חומוס בהדונס ברמת גן

דרוג הגולשים: 
5
ממוצע: 5 (דרוג 1)
כתובת: 
רחוב ביאליק 138
עיר: 
רמת גן
אזור בארץ:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א'-ו' 8:00-13:30
כשרות: 
כשר
טלפון: 
03-7528074

חומוס בהדונס הוא החומוס הטוב ביותר ברמת גן וככל הנראה אחת מהחומוסיות הטובות ביותר בארץ. עמי, המנהל ומתפעל את המקום ביד רמה בעזרתו של צוות עובדים יעיל וזריז מספק חווית חומוס קרובה מאד למקור (כמו אצל בני דודינו הערבים) וגם אצלו החומוסיה פעילה בשעות הבוקר ועד שנגמר החומוס בצהריים.

החומוס של בהדונס טעים מאד ובאמת מחליק בגרון. יש כאן גם פול טעים מאד, ביצה קשה (אפשר אפילו 2) וסלט ירוק טרי טרי שקצוץ דק דק. באמת מה ניתן עוד לבקש מארוחת בוקר צהריים שכזו, כל מה שתזמינו יהיה טעים מאד ואנחנו ממליצים דווקא על המנה המשולשת שנותנת טעימה מעט מכל דבר ופרספקטיבה מדהימה על טיבה של החומסייה הזו.

הפיתות כאן כמנהג רמת גן יהיו תמיד טריות, התור מסודר ומתנהל במהירות וכדאי לכם מאד להזדרז, החומוס אוזל תמיד בסביבות 13:30 מידי יום ביומו, אף פעם לא נשאר.

פתוח שישה ימים בשבוע, בשבת נחים או משתוללים עם ה RZR, תלוי את מי שואלים.
רוצו, מומלץ מאד.

חומוס בהדונס רמת גן

דרוגי-גולשים

התמונה של Itzhak Moreno

5
אחת מהחומוסיות הטובות ביותר בארץ ללא ספק. הכל היה טרי וטעים מאד, תור לא ארוך במיוחד, והכל היה טרי טרי - במיוחד הסלט. ממליץ על המנה המשולשת + בירה שחורה, תענוג אמיתי

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
0
עדיין אין דרוגים

מלון אינדיגו ממוקם באזור העסקי בבורסת היהלומים של רמת גן וזהו המלון הראשון בארץ של רשת אינדיגו העולמית

למידע נוסף...
קבלה מלון לאונרדו סיטי טאואר
3
ממוצע: 3 (דרוג 1)

מלון לאונרדו סיטי טאוור באזור הבורסה של רמת גן הוא בית המלון הראשון אשר נבנה באזור זה, ואשר נועד בעיקר לאירוח של אנשי עסקים אשר מעוניינים לשהות במלון קרוב לענייניהם העסקיים.

למידע נוסף...
אירוח יוקרתי בתל אביב
0
עדיין אין דרוגים

אירוח יוקרתי בתל אביב

למידע נוסף...
הבריכה במלון רימונים אופטימה רמת גן
2
ממוצע: 2 (דרוג 1)

רימונים אופטימה רמת גן, מלון העסקים של רשת מלונות רימונים במרכז העיר, מלון הממוקם במרחק דקות ספורות ממתחם העסקים של הבורסה ומרכז תל-אביב.

למידע נוסף...