מרכז המבקרים יקב פסגות ונחלת בנימין

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
ישוב
פסגות
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
א-ה: 9:00-17:00, שישי וערב חג: 9:00-13:30.
טלפון: 
02-9979333

במעמקי ארץ ישראל הקסומים, בתוך נופי בראשית קדומים ורעננים ממוקם מרכז המבקרים "נחלת בנימין" - מרכז מודרני מרשים ויפהפה שהוקם בשנת 2010 על צלע הר, מול נוף עוצר נשימה ורב משמעות, הרי אדום, נחל פרת, וגבעות בין ירושלים לשילה.

במרכז המבקרים נחלת בנימין מתקיימים סיורים מרתקים בעלי תוכן בנושאים עדכניים, תנ"כיים, והמון יין. במקום יקב בוטיק ואולם חביות מרשים, מרפסות ייחודיות בהם מתקיימים סיורים בשילוב מיצגים אור קוליים, ואודיטוריום גדול.
לסיורים ניתן לצרף פלטת גבינות וטעימות יין מקצועיות, וגם קפה הפוך ועוגה. קבוצות מעל 35 איש יכולות להזמין ארוחה בשרית מלאה.

מרכז המבקרים נחלת בנימין מאגד בתוכו את יקב הבוטיק פסגות – שזוכה פעם אחר פעם בתחרויות יין יוקרתיות ברחבי אירופה.

היין של יקב פסגות מיוצר מענבי יין הגדלים בכרמי ירושלים והשומרון. הענבים גדלים בכרמים מיוחדים הממוקמים על גבי טרסות מאדמת גיר בגבהים של 900 מטר מעלי פני הים, שם האוויר הצלול והבריזה הרעננה מעניקים לענבים תנאים של איכות יוצאת דופן המייצרת יין מופלא.
תהליך היישון של יינות יקב פסגות מתבצע בתוך מערה עתיקה שנתגלתה באזור הכרמים. במערה זו, התגלו שרידים של יקב קדום מימי בית המקדש השני. על איכות בת אלפי שנים אי אפשר להתווכח, לכן באותה מערה בדיוק מתיישנים כיום היינות, והטעם יעיד בשבחם.

הסיורים בנחלת בנימין:

מרפסת היין
בתוך חדר יינות מרחף ספוג בניחוחות יין בחביות עץ, תצפו בסרטון מרהיב המוקרן על גבי חביות יין מיושנות. הסרט מגולל את סיפורה של ההתיישבות היהודית בנחלת בנימין. בסוף המיצג תשבו סביב שולחן אבירים שם תקבלו טעימות מהיין עתיר השבחים של יקב פסגות. הסיור במרפסת היין אורך כ-30 דקות. ניתן לקיים כאן ישיבות סגורות, סדנאות והרצאות פרטיות.

מרפסת הנוף
מרפסת המשקיפה לעבר נוף משגע של נחל מכמש והרי ירושלים. במרפסת הנוף מוקרן מיצג טכנולוגי מתקדם על גבי שולחן אור שסביבו תשבו על כיסאות מוגבהים, ובו זמנית גם על גבי מסכי צפייה אישיים לכל משתתף. המיצג מתאר את ערכה החשוב של נחלת בנימין ותרומתה הכלכלית, ביטחונית ואסטרטגית למדינת ישראל. אורך הסיור 30 דקות.

עת בציר
מיצג מרהיב באורך 30 דקות באודיטוריום עדכני ומרווח, המגולל סיפור עלילתי דרך עיניו של צעיר ישראלי, על החיים בנחלת בנימין.

סיור מלא הכולל את שלושת המייצגים אורך כשעתיים.

במתחם שירותים נוחים, גישה לנכים, מזנון קפה פתוח וכשר, פינת יצריה לילדים, חנות מזכרות, חניה בשפע.
סיורים יש לתאם בטלפון.
מרכז המבקרים מציע גם סיורים שונים באזור ירושלים.
במקום מתקיימים אירועים מכל סוג, באולם אירועים יוקרתי.

מרכז מבקרים יקב בוטיק פסגות נחלת בנימין
דרוגים ומקומות קרובים