איזבלה בר

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
מחניים 8
עיר: 
חיפה
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א'-ד': 16:00 - 24:00 ה'-ש': 12:00 - 24:00
כשרות: 
כשר
טלפון: 
04-8102025

במרכז הכרמל שבחיפה,שוכנת לה מסעדת 'איזבלה בר'. המבנה שבו שוכנת המסעדה, הגן המרהיב סביבו תורמים לאווירה המיוחדת של המקום.

כאן תוכלו להנות מארוחת ערב רומנטית עם תפריט הכולל מנות חלביות מהמטבח האיטלקי, כגון פסטות ופיצות, והן מנות בשר ודגים כגון אנטריקוט או פילה סלומון. אל תשכחו לעיין בתפריט היינות המגוון של המקום! בגלל אופי המקום, רבים מגיעים אליו לחגיגת אירועים משפחתיים כגון בר / בת מצווה, ברית או יום הולדת. המקום ערוך לאירועים עד כ-220 איש ומציע לבעלי האירוע תפריט אירועים מיוחד.

דרוגים ומקומות קרובים
הכרמלית בחיפה
4.375
ממוצע: 4.4 (8 דרוגים)

הכרמלית הינה מקום קסום שבו הזמן עצר מלכת זה מכבר: חיפה גדלה זה מכבר מעבר למסלול הכרמלית המקורי שנחנך בשנת 1959, היא איננה כלכלית כלל וכלל, אך למרות זאת היא עדיין בשימוש פעיל ומציעה הרפתקאה בלתי רגילה לילדים באשר הם.

למידע נוסף...
בימת ההופעות בגן האם חיפה
3.2
ממוצע: 3.2 (5 דרוגים)

גן האם נמצא במרכז הכרמל ובו טיילת, מדשאות ירוקות, אזורי משחק לילדים ובתי קפה.

למידע נוסף...
נחל לוטם
1
ממוצע: 1 (דרוג 1)

יותר מכל ואדי אחר יוצר ואדי לוטם את הניגוד בין מרכז עירוני תוסס ובנוי לבין השלווה, הרוגע והירוק המאפיינים את ואדיות הכרמל.

למידע נוסף...
0
עדיין אין דרוגים

אנחנו שמחים להזמין אותך לחוויה מהאגדות. ניתוק קטן מהשגרה המתישה. גם אם לזמן קצר, להשאיר את הרעש והעומס מחוץ לשער האחוזה, ולתת לפינוק האולטימטיבי להפיג את כל הלחץ והמתח היומיומיים. חווית התחדשות מרעננת.

למידע נוסף...