מלון מצפה הימים

דרוג הגולשים: 
4.666665
ממוצע: 4.7 (3 דרוגים)
כתובת: 
מלון מצפה הימים, ת.ד.27 .
ראש פינה.
טלפון: 
04-6994555
סוג מקום הלינה:
שעות: 
ללא הגבלה
אומדן מחיר ללילה:

מלון מצפה מלון מצפה הימים:
בשיפוליו המזרחיים של הר כנען, בגובה 570 מטר, צופה לגולן ולכינרת, שוכן מלון ספא וחוות הבריאות מצפה הימים, המשתרע על שטח 150 דונם של משק אורגני המגוון מסוגו בעולם ובו בוסתנים, משעולי הליכה, גינות תבלין, צמחי מרפא, גינות ירק, משק חי ומחלבה.

מיקומו הייחודי של מלון ספא מצפה הימים יוצר אי של הרמוניה אקולוגית בין אדם וטבע ( הוכרז כמלון ירוק ע"י המשרד לאיכות הסביבה).

חוות הבריאות מציעה מגוון טיפולי בריאות, יופי וקוסמטיקה בשילוב שמנים אתריים וצמחי תבלין. ביניהם הטיפול הזוגי הנערך בבית היסמין, בית אבן יפיפה הנמצא בלבו של גן התבלינים המבושם בפריחת היסמין ולבנדר.

הגלריה על מגוון אומניה וסדנאות היוצר מספקת לאורחים חוויה של התבוננות באומן במלאכתו ובעשייתו ומשלבת עבודות קרמיקה תכשיטים פיסול וציור.

השילוב בין מלון ספא, חוות בריאות , משק אורגני וסדנאות יוצר, מעניקה לאורחים חוויה עמוקה וייחודית.

אירוח ילדים מגיל 10 ומעלה

מלון מצפה הימים

דרוגי-גולשים

התמונה של שיר גולד

4
אחד ממלונות הגורמה הטובים והאיכותיים בישראל - הן באווירה שמשרה והן על כלל שירותיו - בין אם זה האוכל (המצויין! השאירו מקום לקינוחים ופיצחו בדיאטה עם ביצוע ההזמנה) ובין אם הג'קוזי היפיפה הפונה לחרמון ופינות החמד הנאות שבו, שהביאוני לקרוא ספר בנחת וברוגע עם כוס תה מהביל מפינת התה במלון. הבריכה הגדולה במלון היא האיזון היחיד שמצאתי לגרגרנות והמנוחה והיתה בה נחמה. שבחים רבים למלון אולם שימו לב למזרנים הרכים ומיושנים מדי, בידקו זאת עם הגיעכם לחדר , סיימתי חופשה עם גב תפוס. וכמו"כ, אם טרם הייתם שם, הכינו עצמכם נפשית לחדרים בסגנון צנוע וישן מעט. אין בכך כדי לכלוך אך כן תחושה של מינימליסטיות. כל השאר- מינימלי במובן הטוב של המילה, ועוד לא הזכרתי את נקודת הזינוק הטובה במיקום המלון למסלולי טיול נפלאים-ארוכים או קצרים בראש פינה וצפת.

5
רמת אירוח טובה מאוד,אוכל אורגני מצויין,מקום למנוחה ורגיעה.

5
הזמנו מקום ליום חמישי בלילה. לקחתי את המזוודה איתי לעבודה וקבעתי עם האיש שלי המתוק שיצא יותר מוקדם. קבענו לשעה חמש אחר הצהרים וביקשתי שיביא בגד-ים, בגדים לסוף שבוע ובגד יפה לבילוי. הגענו למלון בערך בשבע. שמנו את הדברים בחדר לבשנו חלוקי הרחצה שמחכים שם, ורדנו אל הג'קוזי. במלון יש ג'קוזי אחד בחוץ על המרפסת של הבריכה וג'קוזי שני נמצא בתוך חדר מעץ עם חלונות זכוכית ענקיים שמהם רואים את כל האורות של עמק החולה, מים כינרת ועד לחרמון. אחרי שיצאנו מהג'קוזי החם היה מספיק זמן לעלות לחדר, להתקלח ולהתלבש בבגדי ערב. הזמנו מראש ארוחה לשעה תשע וחצי למסעדת מוסקט שצמודה למלון. בניגוד לאוכל בחדר האוכל של המלון שהוא פשוט מצוין, במסעדת "מוסקט" הארוחה היא ארוחת גורמה ברמה שחבל על הזמן. וחוץ מזה המסעדה היא יפיפה ורומנטית, וכמובן שהמסעדה הזו זה המקום מושלם לתת את המתנה ליום ההולדת. אל תשכחו כשאתה מזמינים מקום במסעדה להגיד שזה אירוע חגיגי כדי שהם יביאו את הקינוח עם זיקוקי דינור. למחרת, אחרי ארוחת הבוקר, הזמנו מראש בספא של המלון עיסוי לכל אחד מכם. צק אאוט הוא ב-12 אם אני זוכרת נכון. אבל גם אחרי הצק אאוט אפשר להישאר לארוחת צהרים, ואז להמשיך ולבלות עוד בבריכה, לא תהיה להם בעיה להשאיר לכם את החלוקים ויש במלון חדרי מנוחה עם כסאות נוח מקש שצופים לנוף וחדר אירוח בלובי היפה שבו יש חופשי קפה ומליון סוגים של תה. לילה אחד, בילוי של יומים וכשחוזרים הביתה ביום שישי בלילה ואז יש את כל השבת חופשית :-)

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
מיטבלים ראש פינה

מסעדת מיטבליM ראש פינה

0
עדיין אין דרוגים

מסעדת שף כשרה בראש פינה

למידע נוסף...
מסעדה בפינה בראש

מסעדת פינה בראש-ראש פינה

0
עדיין אין דרוגים

ביסטרו בבית אבן יפיפה בראש פינה

למידע נוסף...
מסעדת דוריס קצבים בראש פינה

מסעדת דוריס קצבים בראש פינה

4.75
ממוצע: 4.8 (4 דרוגים)

המסעדה הזו מתאימה לחובבי האדום אדום ולקרניבורים בלבד, הסניף הראשון והמצויין של רשת מסעדות הבשר דוריס קצבים בראש פינה.

למידע נוסף...
קפה גרג ראש פינה כביש 90

קפה גרג ראש פינה

0
עדיין אין דרוגים

לקפה גרג ראש פינה תפריט חלבי ודגים עשיר, מנות בריאות, מנות גליליות ייחודיות, ארוחת הבוקר של גרג, ועוד.

למידע נוסף...