מסעדת עשר - תל אביב

דרוג הגולשים: 
3
ממוצע: 3 (דרוג 1)
כתובת: 
קרליבך 10
עיר: 
תל אביב
אזור בארץ:
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
שני-שישי 17:00-24:00 שבת 12:00-24:00
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
לא זמין

את מסעדת עשר תמצאו ברחוב קרליבך בתל אביב. מדובר באחד הרחובות המפורסמים בתל אביב, אך כיום הוא יותר דומה לאתר בניה עקב מגדלי מגורים שנבנים במקום. ממש בסמוך האתר הנ"ל בפינת רחוב תמצאו את מסעדת עשר.

המקום מתעורר לחיים לקראת שעה תשע בערב, כך שאם אתם מגיעים למקום בשעה שבע, אל תתפלאו אם תהיו הסועדים היחידים במקום.
אחד השותפים במקום הינו נחי אלקין, המוכר יותר לאלה שנפשו ברמות אי פעם. מדובר יותר באיקון שלדעתי שלו מעט מאוד השפעה על המסעדה עצמה. נכון שהוא מגיע כל ערב למסעדה, לובש סינר ומתיישב על הבר, אך בזמן שהותיינו במקום הוא לא ממש נכנס למטבח, אלא הורגש כי הוא נמצא במקום כדי למשוך לקוחות.
התפריט במקום די מצומצם וכולל כ-5 פתיחים קטנים שלא ממש קשורים לשאר המנות במקום וכוללים צלוחיות חצילים קלויים, טחינה, סלט סלק, סלט פאפיה פקנטי, לבבות ממולאים וכו'.

כ-5 מנות פתיחה שמעניינות מעט יותר, הכוללות מנות כמו קממבר עטוף בבצק וכמה סלטי ירקות מעניינים.
בין המנות העיקריות תמצאו כ-5 מנות עיקריות מן הים, כולל דגים ופירות ים, וכן כ-5 מנות בשר הכוללות מנת זנב שוק, אוסובוקו כבש ומדליוני פילה מעולים.
לצערינו, חלק מהמנות מהתפיט, שגם כך אינו מגוון מדי, היו חסרות, וההרגשה הייתה כהמקום עובר תקופה קשה, שבסיומה בד”כ מגיעה הסגירה הבלתי נמנעת.
המנות העיקריות שהוזנו היו מעולות, הן המדליוני פילה והם פילה דג, שהיה דניס ולא מוסר כמו שצויין בתפריט, היו מעולות ואיכותיות, והתעלו בהרבה על הפתיחים שמציעים במקום.

מה אפשר לומר על העיצוב של המקום? נחמד, אך מעט חשוך מדי במיוחד לאלאה שמעוניינים לראות מה נחת להם בצלחת.
השירות היה מאוד נחמד, לא לוחץ מדי ומקצועי.

מסעדת עשר תל אביב

דרוגי-גולשים

התמונה של Olga Pulisman

3
ותרו על הפתיחים ועברו ישירות למנות העיקריות, הן הבשר והן הדגים מעולים! רה הפתיחים מהסוג שמגישים בעשר תוכלו להשיג בכל סופר. הקינוחים לא ממש מעניינים – מי מגיש קומפוט במסעדה בימינו?
דרוגים ומקומות קרובים
התמונה של Olga Pulisman

3
ותרו על הפתיחים ועברו ישירות למנות העיקריות, הן הבשר והן הדגים מעולים! רה הפתיחים מהסוג שמגישים בעשר תוכלו להשיג בכל סופר. הקינוחים לא ממש מעניינים – מי מגיש קומפוט במסעדה בימינו?