קפה קפה - טיילת בת ים

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
בן גוריון 81
עיר: 
בת ים
אזור בארץ:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א - ה: 08:30- 00:00 ו, ערבי חג : 07:30- כשעתיים לפני כניסת שבת מוצ"ש: שעה אחרי יציאת שבת - 00:00
כשרות: 
כשר
טלפון: 
03-5512288

בתפריט הכשר (כשרות בד"ץ) של הסניף של קפה קפה בבת ים תמצאו תפריט מאוד מגוון של ארוחות בוקר שכוללות שקשוקות, מאפים וכריכים מעניינים, סלטים טובים ופסטות ברטבי שמנת שונים שמציגים בגאווה את ארץ המגף ברשת בתי קפה זו.

מכיוון שמדובר במסעדה כשרה, לא תמצאו בתפריט מנות בשר, אך יש כאן בהחלט מנות דגים ומנות צמחוניות שהושקעה בהם מחשבה רבה. למה שלא תטעמו את החריימה או את פילה הבס על מצע פירה?

ואם נשאר לכם עוד קצת מקום בקיבה, בהחלט מומלץ לשאול את המלצר על הקינוחים.

קפה קפה בת ים
דרוגים ומקומות קרובים
3
ממוצע: 3 (3 דרוגים)

המקום ממוקם ליד חוף ימה ומציע בין השאר אטרקציות יומיות לילדים, מתקנים מתנפחים, בריכה חצי אולימפית, בר משקאות חריפים, שחייה לילית וצוותי בידור.

למידע נוסף...
חוף גבעת עליה
0
עדיין אין דרוגים

החוף הדרומי ביותר של תל-אביב-יפו, נושק לגבול בת-ים. חוף מרהיב ביופיו הבנוי בסגנון מיוחד. מאופיין בקשתות, עצי דקל ואבן כורכר. בגבולו הצפוני פארק רחב ידיים. לצד החוף מגרש חניה ללא תשלום.

למידע נוסף...
1.375
ממוצע: 1.4 (8 דרוגים)

אם אתם מבקשים דוגמא לאפליה, להתעלמות ולחוסר שיוויוניות בפיתוח הרי ששדרות ירושלים המפוארות אשר ביפו יכולים להוות את הדוגמא המושלמת לכך.

למידע נוסף...
בית הרצפלד - מוזיאון וארכיון לתולדות חולון
0
עדיין אין דרוגים

תצוגה המספרת את תולדותיה של חולון, העיר שצמחה מן החולות, את תולדות שכונותיה ותושביה: כלים קדומים שהתגלו בה, החולות שכיסו אותה, הקמת השכונות הראשונות, "ההגנה" ומלחמת העצמאות, קליטת עלייה, תעשייה, העדה השומרונית ומצגת אורקולית

למידע נוסף...