הצנחניה בשמרת

דרוג הגולשים: 
0
עדיין אין דרוגים
כתובת: 
קיבוץ
שמרת
אזור בארץ:
דמי כניסה:
שעות פתיחה: 
ללא הגבלה
טלפון: 
1-700-720-770

אנו מזמינים אותך להצטרף לאחד המדריכים המנוסים שלנו לקפיצה ממטוס בגובה 11,000 רגל (כ-3.5 ק"מ) מעל הנוף המרהיב של מפרץ עכו, חופי אכזיב והגליל המערבי כשממול מנצנצת הכנרת ומבצבץ החרמון.

לפני הצניחה מדריך מנוסה יסביר, ידגים ויתדרך אותך על הצניחה. אם תרצה/י בכך נוכל לצרף אליך צלם שיתעד את כל הצניחה, מההכנה על הקרקע, הטיסה, הקפיצה והחיבוק של אחרי עם החברים והמשפחה! עם המדריך תעלה למטוס ותטוסו מעל נוף ירוק ומשכר עד שתגיעו לגובה המתאים. ואז... הדלת תפתח, תשבו על מפתן המטוס ורוח קרירה תנשוב על הפנים. המדריך יכריז: Ready, Set.. Go! יחד תקפצו החוצה לנפילה חופשית של 40 שניות במהירות של 200 קמ"ש!! עד שיפתח המצנח.

שקט, רוח קלה, אדרנלין ותחושת הטירוף תמלא את הגוף בזמן הרחיפה האיטית מעל מפרץ עכו ועד הנחיתה הרכה על הקרקע מול משפחה וחברים. צניחה חופשית בצנחניה בקיבוץ שמרת: 20 דק טיסה מעל מפרץ חיפה וקו החוף של הגליל המערבי צניחה ממטוס בגובה 11,000 רגל (כ- 3.5 ק"מ). 50 שניות נפילה חופשית מעל חוף אכזיב כשברקע מפרץ עכו וכל הגליל. 7 דק רחיפה עם המצנח מעל קיבוץ שמרת - אפילו מעל הגן הבאהי בעכו. נחיתה ליד כל המשפחה שמחכה בשטח הנחיתה בקיבוץ.

הצנחניה בקיבוץ שמרת
דרוגים ומקומות קרובים