מסעדת פראג הקטנה

דרוג הגולשים: 
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)
כתובת: 
חוף לידו
עיר: 
אשדוד
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
ראשון עד חמישי 17:00 עד אחרון הלקוחות שישי ושבת 10:00 עד אחרון הלקוחות
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
1700506566

בשנת 2010 נפתחה בחוף לידו באשדוד מסעדת פראג הקטנה, שהינה רשת מסעדות עם סניפים נוספים בת"א ובת ים. המקום מיד הפך לפופולרי בקרב תושבי אשדוד והסביבה.
המקום מציע מבחר רב של בירות צ'כיות, אוסטריות, בלגיות ואיריות מהחבית, עם הבירות ניתן לבחור מתאבנים צ'כיים שונים, אבל אנחנו עברנו ישר למנות העיקריות. המנות העיקריות כוללות מנות צ'כיות מוסרתיות כגון וופריבו קולנו - שוק בשר לבן במרינדה בצלייה איטית, מוגשת עם כרוב לבן מבושל, חזרת, חרדל דיז'ון ו"קניידליק", לצד מנות בשר יותר מסורתיות כגון סטייקים על הגריל. הצמחוניים בינינו יכולים למצוא כאן מבחר סלטי ירקות כגון סלט השופסקי שהיה מצויין. כל מנות הבשר שהוזמנו היו טובות מאוד והשתלבו מצויין עם הבירות, אך השירות במסעדה לוקה מעט בחסר. כל פעם ניגשו אלינו מלצרים שונים ולכן לאורך כל הארוחה לא ידענו מי אכן מטפל בנו והאם המנות והבירות אכן יגעו לשולחן או שיפלו בין הכיסאות.
מחירי המנות די סטנדרטיים למסעדה לסוג זה – מנות בשריות כ-80-90 ₪, בירות מהחבית – 27 ₪ לחצי ליטר.
המסעדה אכן מומלצת לאוהבי בירה וסטייקים טובים, אך יש להזמין מקום מראש כי כאשר הגענו בערב שישי לא נמצא מקום אפילו לזוג פרט מהישיבה על הבר. בעניין השירות אני מקווה שיחול שיפור בקרוב, אך לצערי מסעדות רבות באזור סובלות מבעיה זו.

דרוגי-גולשים

התמונה של Olga Pulisman

0
הבשר והבירות מצוינים, אך חייבים לשפר את השירות
דרוגים ומקומות קרובים
התמונה של Olga Pulisman

0
הבשר והבירות מצוינים, אך חייבים לשפר את השירות