שוק משק חביביאן בירושלים

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
עמק רפאים 12 (מרכז תרבות עמים לנוער)
עיר: 
ירושלים
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
שישי 8:00-14:00
כשרות: 
כשר
טלפון: 
‏050-3412360‏

מידי יום שישי עם שחר, נקטפים ירקות טריים בגן הירק המשפחתי שבמושב הודיה. בשעה 8:00 בדיוק, כשריח האדמה עוד באוויר, מתייצבים הירקות בירושלים- בשלל טעמים וצבעים, טריים-טריים ומהתוצרת המשובחת ביותר.

בחנות האורגנית של משק חביביאן, לא הרחק ממתחם התחנה הראשונה, נשרך תור של ירושלמים שניגשים למלא את הסל בשפע ירקות ופירות טריים לכבוד שבת.

יש כאן עוד מוצרים אורגניים, וחגיגה של בריאות מרעננת במיוחד: מיצים ושייקים בריאים ואורגניים הנסחטים כאן על הבר! שייק ירוק אורגני ובריא עם לפת וקייל שייק כתום שייק אדום של סלק, גזר ותפוזים ועוד המון הפתעות עונתיות.

שוק משק חביביאן בירושלים
שוק משק חביביאן בירושלים
שוק משק חביביאן בירושלים
דרוגים ומקומות קרובים
שדרת המטבעות בעמק רפאים
0
עדיין אין דרוגים

האמנים פטריסיה גוטמן וערן אופיר יצרו מטבעות פסיפס גדולים שמוטבעים בין אבני המדרכה בעמק רפאים

למידע נוסף...
זאפה ירושלים
4.333335
ממוצע: 4.3 (3 דרוגים)

מועדון זאפה ירושלים הינו מועדון המוסיקה התוסס בירושלים אשר הוקם במסגרת תכנית כוללת לשיפור חיי התרבות והפנאי לרווחת תושבי העיר

למידע נוסף...
ספא ענבל
0
עדיין אין דרוגים

הספא החדש של מלון ענבל מזמין אתכם לעשות "צ'ק אין" לגוף, לנפש ולכל החושים ולהתמסר לניחוחות משכרים של שמנים ארומטיים, מוסיקה מרגיעה ותאורה רכה, במקום מפלט שבו הזמן עוצר מלכת.

למידע נוסף...
מרכז מורשת בגין בירושלים
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)

מסע אורקולי חוויתי המתאר את קורות חייו ואת דמותו של מנחם בגין, וזאת באמצעות סרטים, פריטי מקור, תאורה דרמטית ופס קול עוטף. כמו כן מקיים המרכז אירועים, ימי עיון, סדנאות וסיורים, עפ"י ארבעת מוקדי התוכן של המרכז

למידע נוסף...