עלמה ביץ'

דרוג הגולשים: 
4.666665
ממוצע: 4.7 (3 דרוגים)
כתובת: 
קויפמן 7
עיר: 
תל אביב
אזור בארץ:
מחיר לסועד:
שעות פעילות: 
כל יום מהשעה 09:00 ועד 21:00
כשרות: 
לא כשר
טלפון: 
035174776

היתרון הכי בולט של עלמה ביץ' הוא הנוף: מדובר בבר-מסעדה שיושבת ממש על קו החוף, ומאפשרת לסועדים פשוט לשבת ולבהות בים תוך כדי אכילה. אבל זה לא נגמר שם... זה ממשיך אל האוכל: בעלמה ביץ' הרכיבו תפריט מצומצם של מנות טעימות במיוחד, ובמחירים לא יקרים יחסית למסעדות חוף. עבורנו - זו הנקודה המועדפת בימים אלה לארוחה מול הים. נכון, הכיסאות קצת מתנדנדים, אבל צוות המלצרים מפצה על כך באדיבות. המקום מתנהל כולו באווירה קלילה ולא מחייבת במיוחד עם מוסיקה טובה ויש במקום שלל ארטיקים ומשקאות מרעננים, בירה מהחבית, דגים ציפס וקלמארי מטוגנים במקצועיות, תמצאו במקום גם מנות מעט יותר מושקעות ומרגריטות קפואות ואלכוהוליות בנדיבות שכדאי בהחלט לא לוותר עליהם.

לסיכום החניה: בשפע, בתשלום האוכל: טעים וטרי, נוף לים וגישה מהירה לחוף הים. הרבה מנות מטוגנות באווירה מדליקה.  אנחנו נהנינו!

עלמה ביץ
עלמה ביץ
עלמה ביץ

דרוגי-גולשים

5
טעים מאוד, שירות אדיב וטוב מאוד. מנות בגודל מכובד, שווה את הכסף
התמונה של Michal Moreno

4
הנוף הכי יפה בעיר! אין עוד מקומות בתל אביב בהם אפשר לאכול קלמרי מטוגן מול הים בלי לשלם משכנתא על המנה. טעים מאוד, ויש קוקטיילים קפואים טעימים מאוד. אם אתם שם בצהריים יש גם הנחה לקוקטיילים.
התמונה של imoreno

5
יש הרבה מקומות בעיר שמגישים קלמארי מטוגן. כאן המנה נדיבה ומצויינת ובליווי רוטב איולי משובח. יחד עם מרגריטה קפואה ליד והחיים ממש טובים

עמודים

דרוגים ומקומות קרובים
מלון ורסנו תל אביב
0
עדיין אין דרוגים

מלון קטן ונעים בנווה צדק

למידע נוסף...
מלון דן פנורמה תל אביב
4
ממוצע: 4 (6 דרוגים)

מלון דן פנורמה בתל אביב הנו אחד משני בתי מלון אותה מחזיקה רשת דן על רצועת החוף של תל אביב, וללא ספק הזול והפחות יוקרתי מבין השניים.

למידע נוסף...
דירות אירוח אמריקן קולוני תל אביב
0
עדיין אין דרוגים

דירות אירוח אמריקן קולוני ממוקמות ליד השכונה הפופולרית נווה צדק ובמרחק הליכה של 10 דקות מחוף הים.

למידע נוסף...
מלון בוטיק בתל אביב
0
עדיין אין דרוגים

מלון בוטיק בתל אביב

למידע נוסף...