קפה קדוש בירושלים

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
שלומציון המלכה 6
עיר: 
ירושלים
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א-ד: 7:00-24:30. ה: 7:00-1:00. שישי: 7:00 עד שעה לפני כניסת השבת. שבת: שעה מצאת השבת עד 1:00.
כשרות: 
כשר
טלפון: 
02-6254210

את פאריז הקטנה בירושלים- קפה קדוש, תמצאו ברחוב שלומציון המלכה.
סימן ההיכר המובהק - שורת כיסאות פריזאיים הפזורים מחוץ לחלון ראווה עם הכיתוב RESTAURANT מחופה בגגון קטן, יעיד על כך שהגעתם למקום הנכון.

קפה קדוש הוא לא רק פנינה צרפתית. הוא גם נוסטלגיה ירושלמית בת כמעט 50 שנה, המחזירה רבים מהלקוחות הפוקדים את בית הקפה, למחוזות נשכחים של ניחוחות מאפים ביתיים.
העוברים והשבים ברחוב לא יכולים להתעלם מניחוחות המאפים הטריים העולים מבית הקפה- קונדיטוריה של קדוש, שנפתח ב1967 ומנוהל על ידי הדור השני למייסדים.
בלוגו, המתנוסס על כוסות הקפה, מופיעה מטחנת קפה מסורתית.

בכניסתכם לבית הקפה יקדמו את פניכם מאפי שמרים שזה עתה נאפו כאן, במקום, כמו גם הפסטות, העוגות, הלחם, הבורקסים, וכל המאפים המופיעים בתפריט.
בין הלקוחות הקבועים בבית הקפה עמוס המבקרים גם פוליטיקאים ועובדי ציבור העובדים בקרבת כיכר ספרא הסמוכה, ומשרדי העירייה.
בהמשך לאווירה הפריזאית- פנים בית הקפה כולל תאי ישיבה מרופדים, בר גבוה ובו תצוגת לחמים ומאפים, חבית בירה לצד מכונת קפה, לוח גירים עם תפריט היום, ומעל הכל ניחוח משכר ומפתה של מאפים ביתיים מבצקי איכות טריים טריים.

תפריט בית הקפה הוא תפריט חלבי קלאסי עם טוויסט. כל מנה עשויה בקפידה. הפסטה המוכנה במקום משתלבת ברטבים עשירים בעלי טעם עדין. הכריכים כאן זכו לתואר סנדביצ'ים וקיבלו שמות מעניינים של דמויות כמו חיים, יהושע, ויטלי ומרכוס.

בתפריט תמצאו מגוון גדול של ארוחות בוקר מתוחכמות, טוסטים בליווי סלט קטן, כריכים, סלטים עם לחם הבית, פינוקים מיוחדים כמו ברוקסטות, פטריות ממולאות ולביבות סלק, מרקים, קישים, לזניות, פסטות טריות מכל הסוגים ברטבים מורכבים, דגים טריים ומעושנים, קינוחים, ובגולת הכותרת- מאפים מתוקים ומלוחם.

המאפים המפורסמים של קדוש הם הסיבה הראשונה להגיע בית הקפה.
שלל קרואסונים, עוגיות, עוגות, טארטים, קראנצ'ים, שטרודלים למיניהם, פאי, סברינה, רולדה וכל עוגה שחלמתם עליה. בטעם המיוחד תצטרכו להיווכח בעצמכם.
הבורקסים הטריים והפריכים מוגשים לצד צלחת פינוקים עם ירקות, ביצה, יוגורט וסלט עלים.
בכל שישי לקראת שבת נחטפים כאן מאכלים כמו עוגות, פשטידות, קישים, לחמים ושאר מאפים.

קפה קדוש מציע גם שירותי קייטרינג לאירועים קטנים.

קפה קדוש בירושלים מסעדה חלבית וותיקה מאפים ביתיים מאז 1967
דרוגים ומקומות קרובים