בר נודלס 36 בקרית אונו

דרוג הגולשים: 
2
ממוצע: 2 (דרוג 1)
כתובת: 
שלמה המלך 37
עיר: 
קרית אונו
אזור בארץ:
סוג המסעדה:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
א-ה 10-00-23:00
כשרות: 
כשר
טלפון: 
03-5343636

ונפתח בוידוי אישי, אנחנו אוכלים המון בבר נודלס 36 לא מכיוון שהוא טעים, אלא יותר מכיוון שהוא סוג של היהלום שבכתר בשממה קולינארית של ממש באיזור קניון קרית אונו על שלל מסעדות הפאסט שלו.
כשאתם במצב רוח לאכול נודלס עטופות במונוסודיום גלוקומט אתם בדרך כלל מורעבים, ככה זה הוא בארץ. הבחירה היא תמיד בין שווארמה, פיצה או נודלס וכולן מתייחסות למצב רוח שהוא כולל רצון עז להחריב לעצמכם את הדיאטה, באם אתם בעיצומה של אחת כזו- או סתם תחושה[שגויה] לרוב שאתם נראים נהדר ושלגוף שלכם אין בעצם בעיה להכניס את זה פנימה ולהשאיר אתכם חטובים.

יש לנודלס תכונה מעניינת, לכולם יש חשק לאכול אותם שמזכיר גדוד נשים בהריון בשעת החלטה לא ראציונאלית.
ולאחר האכילה, מה שאפשר לייחס רק לעומסי הפחממיות והרטבים הלא מאד בריאים בהגדרה, תחושת עייפות ושובע הופכת מהר מאד לחוסר שביעות רצון תהומי על ההרכב התזונתי של הארוחה שבחרתם, אבל הי, זו לא ממש אשמתם- זו קורה גם אחרי ביקור במקדולנדס או בשווארמה שמש.בריאות- זה לא.

בר נודלס 36 התחילה את דרכה כמסעדת פאסט פוד מהזן ששם לעצמו מטרה להציע ארוחה משביעה וזולה, כשם המקום- כך היה המחיר.
מים רבים זרמו מאז בירקון. עבור עסקית בבר נודלס 36 תשלמו בין 38 שקלים לעסקית ועד ל 47 שקלים. בקצה הגבוה מדובר במחיר יקר יחסית לנודלס ולערכים התזונתיים שהוא מציע שלא לומר אינו מציע. מה גם שבהשוואה לתל אביב בשעות הצהריים יש ארוחות משתלמות יותר. אבל הי, אתם בקריית אונו ואין לכם לאן להמלט כרגע כבר אמרנו?

התפריט מגוון ועשיר יחסית, בסופו של דבר אם אתם עובדים בסביבה כנראה שתתקבעו על המנות הנכונות והטובות לכם ותחזרו אליהן פעם בכמה זמן.
אנחנו ממליצים על שלוש מנות במיוחד מכל התפריט: מרק הקוקוס התיאלנדי בגירסה עם האטריות והעוף ביחד [המנה הגדולה] היא ככל הנראה המנה המשתלמת והטעימה ביותר במקום. ותרו על העיסקית במקרה הזו, אין לכם בכך צורך וארוחה ב 28 ש"ח היא הכי GOOD VALUE FOR MONEY במקום הזה.
שאר העיסקיות יכללו כאן גם מנה ראשונה וגם שתיה ולא תמיד אתם באמת צריכים את זה, זה מייקר את המנה ומנות הנודלס עצמן נדיבות מספיק בשביל לאכול רק אותן ולשבוע.

בר נודלס 36 הוא מקום קטן ויחסית יעיל. עיקר כוחו במשלוחים. המטבח מורכב מטבח אחד בלבד שמשתלט בשעות הלחץ רק בקושי על עומס ההזמנות. אם אתם יכולים להזמין שליחות, הזמינו, רק קחו בחשבון שמינימום שליחות עומד על 55 ש"ח.
אם תנסו לאכול כמה חברים ביחד, לא פעם אחת מצאנו את עצמנו בשולחן של 4 אנשים, אוכלים כל אחד בזמן שונה אלא אם כן הזמנו את אותה המנה.

השירות יעיל עד סביר ואפילו אדיב מאד, תלוי בעובדת הדלפק שתהיה למולכן, נקיון השירותים בינוני.

מסעדת בר נודלס ממוקמת בסמוך לקניון קריית אונו,לא היינו מגיעים במיוחד, אבל אתם כבר פה וממש רעבים, אולי שווה לעצור מעת לעת. הכול שאלה של מינון.

דרוגי-גולשים

התמונה של Eli Moreno

0
סביר
דרוגים ומקומות קרובים
התמונה של Eli Moreno

0
סביר