה הנמצא מעל הפארק, וצופה לכיוון ירושלים ומבשרת ציון הסמוכה. המקום נגיש לנכים, ובימים אלה מתבצעות עבודות ע מנת להיטיב את הגישה לנכים אף יותר. בחגים ומידי פעם בשבתות מתקיימות פעיליות נושא במקום וההנאה מובטחת. מומלץ בחום, אחת מפנינות החמד של ישראל! איך מגיעים: מכביש ירושלים - תל אביב יורדים במחלף חמד, לכיוון דרום. אם הגעתם מירושלים - זו תהיה פניה שמאלה מהכביש, ואם מתל אביב -פניה ימינה. לאחר כעשרי מטרים, מימינכם תימצא הכניסה לגן לאומי עין חמד.

גן לאומי עין חמד

דרוגי-גולשים

התמונה של אביטל

5
מקום מקסים לבילוי עם המשפחה והחברים. הילדים נהנו מאוד ללכת בשבילים ובמעיינות, לבקר במבצר הצלבנים. ישנם שולחנות פיקניק ועמדות למנגל, למעוניינים. ישנם הרבה מקומות מוצלים. המקום מסודר ונקי - גם השירותים :))
התמונה של Itzhak Moreno

4
יופי של מקום לבילוי עם כל המשפחה. וזה לא חייב להיות רק מנגל. מומלץ לבקר במקום גם כאשר ישנם אירועים מיוחדים של רשות שמורות הטבע והגנים כגון ימי סיפור משחק והפעלה. יותר עמוס אבל יותר מעניין.

3
המון אנשים שעושים על האש. פארק נחמד. לנו היה מעט עמוס מידי. יש בסמווך נחל שבתקופה של טו בשבט כולו לבן מפריחת שקדיות. מאוד מומלץ
התמונה של shelley10

5
היינו כמה משפחות ומאוד נהננו. טיולל קצקצר. אח"כ עושים על האש... מדשאות ירוקות... אפילו גמל היה שם. בסוף הילדים גילו את הבריכות הקטנות והמפלים הקטנים,ופשוט נהנו להתרענן. אפילו הצליחו לתפוס כמה ראשנים.

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
המסעדה הלבנונית באבו גוש

המסעדה הלבנונית באבו גוש

3.5
ממוצע: 3.5 (2 דרוגים)

המסעדה הלבנונית באבו גוש היא ללא ספק החומוסיה והמסעדה המזרחית המובילה באבו גוש. בטעם, במחיר ובשרות.

למידע נוסף...
מסעדת נעורה באבו-גוש

מסעדת נעורה באבו-גוש

3
ממוצע: 3 (דרוג 1)

מסעדת נעורה בואדי- אבו גוש מסעדה מזרחית נעימה וטעימה.

למידע נוסף...
מסעדת לינק מבשרת ציון

מסעדת לינק - מבשרת ציון

5
ממוצע: 5 (דרוג 1)

האחות הקטנה של לינק במרכז ירושלים

למידע נוסף...
טל בורגר מבשרת

טל בורגר מעוז ציון - מבשרת

4
ממוצע: 4 (דרוג 1)

ככר המעוזים במעוז ציון - הפכה לאחרונה לפינה קולינרית של מזון מהיר, וטל בורגר היא אחת מהמסעדות היותר מוצלחות שבה.

למידע נוסף...