אגאדיר ראשון לציון

דרוג הגולשים: 
4
ממוצע: 4 (דרוג 1)
כתובת: 
לזרוב 33
עיר: 
ראשון לציון
אזור בארץ:
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א' - ד' 12:00 - 03:00 ש' 12:00 - 03:00 ה' - ו' 12:00 - 04:00
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
39416060

אגאדיר עבורנו מהווה אלטרנטיבה מוצלחת יותר למקדונלדס' ובורגר קינג שתופסים לכאורה את אותה הנישה - נישת ההמבורגרים. אך האמת לא ניתן להשוות בין אגאדיר לרשתות המזון המהיר הנ"ל כי ההמבורגרים באגאדיר משמעותית יותר איכותיים אפילו מהמבורגרים הפרמיום המוצעים ע"י רשתות המזון המהיר.
לסניף אגאדיר בראשל"צ הגענו במקרה עם ילדינו שהיו מורעבים במיוחד, ולכן עוד לפני שהצצנו בתפריט הזמנו ארוחות ילדים שכללה שניצלונים וצ'יפס, וחייבים להדגיש כי המנה מאוד גדולה ובהחלט יכולה להספיק למבוגר. יתרון נוסף של מנת ילדים באגאדיר הוא איכות הבשר, השניצלונים כאן, הינם 100% עוף לא מעובד, להבדיל מרשתות מזון המהיר.
עבורנו הזמנו את המומחיות של אגאדיר – המבורגרים. כאן כל אחד יכול לבחור לעצמו את משקל ההמבורגר הרצוי - 160 גר', 220 גר או 330 גר'. ההמבורגרים הבסיסיים של המקום עשויים 100% בשר בקר, אך יש אופציה גם להמבורגר מבשר אנטריקוט ולהמבורגר מתערובת של בקר וטלה. אנחנו בחרנו באופציה הפשוטה אך הטעימה של המבורגרים בקר 160 ו240 גר', אשר הגיעו לשולחננו בלחמניות טריות עם חסה מלפפונים חמוצים ועגבנייה. כאן חייבים להדגיש כי אוהבי הצ'יפס חייבים לדאוג להזמין את המאכל האהוב אליהם בנפרד, כי מנת ההמבורגר כוללת כאן המבורגר בלחמנייה בלבד! במידה ואתם מעוניינים בתוספות נוספות על ההמבורגר שלכם, כגון בצל מטוגן, פטריות גבינת אמנטל, בייקון וכו' ניתן להזמינן בתוספת תשלום.
המחירים במסעדה די סטנדרטיים לתחום, כ-50 ₪ למנת המבורגר, אך איכות הבשר אכן מצדיקה את המחיר.

דרוגי-גולשים

4
טעים, שירות טוב ומהיר, מנות יוצאות מהר. לא יוצאים רעבים מאגאדיר!
דרוגים ומקומות קרובים

4
טעים, שירות טוב ומהיר, מנות יוצאות מהר. לא יוצאים רעבים מאגאדיר!